Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@15:20:44 GMT

نکونام :امیدوارم تیمهای بدهکار ایرانی محروم شوند!

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۳۰۷۳

نکونام :امیدوارم تیمهای بدهکار ایرانی محروم شوند!

سرمربی فولاد در مصاحبه ای مفصل با خبرنگاران با صبر و حوصله به همه سئوالات پاسخ داد.او از مخالفان جدی برگزاری لیگ با شرایط فعلی است.

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال در گفتگو با خبرنگارانی که به هتل المپیک رفته بودند، حضور یافت و خیلی سریع صحبتهایش را آغاز کرد: از چهارشنبه هفته گذشته تیم را دور هم جمع کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیمبا دیرتر اضافه شد. پنج شنبه اولین تست را دادیم. جا دارد از آقای آذری تشکر کنیم. هزینه های زیادی برای آماده سازی با توجه به شرایط فعلی و وجود ویروس وجود دارد. باید تشکر کنیم از باشگاه. اهواز شرایط خوبی ندارد و نمی توانستیم اردو بزنیم. به همین خاطر تهران آمدیم و با رعایت پروتکل های بهداشتی توانستیم شرایط تیمی خوبی داشته باشیم.


*با استقلال در اهواز بازی می کنیم


از جواد نکونام در رابطه با بازی استقلال و فولادخوزستان پرسیده شد که طبق برنامه احتمالی باید روز 29 خردادماه در اهواز برگزار شود. نکونام در پاسخ به این سوال که شرایط برگزاری بازی فراهم است گفت: بازی که بدون تماشاگر خواهد بود و بازیکنان هم که در هتل هستند. پس فرقی نمی کند که کجا باشند یا نباشند. امیدوارم تا آن زمان شرایط کل کشور خوب شود. در جریانم در اهواز شرایط قرنطینه سخت تر شده و در اهواز هم شرایط بهتر خواهد شد. چیزی که مهم است اینکه همه دوست دارند در اهواز با استقلال یا هر تیمی دیگر بازی کنیم و قطعا در اهواز با استقلال بازی خواهیم کرد.


نمی توانید پروتکل ها را اجرا کنید


من به تیمی کاری ندارم. اگر خاطرتان باشد من از اول مخالف برگزاری لیگ بودم. من اگر صحبتی می کنم به خاطر تیمم نیستم و به خاطر اهالی فوتبال است. اینکه همه مخالفند درست است و همه مخالفند. من در مورد قهرمانی تیمی صحبت نمی کنم. من در مورد سلامتی فوتبال و جامعه صحبت می کنم. ما باید کمک کنیم که هر روز یک نفر کمتر به بیمارستان برود. بله ما مجبور شده ایم که تمرین می کنیم. برخی صحبت ها هست که وقتی من می خوانم تعجب می کنم. سر من که کلاه نمی رود. می گویند پروتکل های اسپانیا و آلمان. نمی توانید اجرا کنید.


یک هزارم اسپانیا و آلمان نیستیم


 شما می دانستید که در اسپانیا بازیکنی با ماشین مثلا X بیرون رفته و باید تا آخر تمرینات با همان ماشین رفت و آمد کند. می دانستید بازیکنی حق دوش گرفتن و رفتن به رختکن را ندارد. می دانستید آلمان دو ماه تمرین کرده تا به مسابقات رسیده است. ما می گوییم 20 روز بعد بازی های شروع خواهد شد و همه جنگ می کنند تا دو روز زودتر شروع کنند. ما باید زیر ساخت را درست می کردیم و بعد برنامه می دادیم. استاندارد سازی و بعد شروع. اینکه می گویند اسپانیا و آلمان یک هزارم آنها هم نیستند. مطالعه کنید این ها را. من به طور کامل در مورد اسپانیا می دانم و وظیفه دارم و دوست دارم در این مورد بدانم.


نظر مدیران را نخواستند


 سال جام جهانی مگر نیست؟ مگر تیم ملی مهم نیست؟ می دانید که در هفته اول 9 مصدومیت عضلانی و یک مصدومیت رباط داشته اند. تیم اوساسونا همین الان 5 مصدوم در تمرینات داشته؛ با امکاناتی که آنها دارند. تازه اتاق تنها دارند. پرواز چارتر دارند و خیلی مسائل دیگر. ما می خواهیم لیگ را برگزار کنیم و هر اتفاقی ممکن است پیش بیاید. ببخشید مگر می شود از دستگاه رد بشوی و بیایی به زمین. ببینید کدام باشگاه بزرگ زمین کنار زمین اسپری دستشان است. فوتبال اینطوری نیست. با تمام شغل ها هم فرق دارد. احساسی نکنیم ماجرا را. باید منطقی برخورد شود. باید زمانی که می خواستند تصمیم بگیرند، تمام مدیران عامل را جمع می کردند و نظرشان را می گرفتند؛ شاید دو نظر به درد بخور پیدا می کردند.

 


راه حل این بود که ...


ما لیگ قهرمانان را داریم، جام حذفی را داریم. فصل بعد را داریم؛ آن هم با فاصله کم. عقلانی این بود که ما لیگ را تعطیل می کردیم. استراحت می دادیم. شروع می کردیم به آماده سازی زیرساخت برای برگزاری بازی ها با پروتکل های بهداشتی و بعد از آن لیگ شروع می کردیم. امسال که نه تیم ملی امید داریم و نه بزرگسالان و می توانیم وسط نیم فصل بازی کنیم. اصلا لیگ ما همیشه در اردیبهشت ماه تمام می شود. یک ماه بیشتر بازی می کردیم. خرداد بازی کنیم. تیم ملی هم بازی دارد. الان تیم هایی که بازیکنان ملی دارند و در جام باشگاه های آسیا حضور دارند، صد در صد در معرض آسیب هستند. فوتبال برد و باخت دارد  و اینقدر تکرار می شود که یادتان می رود ولی سلامتی ما چه می شود.


ممکن است کرونا را انتقال بدهیم


وقتی تمرین کردن را شروع کرده‌ایم، بازیکن می‌تواند بگوید نه؟ وقتی اعلام شد که تیم ما تست کرونا مثبت دارد، بازیکن آمد گفت من می‌روم در ماشین می‌خوابم و در هتل اسم نمی‌مانم! بازیکن ما می‌ترسید و اگر بخواهید اسمش را می‌توانم بگویم. من می‌گویم کرونا را من می‌گیرم اما اگر رفتم در اقوام و فامیل به یک نفر مسن انتقال دادم، تکلیف او چه می‌شود؟ همه پروتکل ها برای این است که کسی آسیب نبیند، بهداشت رعایت شود، کسی در جامعه از بین نرود و آمارمان از این وحشتناک تر نشود. ما فوتبالیست ها همه باهم اینجا کنار هم تمرین و بازی می‌کنیم و به اعضای خانواده انتقال می‌دهیم.


ما سهیمه نگیریم کی بگیرد؟


سرمربی فولاد درباره ضرر فولاد و احتمال از دست رفتن سهمیه آسیایی عنوان کرد: ما نگیریم سهمیه را چه کسی بگیرد؟ اینطور نیست که چهار تیم اول سهمیه بگیرند. نظر من این بود که لیگ استراحت بخورد و بگویند 2 ماه دیگر لیگ شروع می‌شود و بگویند شما خودتان می‌دانید که چه زمانی تمرینات را شروع کنید. زمانی که اعلام کردند، دعوا بود که چه کسی زودتر تمرین را شروع کند! تست را نداده همه وسط زمین بودیم، یک سری تیم ها هم چه بزرگ و چه کوچک یواشکی تمرین کردند اما ما این کار را نکردیم! آن از اول فصل که لیگ سه ماه عقب افتاد، این هم از آخر که قرار بود اردیبهشت به پایان برسد اما از اسفند تعطیل شد و قرار است تا مرداد برود! بازیکن فوتبال چطور باید بدنش را برای یک سال و دو سه ماه آماده نگه دارد؟ بدنش از آهن که نیست، مصدوم می‌شود.


فوتبالیست ها از نعطیلی ضرر نمی کنند


 باید می‌گفتند استپ، لیگ را بعدا برگزار کنید یا این که تعطیل اعلام می‌کردند. ما فوتبال را برای سلامتی جامعه برگزار می‌کنیم اما برای این نیست که بگوییم ورزش می‌کنیم تا ورزش کرده باشیم! ورزش برای سلامتی جامعه است. این که یک نفر هم کمتر مریض شود، یک نفر است. فوتبال با هیچ رشته ای قابل مقایسه نیست، نگویید مگر خون کسی بیشتر ارزش دارد... شغل کسی چیز دیگری است و می‌رود امرار معاش می‌کند اما فوتبالیست اینطور نیست و فکر می‌کنم همه دارند. فوتبالیست ها با این که بازی ها کنسل شود، ضرری نمی‌کنند.

 


شاید پاتوسی برنگردد


نکونام با اشاره به غیبت پاتوسی گفت: بازیکن ما نیامده و نامه زدیم به سازمان لیگ که اگر بازیکن ما نرسد باید بازی اولمان (مقابل استقلال) را عقب بیاندازد. باید فکر بازیکنان خارجی باشند که قراردادشان تاریخ دارد و می‌توانند به فیفا شکایت کنند ونیایند. باید برای این چیزها راهکار بدهند .


او در مورد احتمال عدم بازگشت پاتوسی به ایران و ممانعت تیم کیپ تاون از حضور او در ایران هم عنوان کرد: همه چیز متاسفانه امکان پذیر است. وقتی ما برنامه ریزی بلد نیستیم این مشکلات به وجود می‌آید. مربی خارجی ما می گوید قراردادم تمام شده و به سازمان مالیات اسپانیا گفتم که من شغل دارم و حقوق بازنشستگی من را ندهید.حالا او چه کار کند؟ بسم الله، دوستان بگویند!


بازیکن فرسوده شده


او درباره وضعیت فولاد از نظر بازیکن مصدوم گفت:" ما تازه شروع کردیم و پله اول هستیم. این قصه سر دراز دارد. بازیکن سه ماه بدنسازی کرده است آن هم به خاطر اینکه ورزشگاه ها درست شوند که در نهایت 4-5 ورزشگاه درست شد. بازیکن فرسوده شده است. من تجربه دارم به خاطر استراحت نکردن رباط صلیبی ام پاره شد. باید یک روز بگوییم تمرکز کن ، تمرین کن آن هم توی این گرما بازیکن می افتد. یک برنامه غیرکارشناسی و غیرحرفه ای تقدیم به فوتبال ایران شد."


مدارکم را به ای اف سی فرستادم


او در بخش دیگری از صحبت هایش درباره مطالباتش از باشگاه استقلال و دخالت ای اف سی  و احتمال ممنوعیت حضور در لیگ قهرمانان آسیا گفت:" امیدوارم یک بار اول از همه در فوتبال ایران این اتفاق بیفتد و تیم هایی که نمی توانند طلبشان را بدهند نتوانند بازیکن بگیرند. در دنیا تیمی نیست که بدهکار باشد بازیکن بگیرد. من خودم از دو سه باشگاه طلب دارم. نه فقط من خیلی از بازیکنان و مربیان هستند طلب دارند کسی رسیدگی نمی کند. درمورد استقلال هم باید بگویم واقعا یکسری چیزها هست و بد است زیاد پیگیری کنید. آن ها طلب قراردادی ام را ندادند سرمالیات هم به من کلک زدند و پرداخت کردند. من همه مدارک را برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کردم و اولین فرصت که آن ها با باشگاه صحبت کنند خودشان متوجه خواهند شد چه اتفاقی افتاده است. به باشگاه استقلال گفتم مالیات من هرچقدر است خودتان پرداخت کنید من کاری ندارم. من خودم مبلغی را پرداخت کرده بودم که باشگاه استقلال آن را قبول نکرد! در فوتبال ایران مدیریت نداریم غیر از آقای آذری و چند نفر دیگر مدیری نداریم. مدیری مثل کی روش هم که می آید او را فراری می دهیم چون جایمان را تنگ می کند.


تعلیق ؟ بدهم نیست!


کاپیتان سابق تیم ملی ایران درباره اینکه هنوز زمزمه های تعلیق فوتبال ایران وجود دارد گفت:"از این نظر که ما فوتبالمان به سلامت و کارایی برسد من موافق هستم این اتفاق بیفتد چون مجبور می شویم درست کنیم.ببخشید ما آمار مالیات می خواهیم بدهیم دروغ می گوییم ، می خواهیم لیست بدهی بدهیم دروغ می گوییم ، در اعلام قرارداد دروغ می گوییم.این چه روشی است.البته امیدوارم تعلیق نشود و همه چیز شفاف و درست باشد اما اگر این اتفاق بیفتد مجبور هستیم درست کنیم."

 


چرا نمی پذیرید اشتباه کردید؟


اوبا اشاره به ماجرای قرارداد ویلموتس و غرامت میلیون دلاری هم افزود:"وقتی من می روم تیم ملی به فدراسیون اعلام می کنم فقط آمدم یاد بگیرم. نه دنبال پول و نه دنبال قرارداد هستم.این ها(مربیان خارجی) با نتیجه نگرفتن هم شوخی ندارند و پولشان را می خواهند. نتایج و کارهایی که کرده اند  مشخص است و بدترینش این است کسی  شهامتش را ندارد که بگوید اشتباه کردم و تقصیر را نمی پذیرد."


ازخیابان آدم برای کلاس مربیگری می آید


نکونام در پایان حرفهایش به انتحاب سرمربی بایرن هانس دیترفلیک اشاره کرد و گفت:" بروید ببینید بایرن مونیخ برای انتخاب سرمربی اش چکار کرد و این شخص را از کجا آورد. ما در اینجا یک کلاس مربیگری رفتیم استاد از اروپا آمده بود تدریس کند 95 درصد کلاس افرادی بودند که در خیابان هم به آن ها تیم نمی دهند.این مشکل فوتبال ماست. کسانی که به این کار علاقه دارند و می توانند کمک کنند هیچ ردی از آن ها نیست. اصلا نمی گذارند این افراد بیایند. اصلا تا به حال آمده ایم کاری کنیم که برای آینده مربی بسازیم؟ اگر هم کسی بوده جواب سلام را با اخم بدهد یا نه بگوید ریشه اش و بنیادش را می زنند.ببینید چقدر آدم مستعد این وسط سر این مسائل نابود شده اند. "


پایان گفت و گو


نکونام همچنین صحبتی هم درباره موضوع ورود وزارت اطلاعات به ماجرای دلال ها کرد و گفت امیدوارم پاکسازی اتفاق بیفتد.


سرمربی فولاد خوزستان در بخش آخر حرف هایش درباره دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی گفت:" فقط آرزوی موفقیت برای تیم ملی کشورم دارم."

استقلال تهران فولاد خوزستان جواد نکونام (مربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران فولاد خوزستان جواد نکونام مربی فوتبال ایران اتفاق بیفتد ما فوتبال پروتکل ها تیم ملی یک نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۳۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام: حضور یک نفر در استقلال باعث افتخار است | نمی‌توانند به من بگویند همیشه بیا

به گزارش همشهری آنلاین، جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: هیچ بازی برای ما راحت نیست. ما پنج دیدار دیگر داریم و باید تمرکز و تلاش داشته باشیم تا به موفقیت برسیم. می‌دانیم کجای کار هستیم و چه چیزی می‌خواهیم. با بازیکنان که صحبت می‌کردیم همه از اهمیت بازی و اینکه چه مسئولیت بزرگی روی دوش ما قرار دارد، اطلاع داشتند و همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا فردا پیروز شویم. باید در هر بازی بهترین عملکرد را داشته باشیم. از روز اول این موضوع را گفته‌ام که باید هر بازی بهترین عملکرد را داشته باشیم و هر اتفاقی که افتاد دیگر تقدیر و قسمت است.

کسی نمی‌تواند به من بگوید برای نشست خبری به سازمان لیگ بیا

وی در واکنش به طرح این موضوع که حضورش در نشست‌های خبری قبل از بازی باعث تعامل او با خبرنگاران خواهد شد، تصریح کرد: من دوست دارم همیشه حتی در حالت دعوا و دوستی پاسخگو باشم، ولی شرایط خیلی مهم است. همین الان تیمم تمرین دارد و بازیکنان در رختکن حضور دارند و من اینجا هستم. اگر شرایط باشد به کنفرانس می‌روم، ولی شرایط مهیا نباشد نمی‌روم. کسی نمی‌تواند به من بگوید به سازمان لیگ بیا. در تمام دنیا نگاه کنید کنار محل تمرین‌شان سالن کنفرانس دارند و از خبرنگاران پذیرایی کرده و نشست‌ها را برگزار می‌کنند. امروز که خوب است که توانسته‌ام بیایم، حالا کمی دیر به تمرین می‌رسم، اما اگر در هتل المپیک حضور داشته باشم و بخواهم از آن طرف تهران به کنفرانس بیایم در این ترافیک چه کار کنم؟ بنابراین، وقتی نتوانیم بیایم، نمی‌آیم. هیچ وقت به خبرنگاران بی‌احترامی نکرده‌ام و نخواهم کرد. این اتفاق باید درست شود و سازمان لیگ باید شرایط را مهیا کند. اگر من در این فوتبال مربیگری کنم و باشیم، اما نتوانم به کنفرانس بیایم، نخواهم آمد. البته به این معنی نیست که به خبرنگاران بی‌احترامی می‌کنم. من به برنامه‌ریزی اشاره کردم و باید درست شود.

علی عسگری و شهریاری نشان دادند چقدر تیم و باشگاه برای‌شان مهم است

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه به نظر می‌رسد با برنده شدن در چالش با مدیریت قبلی باشگاه و حضور آتیلا حجازی آرامش به تیم او بازگشته است، گفت: هر تیمی متحدتر باشد، قطعاً نتایج بهتری می‌گیرد، نه فقط برای قهرمانی و جام گرفتن، بلکه در هر جایی این اتفاق می‌افتد. آتیلا حجازی و پدرش نامی پرافتخار برای باشگاه استقلال هستند و ما به حضور او افتخار می‌کنیم. آقای علی عسگری و شهریاری نشان دادند چقدر تیم و باشگاه برای‌شان مهم است و اینکه بتوانیم کارها را درست انجام دهیم. آینده در دستان این عزیزان است. ما هیچ قولی نمی‌توانیم بدهیم، مگر اینکه قول دهیم همه تلاش‌مان را انجام دهیم. در جلساتی که با این عزیزان و مخصوصاً فرشید سمیعی (سرپرست باشگاه) داشتیم تمام برنامه‌ریزی برای این پنج هفته خواهد بود و همین‌طور کار تمدید قرارداد با بازیکنان نیز از هفته آینده آغاز می‌شود.

توهین در فوتبال ایران هست و متأسفانه باید آن را بپذیریم

نکونام در واکنش به این سؤال که چقدر امیدوار است دیگر تقابل بین اصفهان و تهران مثل دیدار پرسپولیس - سپاهان تکرار نشود، گفت: ما تقابلی نداریم و همه برای یک کشور هستیم. همه با هم دوست هستیم و خواهشاً عوامل تیم‌ها را روبه‌روی هم قرار ندهید. قسم می‌خورم آن صحبت‌ها (اشاره به اظهارات لیدر سپاهان) را گوش نکرده‌ام. من را می‌شناسید که صادقانه صحبت می‌کنم، ولی اگر هر کسی اشتباهی می‌کند، باید تاوانش را بدهد. ضمن اینکه نمی‌توان منکر عملکرد هواداران در بازی‌ها شد. در بازی قبلی‌مان در تهران، روی سکو حضور داشتم و هواداران رقیب به من بی‌احترامی کردند. اینها در فوتبال هست و باید اینها را متأسفانه بپذیریم. دوست دارم فردا هواداران‌مان با شال آبی یا هر چیزی که آبی هست، به ورزشگاه بیایند و ورزشگاه را آبی کنند.

سهرابیان و سیلوا برای بازی فردا در کنارمان خواهند بود

وی در مورد آخرین وضعیت مصدومیت آرمین سهرابیان و رافائل سیلوا برای دیدار مقابل ذوب‌آهن عنوان کرد: این هفته هر دو بازیکن تمرین کردند. امروز آخرین تمرین برگزار می‌شود، اما اینکه فردا از آنها استفاده شود یا نه به شرایط بازی بستگی دارد. هر دو بازیکن برای بازی فردا در کنارمان خواهند بود.

