Web Analytics Made Easy - Statcounter

کشور آمریکا این روزها در کنار مقابله با ویروس کرونا شاهد یکسری اعتراضات خیابانی مردم هم هست و نکته جالب حضور ورزشکاران و چهره‌های سرشناس در این اعتراضات است.

پس از اینکه یک شهروند سیاه پوست آمریکایی در جریان دستگیری‌اش توسط ماموران پلیس کشته شد، مردم آمریکا به شدت اعتراض کردند و این اعتراضات تنها در فضای مجازی باقی نماند و در چند روز گذشته مردم با حضور در خیابان‌ها اعتراضات خود علیه نژاد پرستی را نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان این اعتراضات ستاره تیم بسکتبال بوستون نیز برای اینکه در کنار مردم شهر خودش باشد ۱۵ ساعت رانندگی کرد و به آتلانتا رسید. جیلین برون بازیکن تیم بسکتبال بوستون از این شهر با خودرو شخصی‌اش به آتلانتا سفر کرد و در اعتراضات خیابانی علیه سیاست‌های نژادپرستانه کشورش شرکت کرد.

جورج فلوید در جریان دستگیری‌اش توسط چند مامور سفید پوست کشته شد. یکی از ماموران زانوی خود را بر گردن او گذاشته بود و به التماس‌هایش گوش نمی‌داد تا اینکه با پیکر بی جان این شهروند آمریکایی روبه‌رو شد. با اینکه تمامی این ماموران از کار اخراج شدند اما اعتراض مردم آمریکا ادامه دارد و حتی آنها مقابل کاخ سفید نیز دست به اعتراض زده‌اند. برخورد خشمگینانه ماموران با مردم اعتراض آنها را تشدید کرده است.

جیلین برون بازیکن ۲۳ ساله تیم بوستون است که در سال ۲۰۱۶ بازیکن سوم مراسم انتخاب لیگ NBA بود و توسط بوستون انتخاب شد.

بسیاری از ورزشکاران و هنرمندان آمریکا به این اتفاق واکنش نشان داده‌اند و در کنار مردم کشورشان بوده‌اند./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۳۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال حضور رونالدو و مسی در یک تیم قوت گرفت

تیم فوتبال اینترمیامی آمریکا با خرید لیونل مسی در ابتدای فصل جاری توانست خود را به صدر اخبار و توجهات فوتبال جهان برساند.

این باشگاه که مالکیتش را دیوید بکهام ستاره سابق تیم ملی انگلیس برعهده دارد با جذب ستاره‌های دیگری چون لوییز سوارز و سرژیو بوسکتس به یکی از مدعیان لیگ آمریکا تبدیل شد.

اما به نظر می‌رسد ماجراجویی‌های صورتی پوشان اینتر میامی به اینجا ختم نمی‌شود و یک خبرنگار معتبر عربستانی به نام «عبدالعزیز العصیمی» مدعی شده است که این باشگاه مذاکراتی با کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم النصر عربستان انجام داده است و قصد دارد او را به خدمت بگیرد.

در صورتی که این اتفاق رقم بخورد این ۲ ستاره فوتبال جهان برای نخستین بار در یک تیم بازی خواهند کرد که می‌تواند جذابیت بسیار زیادی برای هواداران آنها داشته باشد.

دیگر خبرها

  • تفاوت بوته با درخت
  • پائز 18 بازیکن را به تیم ملی والیبال دعوت کرد؛ ترکیبی از ستاره‌ها و چهره‌های جوان
  • ببینید | حضور ۳ زن مسلمان با شال و مانتو در تبلیغ یک گوشی همراه وسط زمین بسکتبال در دل آمریکا
  • حضور پلیس، نتوانست به تظاهرات دانشجویان پایان دهد
  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • احتمال حضور رونالدو و مسی در یک تیم قوت گرفت
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • مقایسه صحنه اعتراضات دانشجویی در ایران و آمریکا
  • سناتور آمریکایی خطاب به دانشجویان حامی غزه: شما در طرف درست تاریخ ایستاده‌اید
  • سندرز خطاب به دانشجویان حامی غزه: شما در طرف درست تاریخ ایستاده‌اید