Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهندس عباس جنگی مرنی روز یکشنبه اظهارداشت: ۸۰ میلیارد ریال به عنوان قسط دوم تسهیلات مالی در روزهای اخیر دریافت شد و با ۶۰ میلیارد ریال تسهیلات مالی که در ماه‌های گذشته برای تکمیل این تصفیه‌خانه دریافت شده است.

وی تشریح ