Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@17:51:29 GMT

۱۲ هزار و ۲۹۶ بسته معیشتی در شهرستان قاینات توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۴۸۹۱

۱۲ هزار و ۲۹۶ بسته معیشتی در شهرستان قاینات توزیع شد

سرهنگ پاسدار رضا هزاری روز یکشنبه در نشست خبری که با حضور فرماندار در دفتر امام جمعه قاین برگزار شد افزود: در مبارزه با ویروس کرونا، این تهدید را تبدیل به فرصت همدلی، انفاق، ایثار و از خودگذشتگی و فرهنگ غنی انتظار کردیم و به یاری خداوند و همکاری مردم سرافراز شدیم.

وی اظهار داشت: روحیه ایثار و از خودگذشتگی مردم ایران مایه آبروداری و عزتمندی نظام مقدس جمهوری اسلامی شد و از این بابت خدای متعال را شکرگزاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اقدامات خوبی که در این مدت برای مقابله با کرونا انجام شده است گفت: نیاز است مردم از خدمات نظام و دولت کریمه اطلاع کافی داشته باشند اما انعکاس رسانه‌ای و بازتاب متناسب با شان مردم انجام نشده است.

دبیر رزمایش مواسات و کمک مومنانه شهرستان قاینات افزود: در سه مرحله برگزاری این رزمایش تعداد ۱۲ هزار و ۲۹۶ سبد کالا به ارزش بیش از سه میلیارد تومان بین قشرهای آسیب دیده از کرونا و نیازمندان در این شهرستان توزیع شده است.

وی بیان کرد: چهار هزار و ۸۰۰ سبد کالا با کمک مردم و بقیه با همکاری هلال احمر، کمیته امداد، مراکز نیکوکاری، شوراهای اسلامی، دهیاری‌ها، آستان قدس رضوی و سایر نهادها تهیه و توزیع شده است.

سرهنگ هزاری با اشاره به اقدامات بسبج و سپاه در مبارزه با کرونا گفت: ضد عفونی هزار و ۳۸۰ خودرو شخصی، ۱۱۰ خودرو عمومی، ۱۲۰ مدرسه و آموزشگاه در این مدت انجام شده است.

وی افزود: راه‌اندازی اولین کارگاه تولید ماسک در شهرستان و تولید ۷۵ هزار ماسک تا امروز، همکاری گروه‌های جهادی با فروشگاه‌های اینترنتی، تولید و انتشار کلیپ‌های آموزشی در فضای مجازی و همکاری ۱۲۳ نفر از بسیجیان با شبکه بهداشت و درمان در اجرای طرح‌های غربالگری از دیگر اقدامات بسیجیان و جهادگران بوده است.

وی گفت: هزار و ۸۹ نفر در قالب ۱۷۹ گروه جهادی ویژه مبارزه با کرونا در شهرستان قاینات فعالیت داشته‌اند.

امام جمعه قاین هم در این نشست گفت: با همه‌گیری کرونا و درگیر شدن همه کشورها، چهره خبیث و پنهانی آمریکا و مدعیان آزادی و حقوق بشر به صورت شفاف و واضح برای همگان ظهور و بروز پیدا کرد.

حجت الاسلام علی رحمانی افزود: در مقابله با این ویروس، خوی استکباری و وحشی‌گری دنیای غرب و روحیه نوعدوستی و ایثارگری جوامع انقلابی و اسلامی برای همگان مشخص شد. 

وی گفت: نتیجه تربیت اندیشه الهی و تربیت قرآنی و معارف اسلامی، ایثارگری با مال، جان و حیثیت و آبروست که امروز در ایران اسلامی تبلور پیدا کرده و در مقابل آن سرقت‌های بین المللی اقلام بهداشتی توسط مدعیان حقوق بشر و بی‌اعتنایی به حقوق شهروندان نشان از فرهنگ مادی این جوامع است.

برچسب‌ها ویروس کرونا خراسان جنوبی قاینات کمک های مردمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خراسان جنوبی قاینات کمک های مردمی ویروس کرونا خراسان جنوبی قاینات کمک های مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۴۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد

علیرضا ثواچه، مدیر مرکز نیکوکاری ایلیا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با حمایت کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س)، برنامه سمت خدا و مرکز نیکوکاری ایلیا ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی یک‌ و نیم کیلویی در استان یزد بین مستمندان به مناسبت ماه شوال توزیع شد.

وی افزود: بسته های گوشت قربانی در بین محرومان شهرستان های تفت، مروست، مهریز و مناطق مختلف شهر یزد توزیع شد.

ثواچه بیان کرد: برای توزیع بسته های گوشت در بین خانوارهای نیازمند از ظرفیت گروه های فعال، خیریه و جهادی برای توزیع بسته های گوشت قربانی استفاده شد تا به دست نیازمندان واقعی برسد.

وی یادآور شد: علاوه بر این نیز در سالروز وفات حضرت خدیجه(س) و ایام ماه مبارک رمضان نیز بین ۳ هزار نفر از روزه داران به خصوص در مناطق محروم شهر یزد افطاری توزیع شده است.

ثواچه ضمن تشکر از خیرین موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) و برنامه سمت خدا، عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم با کمک و حمایت این عزیزان، این برنامه و برنامه های دیگر را در راستای محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان در سطح استان یزد اجرا کنیم.

کد خبر 6087775

دیگر خبرها

  • تاکیدامام جمعه خوی براهتمام اعضای شوراهابه توزیع عادلانه امکانات
  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • توزیع انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان شهرستان بابل
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