Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ امیر سراجی روز یکشنبه در بازدید از فضاهای ورزشی مدارس آستارا اظهار کرد: ۱۲۰ سالن ورزشی در مدارس گیلان فعال است و این سالن ها پیش از شیوع کرونا برای مسابقات و برنامه های ورزشی به بخش خصوصی اجاره داده می شد.

وی بیان کرد: چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار برای خرید تجهیزات سالن های ورزشی مدارس برای سال تحصیلی آینده اختصاص یافته و سهم آستارا ۲۰۰ میلیون ریال است و در شهریور ماه پرداخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سراجی گفت: تکمیل و تجهیز زمین فوتبال باشگاه آزادی آستارا ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و  برای تکمیل آن به یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار نیاز است و ظرف یک سال آینده بهره برداری خواهد شد.

معاون اداره کل آموزش و پرورش گیلان افزود: ۳۰‌میلیارد ریال اعتبار برای تهیه مواد ضدعفونی، ماسک و دستکش مورد نیاز مدارس استان اختصاص یافت و ۲۲۰ مراقب سلامت در حوزه های امتحانی حضور دارند و برای مدارس فاقد مراقب سلامت، از کارشناسان مراکز بهداشت استفاده می شود.

پیش از شیوع بیماری کرونا ۴۰۰ هزار دانش آموز در مدارس گیلان به تحصیل علم مشغول بودند؛ ویروس کرونا که بیش از ۲۰۰ کشور دنیا را درگیر کرده، از همان روزهای نخست شیوع، گیلان را هم به شدت متاثر کرد و باعث تعطیلی اجتماعات مردمی، مدارس و دانشگاه ها شد.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

برچسب‌ها مدارس ویروس کرونا آستارا گیلان دانش‌آموزان بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری رقابت های ورزشی ، قربانیان کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس ویروس کرونا آستارا گیلان دانش آموزان بهداشت و سلامت مدارس ویروس کرونا آستارا گیلان دانش آموزان بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۵۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۴۸ هزار میلیارد ریالی سیل اردیبهشت به بخش کشاورزی فارس

رئیس اداره مدیریت بحران و کاهش مخاطرات بخش کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس برآورد اولیه خسارت‌ به زیر بخش‌های کشاورزی این استان در اثر سیل اخیر را ۴۸ هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان، سمیه سلیمی، امروز_ سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ از برآورد اولیه ۴۸ هزار و ۱۵۰ میلیارد ریالی خسارت سیل اردیبهشت به زیربخش‌های کشاورزی استان مازندران خبر داد.

وی با بیان اینکه این خسارت ناشی از سیل و تگرگ هفته دوم اردیبهشت سال‌جاری است، اظهار کرد: بیشترین خسارت به زیربخش زراعی و در سطح ۵۳ هزار و ۱۶۶ هکتار وارد شده که برآورد اولیه آن مبلغ ۲۸ هزار میلیارد ریال است.

رئیس اداره مدیریت بحران و کاهش مخاطرات بخش کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: مزارع کلزا، گندم، جو، سبزی و صیفی‌جات از جمله محصولات خسارت دیده در این حادثه هستند.

وی برآورد خسارت وارده به زیربخش باغبانی را ۱۸ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال دانست و تصریح کرد: سطحی معادل ۱۵ هزار و ۵۰۰ هکتار از باغات گل محمدی، مرکبات، انگور، بادام، گردو و سایر محصولات باغی در این حادثه دچار خسارت شده‌اند.

سلیمی اضافه کرد: در زیر بخش دامی خسارت وارد شده به ۱۸۰ رأس دام سبک، هزار کندوی زنبور عسل، یک استخر پرورش ماهی، ۱۶ تن علوفه و خوراک دام و ۳۰ باب جایگاه دام، در مجموع ۲۱۷ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به زیرساخت‌های بخش کشاورزی استان فارس ادامه داد: ۱۸۰ کیلومتر جاده بین مزارع، ۶۰ کیلومتر کانال آبرسانی، ۲۱ رشته قنات، دو طرح تغذیه مصنوعی و ۳۱ هزار مترمربع تأسیسات مزارع خسارت دیده‌اند که برآورد اولیه آن مبلغی معادل هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال است.

رئیس اداره مدیریت بحران و کاهش مخاطرات بخش کشاورزی جهاد کشاورزی فارس، برآورد خسارت وارده به ایل راه‌های عشایری این استان در سطح ۱۵۳ کیلومتر را ۲۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

کد خبر 751457

دیگر خبرها

  • سیل اردیبهشت ۴۸ هزار میلیارد ریال خسارت به بخش کشاورزی فارس زد
  • کشف بیش از یک میلیارد ریال پارچه قاچاق در مرز آستارا
  • خسارت ۴۸ هزار میلیارد ریالی سیل اردیبهشت به بخش کشاورزی فارس
  • خسارت ۴۸ هزار میلیارد ریالی سیل به بخش کشاورزی فارس
  • ۴ سالن ورزش دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • چهار سالن ورزشی دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • تعرفه سالن های ورزشی شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • تعرفه سالن های ورزش شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود