Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده پایگاه رزمی هوانیروز ارتش در مسجدسلیمان خبر داد: برای مهار آتش سوزی مناطق خاییز و دیل شهرستان گچساران ۱۰۸ سورتی پرواز توسط بالگردهای ارتش انجام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ارتش، سرهنگ خلبان «علیفام» گفت: با دستور فرمانده نیرو زمینی و هوانیروز ارتش از عصر روز جمعه نهم خردادماه دو فروند بالگرد ۲۱۴ وارد گچساران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بالگردهای ارتش در روز جمعه و شنبه ۱۰۸ سورتی پرواز برای انتقال نیروها به ارتفاعات خاییز کهگیلویه و دیل گچساران انجام دادند.


وی با بیان اینکه بیش از ۵۳۰ نفر با بالگردهای ارتش به ارتفاعات خاییز و دیل منتقل شدند ادامه داد: بالگردهای ارتش در این مدت بیش از ۳۰ ساعت پرواز انجام دادند.


فرمانده پایگاه رزمی هوانیروز ارتش در مسجد سلیمان گفت: تلاش شده نیروهای امدادی در نزدیکترین مکان به محل آتش سوزی پیاده شوند.


سرهنگ علیفام افزود: تا مهار کامل آتش سوزی بالگردهای ارتش در منطقه حضور فعال دارند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ارتش بالگردهای ارتش آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۴۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار کپسول گاز ۲ گچسارانی را راهی بیمارستان کرد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد از مصدومیت و سوختگی دو نفر مرد ۴۷ و ۲۱ ساله در اثر انفجار کپسول گاز خبر داد.

«محمد امین نیکویی نژاد» افزود: ساعت ۴۰ دقیقه بامداد روز دوشنبه گزارش انفجار کپسول گاز حین پر کردن به واحد ارتباطات اورژانس ۱۱۵ استان در گچساران اعلام شد و بلافاصله تیم فوریت پزشکی از پایگاه اورژانس سه شهری گچساران  به محل حادثه اعزام شدند.

وی اظهارکرد: متاسفانه علیرغم هشدار های لازم به همشهریان شاهد سوختگی و آسیب دو نفر مرد ۴۷ و ۲۱ ساله در انفجار کپسول گاز حین پرکردن بودیم که پس از دریافت اقدامات اولیه پزشکی به بیمارستان شهید رجایی گچساران منتقل شدند.


به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد، نیکویی نژاد در پایان با اشاره به وقوع تعدادی حوادث مشابه از آغاز فصل سرما تا کنون بیان کرد: از شهروندان گرامی خواهشمند است ضمن رعایت اصول ایمنی و بررسی استانداردهای لازم از وسایل گاز سوز استفاده نمایند و از انجام اقدامات غیر اصولی و غیر استاندارد جدا بپرهیزند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فعالیت ۳۲ هزار واحد صنفی در کهگیلویه وبویراحمد
  • ‍ ساخت ۱۰ پد فرود بالگرد در نیشابور/انجام ۴۰ سورتی پرواز در سال ۱۴۰۲
  • مردم توصیه‌های ستاد بحران کهگیلویه وبویراحمد را جدی بگیرند
  • رزمایش همدلی و احسان در کهگیلویه وبویراحمد
  • انفجار کپسول گاز در گچساران با دو مصدوم
  • انفجار کپسول گاز ۲ گچسارانی را راهی بیمارستان کرد
  • شهدا سند افتخار ایران اسلامی هستند
  • اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • اجلاسیه شهدای ارتش استان در گچساران
  • سرلشکر موسوی: ۵۴ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست ساخت و تحویل داریم