Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  امروز با ۲ معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل یکی از شرکت ها درباره برخی از فعالیت‌های اقتصادی که در آینده نزدیک می‌تواند به باشگاه کمک کند، جلسه داشتم. در این بخش اتفاقات خوبی رخ خواهد داد، اما خیلی راجع به آن توضیح نمی‌دهم، زیرا ابتدا طرح‌ها باید عملی شود تا منافعی که عاید باشگاه می‌شود، ملموس باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با یکی از بهترین سالن‌های بدنسازی ایران قرارداد بستیم و بابت استفاده از امکانات آن پولی پرداخت نمی‌کنیم

او در ادامه گفت: براساس مصوبه ستاد مبارزه با کرونا تمرینات تیم فوتبال استقلال تهران از یکم خردادماه برگزار شده و بازیکنان هر روز تمرین می‌کنند و فردا ۲ نوبت تمرین برگزار خواهد شد. در حال حاضر ۲ زمین تمرین آماده برای تیم داریم و امروز هم با یکی از بهترین سالن‌های بدنسازی کشور تفاهم نامه‌ای امضا کردیم و بابت استفاده از امکانات این سالن پولی پرداخت نمی‌کنیم. همچنین با کمک یکی از بهترین دوستانم توانستیم در شرایط بسیار بحرانی، مطالبات شیخ دیاباته را پرداخت کنیم. خوشبختانه پرداختی به تمام اعضای تیم انجام شده و آن‌ها تمریناتشان را دنبال می‌کنند.

مدعی قهرمانی لیگ برتر هستیم

مدیرعامل باشگاه استقلال افزود: فکر می‌کنم شرایط بسیار خوبی ایجاد شده و ایمان دارم که بازیکنان و اعضای کادرفنی و پزشکی در تمرینات زحمت می‌کشند تا در صورت برگزاری لیگ، ما با قدرت بتوانیم در بازی‌ها شرکت کنیم. پیش از این چند بار گفتم و باز هم تکرار می‌کنم که ما مدعی قهرمانی در لیگ امسال هستیم.

هیچ یک از منتصبان باشگاه، شمالی نیستند

سعادتمند در واکنش به این که گفته می‌شود انتصاب‌ها در باشگاه استقلال براساس روابط است، بیان کرد: از قول یکی از عزیزان که احترام خاصی برایش قائل هستم و زحمات زیادی برای باشگاه کشیده، تیتری دیدم که گفته بود انتصابات در باشگاه قومیتی است و در باشگاه بیشتر از افرادی استفاده می‌شود که اهل شمال کشور هستند. جالب است که از ۴ انتصاب باشگاه در دوره مدیرعاملی من، هیچ کدام از آن‌ها اهل شمال نبودند. ۲ نفر از این افراد اهل تهران، یک نفر از آذربایجان و دیگری از سمنان است. من نمی‌دانم منظور آن شخص چه کسی است که گفته انتصاب‌ها در باشگاه به نفع شمالی‌ها است.

بیشتر بخوانید: فولادی‌ها برای میزبانی از استقلال، قاطع هستند

برادری ما فقط با هواداران است

او افزود: در باشگاه استقلال با هیچ کسی عهد اخوت نبستیم و برادری ما فقط با هواداران و برای منافع باشگاه است؛ بنابراین این طور نیست که ما در باشگاه از دوستان یا اقوام خودمان استفاده کنیم. از هر کسی که لیاقت بیشتری داشته باشد و بتواند به باشگاه کمک کند استفاده می‌کنیم.

اضافه شدن اعضای جدید به هیئت مدیره براساس رای مجمع و جهت منافع باشگاه صورت می‌گیرد

او درباره اضافه شدن ۲ عضو جدید به هیئت مدیره استقلال گفت: اعضای هیئت مدیره زحمت زیادی می‌کشند و ما با تمام توان کار می‌کنیم. همه در باشگاه پای کار هستند و اتفاقات خوبی که رقم خورده، با کمک همه مسئولان باشگاه بوده است. هیئت مدیره با ۴ عضو به کارش ادامه می‌دهد و اگر قرار باشد در ترکیب آن ترمیمی صورت بگیرد یا شاهد افزایش اعضا باشیم، این اتفاق با نظر مجمع و براساس معیار‌هایی که به نفع باشگاه استقلال باشد صورت می‌گیرد.

همکاری خلف و روحی با باشگاه ادامه خواهد داشت

سعادتمند درباره جدایی مشاور خود و مدیر رسانه‌ای باشگاه اظهار داشت: روحی و خلف زحمات زیادی برای باشگاه کشیدند که از آن‌ها تشکر می‌کنیم. قطعا همکاری این ۲ نفر با باشگاه ادامه دار خواهد بود و من هم برای آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم.

بازیکنان خارجی ما هم مشکل داشتند، اما تلاش کردیم و آن‌ها را به ایران بازگرداندیم

او در واکنش به درخواست مدیرعامل فولاد خوزستان برای به تعویق افتادن بازی تیمش برابر استقلال و اظهارات جواد نکونام مبنی بر این که تا زمان بازگشت پاتوسی به ایران، فولاد در این بازی شرکت نمی‌کند گفت: درباره نامه دوست خوبم، آذری اطلاعی ندارم و صحبت‌های نکونام که یک استقلالی تمام عیار است را هم نشنیدم. زمانی که برنامه بازی‌ها اعلام شد، ۲ بازیکن خارجی ما از سنوات گذشته مطالبات زیادی از باشگاه داشتند، اما تلاش کردیم و با پرداخت مطالبات آن ها، ۲۰ روز قبل از شروع لیگ آن‌ها را به تهران بازگرداندیم.

بهتر بود برای شروع لیگ از نمایندگان باشگاه‌ها نظرخواهی می‌شد

مدیرعامل باشگاه استقلال عنوان کرد: دیاباته از فردا به تمرینات اضافه خواهد شد. فکر نمی‌کنم این موضوع که پاتوسی به ایران نیامده قابل طرح باشد. من هم مانند مدیران دیگر باشگاه‌های لیگ برتری اعتقاد دارم که باید مدیران و اعضای کادرفنی تمام باشگاه‌ها به یک جلسه دعوت می‌شدند و مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون با حضور در یک جلسه تخصصی، نقطه نظرات تخصصی مسئولان باشگاه‌ها و سرمربیان تیم‌ها را درباره زمان و نحوه برگزاری مسابقات و پروتکل‌های بهداشتی که ابلاغ شد، اما خیلی از تیم‌ها امکان رعایت آن را ندارند، جویا می‌شدند. به اعتقاد من یا خرد جمعی می‌شد تصمیم بهتری گرفت و کار را بهتر پیش برد.

تیم ما آن قدر بزرگ و حرفه‌ای است که بتواند حقش را در زمین بگیرد

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره تهدید به انصراف برخی از تیم‌های لیگ برتری گفت: لیگ ایتالیا هم در آستانه برگزاری است. به هر حال تیم قهرمان باید در زمین بازی مشخص شود. ما ۱۰ بازی باقی مانده تا پایان فصل داریم که ۳۰ امتیاز دارد. در ابتدای فصل استقلال در رده پانزدهم، شانزدهم قرار داشت، اما در هفته چهاردهم به صدر جدول رسید؛ بنابراین در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و تیم ما آن قدر بزرگ و حرفه‌ای است که بتواند حقش را در زمین بگیرد.

با ادامه لیگ موافق و مخالفم

سعادتمند افزود: من با ادامه لیگ هم موافق و هم مخالف هستم. دلیل موافقتم این است که مردم نشاط و فوتبال را دوست دارند و کم کم باید به سمت شور و هیجانی که به خاطر کرونا از بین رفته بازگردیم. از طرف دیگر نگران جان مردم، به ویژه ورزشکاران هستیم. امیدوارم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، هیچ اتفاق بدی خ ندهد.

پرونده‌های خارجی باشگاه را اذیت می‌کند

او درباره پرونده‌های استقلال در فیفا و این که چنین پرونده‌هایی استقلال را اذیت می‌کند یا خیر گفت: قطعا این مشکلات باشگاه را اذیت می‌کند و این پرونده‌ها به دلیل صدور رای از جانب فیفا قابلیت پرداخت دارد. پرداخت مطالبات هم به عهده باشگاه استقلال است و ما باید تلاش کنیم تا از پس این خان هم بگذریم.

برخی‌ها نمی‌خواستند میلیچ و دیاباته در استقلال بمانند

مدیرعامل باشگاه استقلال افزود: از دیاباته و میلیچ و بازیکنان داخلی تشکر می‌کنم که خیلی باانگیزه و منظم در تمرینات حضور دارند. نباید یادمان برود که در تیم ما ۲ بازیکن خارجی هستند و بقیه بازیکنان از همین مملکت هستند که به آن‌ها افتخار می‌کنیم. از دیاباته و میلیچ هم تشکر می‌کنم، زیرا بازیکنان بااخلاق و پایبند به قراردادشان هستند. باشگاه هم وظیفه داشت حرفه‌ای گری داشته باشد و مطالبات این بازیکنان را پرداخت کند. اگرچه باید از برخی‌ها گلایه کنم که نمی‌خواستند میلیچ و دیاباته در استقلال بمانند و اگر روزی لازم باشد نام این افراد را هم اعلام می‌کنم.

