Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@05:25:16 GMT

تداوم روند کاهش قیمت خودرو

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۳۸۵۰

در دو هفته گذشته قیمت خودرو در بازار ایران کاهش یافته، اما هنوز در رسیدن به وضعیت قیمتی اسفندماه فاصله زیادی دارد. البته روند کاهش قیمتی به گونه‌ای بوده است که شکاف بزرگی میان قیمت‌های دو هفته پیش با امروز نمایان شده است. ناطقان: امروز در بازار خودروی تهران روز نسبتا آرامی را سپری کرد که در آن قیمت اغلب محصولات کاهش یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان روند کاهش قیمتی به گونه‌ای بوده است که شکاف بزرگی میان قیمت‌های دو هفته پیش با امروز نمایان شده است.
در همین رابطه قیمت هر پژو ۲۰۶ تیپ دو در حالی ۱۱۸ میلیون تومان اعلام شد که در اوج افزایش قیمت‌ها نرخ آن به ۱۶۰ میلیون تومان هم رسیده بود.
پراید ۱۱۱ نیز با نرخ ۷۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود که این امر از کاهش ۲۰ میلیون تومانی نرخ آن در دو هفته اخیر خبر می‌دهد. پراید ۱۳۱ نیز ۶۶ میلیون تومان به فروش رفت. قیمت این خودرو دو هفته پیش ۸۵ میلیون تومان بود.
قیمت تیبا هم پس از کاهشی ۱۵ میلیون تومانی ۷۵ میلیون تومان تعیین شده و پژو ۴۰۵ در حالی که چندی پیش ۱۵۰ میلیون تومان فروخته می‌شد اکنون ۱۱۲ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.
از سوی دیگر نرخ هر دستگاه سمند نیز بین ۱۲۰ تا ۱۲۲ میلیون تومان اعلام شد. ef-۷ دوگانه نیز ۱۴۰ تا ‍۱۴۳ میلیون تومان اعلام شده است.
در بازار دنا پلاس ۲۰۶ تا ۲۰۸ میلیون تومان ارزش‌گذاری شد و دنا پلاس توربو ۲۷۷ میلیون تومان تا ۲۷۹ میلیون تومان به دست خریداران و فروشندگان می‌رسد. منبع: فارس برچسب ها: کاهش قیمت ، خودرو ، بازار

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کاهش قیمت خودرو بازار میلیون تومان کاهش قیمت دو هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۳۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحلیل روند بازار سهام در هفته‌ای که گذشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، نماگر‌های تالار شیشه‌ای هفته‌ای که گذشت را با بازدهی منفی به پایان رساندند. ارزش معاملات خرد در هفته دوم اردیبهشت پس از ۱۰ روز از کانال ۳ هزار میلیارد تومان خداحافظی کرد و در سطح ۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان قرار گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تغییر شدید قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت سمند، دنا، رانا، کوییک و شاهین + جدول
  • افزایش ۵۹۳ درصدی قیمت کره حیوانی از سال ۱۳۹۹/ پیش بینی قیمت طلا تا پایان سال/ انتقاد وزیر صمت از مافیای واردات خودرو/ صف میلیونی برای دریافت وام اجاره
  • حکمرانی آرامش در بازار طلا و ارز
  • حکمرانی آرامش در بازار طلا و ارز/ قیمت‌ها ریزشی شد
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان/ زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • تحلیل روند بازار سهام در هفته‌ای که گذشت
  • پیش بینی قیمت دلار ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / خواب کاهش دلار تعبیر می‌شود؟
  • طلا و سکه چه قیمت‌هایی را تجربه می‌کنند؟
  • شیب تند کاهش قیمت خودرو در بازار / ریزش سنگین پژو پارس
  • پیش‌بینی جالب یک فعال بازار درباره قیمت طلا در هفته آینده