نگران هستیم ولی به داوران اعتماد می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال راجع به اینکه قضاوت دیدار فردا برعهده کوپال ناظمی است که با او در دیدار رفت استقلال برابر سپاهان دچار چالش شده بود و اشتباهش باعث شکست آبی‌پوشان شد، گفت: ناظمی داور خوب و شناخته شده‌ای است، ولی اشتباه فاحش او برای ما اتفاق افتاده است. در بازی فولاد خوزستان و مس رفسنجان دقیقه 1+90 روی اشتباه گل خوردیم. این چیزها بزرگ بوده است. در مجموع، ایشان داور خوبی است، ولی این نگاه‌ها وجود دارد چون تنها شکست استقلال در این فصل با اشتباه ناخواسته ناظمی رقم خورده است. ما نگاه‌مان تا بازی فردا مثبت است. من در این فوتبال حضور دارم و یک بار بازی 2 بر صفر برده را باختم و با اینکه اشتباهات داوری وجود داشت، هیچ صحبتی نکردم. با همان داور امسال یک بازی را بردیم، ولی اعتراض شدیدی کردم، چون فوتبال را می‌فهمم. منظورم این نیست که داوری را بلد هستم و بخواهم به داوران جسارت کنم، ولی می‌دانیم چطور قضاوت می‌کنند و چطور خطا می‌گیرند. به داوران احترام می‌گذاریم و دوست نداریم حقی از تیمی ضایع شود. این اواخر اما، اتفاقاتی افتاد که نمی‌توانستیم اعتراض نکنیم. همه می‌بینند چه اتفاقاتی افتاده است. نگران هستیم ولی به داوران اعتماد می‌کنیم.

آمار و ارقام برای رسانه‌ها و آنالیزورها جذاب است

نکونام درباره آمار خوب خارج از خانه ذوب‌آهن و تأثیرش روی بازیکنان استقلال خاطر نشان کرد: آمار و ارقام برای رسانه و کسانی است که آنالیز فوتبال انجام می‌دهند. آمارها جذاب است، ولی فردا هر تیمی که بهتر باشد بازی را می‌برد.

وی در واکنش به برخی اظهارنظرها و انتقادها به سبک بازی تیمش در این فصل گفت: من هر کاری دلم بخواهد انجام می‌دهم.

تابع باشگاه هستم و چارچوبم مشخص است

سرمربی تیم فوتبال استقلال با این سؤال هم روبه‌رو شد که برای او تفاوتی دارد که چه کسی مدیرعامل استقلال شود، تصریح کرد: من تابع باشگاه هستم. من دوست دارم اتفاقات خوب برای تیمم بیفتد و چارچوبم مشخص است.

نکونام در مورد اینکه آیا با احمد شهریاری برای پرداخت مطالبات بازیکنان استقلال صحبتی انجام داده است یا نه، یادآور شد: این کارهای مدیریتی است و چیزی نیست که بخواهم به آن ورود کنم.

وی راجع به شایعه گرفتن امضای تسویه حساب از بازیکنان استقلال عنوان کرد: هیچ تأثیری روی تیم ندارد. خیال‌تان راحت!

تغییر نام استقلال دست من نیست

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره بحث تغییر نام این باشگاه نیز گفت: یک چیزهایی می‌گویید که دست من نیست و نمی‌توانم نظر بدهم. اگر دست من بود که چیزی تغییر کند، نظر می‌دهم. استقلال برای ایران است و هر تصمیمی گرفته شود اسم تیم استقلال است و با افتخار زیر پرچمش بازی می‌کنیم.

نکونام درباره اینکه برد یک بر صفر برای او معقول است یا پیروزی با چند گل، گفت: از اول فصل به این مسائل عادت داریم. دو تیم با هم بازی می‌کنند و دوست دارم تیمم ببرد، فلسفه من این است.

کد خبر 849293 منبع: تسنیم برچسب‌ها ویژه ورزشی جواد نکونام

دیگر خبرها

  • نکونام: می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم
  • نکونام: بهترین بوده‌ایم، بهترین هستیم و باید بهترین باشیم
  • نکونام:می دانستیم غفلت کنیم ذوب آهن دردسرساز می‌شود/بازیکنان استقلال را با تیم رقیب قیاس کنید بعد نظر بدهید
  • جواد نکونام: تعویض‌های ریسکی انجام دادیم/ کار استقلال سخت‌تر شد
  • سرمربی ژیرونا: این دو بازیکن بارسلونا را می‌خواهم
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • خبر خوش برای نکونام و استقلالی‌ها در آستانه بازی با ذوب آهن
  • نکونام: حضور یک نفر در استقلال باعث افتخار است | نمی‌توانند به من بگویند همیشه بیا
  • فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!
  • ماجرای بدن رنجور سردار آزمون چیست؟