موهبت بزرگ هواداران به ما انرژی می‌دهد

سعادتمند گفت: با کمک یکی از بهترین دوستان و همکارانم توانستیم مطالبات میلیچ و دیاباته را پرداخت کنیم. در باشگاه استقلال موهبت بزرگی به نام هوادار داریم که باعث می‌شود مسئولان باشگاه به بهترین شکل کارشان را انجام دهند. به عنوان مدیرعامل استقلال از هواداران عزیز که به ما انرزی مثبت می‌دهند، صمیمانه تشکر می‌کنم. با انرژی مثبت آن‌ها ادامه راه را طی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال باشگاه استقلال لیگ برتر فوتبال مدیرعامل باشگاه استقلال میلیچ و دیاباته یکی از بهترین هیئت مدیره پرونده ها باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۴۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل آلومینیوم: سیدحسین باید زودتر می‌رفت

به گزارش "ورزش سه"، محمد رجاییان بعد از برد آلومینیوم مقابل پرسپولیس در جام حذفی در جمع خبرنگاران حضور یافت. او درباره این پیروزی گفت: تیم جوان ما یک‌پنجم پرسپولیس هزینه کرده است. دو بار از تیم بزرگ و نامی پرسپولیس عقب افتادیم و هنگامی که بازی 2 بر صفر شد، فکر می‌کردند همه‌چیز تمام شده است. تماشاگرانی که علاقه برابری نسبت به دو تیم داشتند، پرسپولیس را تشویق می‌کردند.

او با اشاره به افرادی که درجایگاه شیشه ورزشگاه اراک به تشویق پرسپولیس پرداخته بودند، گفت: نصف هواداران این جایگاه، پرسپولیس را تشویق می‌کردند. آنها اراکی بودند و شیپور داشتند! این برای فوتبال اراک بد است! کسانی که این افراد را به این جایگاه راه داده‌اند، باید پاسخگو باشند. هواداران ما روی سکو خوشحالی می‌کردند که تماشاگران حریف، اشیایی پرتاب کردند. طرفداران تیم میهمان در کدام ورزشگاه به دو بخش تقسیم می‌شوند؟

مدیرعامل آلومینیوم اراک در ادامه صحبت‌هایش گفت: پرسپولیس در نیم‌فصل دوم فقط به ما باخته و مقابل استقلال مساوی کرده است. این تیم بازی خوبی ارائه می‌کند و در بقیه دیدارها پیروز شده است. بازیکنان ما دیدگاه‌های فنی مجتبی حسینی را در زمین اجرا کردند و در وقت اضافه، موقعیتی به حریف ندادیم. خداوند یار ما بود و شایسته پیروزی بودیم.

رجاییان درباره غیبت بانوان در سکوهای ورزشگاه اراک مقابل پرسپولیس تاکید کرد: مسئولان ما با اینکه تحت فشار بودند، برگزاری بازی با خانم‌ها را به بهترین شکل آزمایش کردند. در دیدار با پرسپولیس و استقلال، سه هزار هوادار خانم داشتیم که شرکتی یا تزئینی نبودند! انتقاد خودم را از رفتار خارج از شأن افرادی که باعث شدند این اتفاق فوتبال اراک بیفتد، اعلام می‌کنم.

او درباره حاشیه‌های رفتار سیدحسین حسینی دروازه‌بان استقلال در دیدار با آلومینیوم عنوان کرد: اشکال این بود که بازیکن استقلال چند دقیقه پس از تخلیه آن سکوها ایستاد. در این سمت هم سهل‌انگاری می‌شود و هوادار خانم به زمین می‌آید. در ادامه اتفاقاتی رقم می‌خورد که در کشور ما رایج نیست. این اتفاق خلاف قانون باعث شد فدراسیون اعلام کند زیرساخت‌های ما مشکل دارد.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در مورد وضعیت ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک بیان کرد: بخشی از ساخت و ساز ورزشگاه توسط شرکت تجهیز اماکن ورزشی انجام شده است. آنها وضعیت نور ورزشگاه را ترمیم کرده‌اند و جایگاه‌های VIP و CIP ما درست می‌شود. گیت‌های ورزشگاه امام خمینی (ره) الکترونیکی خواهد شد و میکسدزون ورزشگاه را اصلاح می‌کنیم.

رجائیان درباره کیفیت ضعیف پوشش تلویزیونی دیدارهای خانگی آلومینیوم اظهار داشت: رئیس سازمان صداوسیما دو قول مثبت داده که اگر اتفاق بیفتد، بعد از واگذاری سرخابی‌ها انقلاب دیگری در فوتبال کشور رخ می‌دهد. یکی اینکه حق پخش تلویزیونی به باشگاه‌ها تعلق بگیرد و دیگری اینکه همه بازی‌های لیگ برتر با کیفیت HD پخش شود.

دیگر خبرها

  • مدیرعامل آلومینیوم: سیدحسین باید زودتر می‌رفت
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • روز خوش استقلال و پرسپولیس
  • استقلال و باز هم چالش تغییرات مدیریتی؛ مالک جدید با مدیرعامل جدید می‌آید؟
  • عجیب اما واقعی؛ پرسپولیس به زاکانی رسید
  • چرا مدیریت پرسپولیس را به شهرداری تهران واگذار کردند؟
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • شش امضا برای واگذاری رسمی استقلال (عکس)
  • عکس| خریدارهای استقلال و پرسپولیس را ببینید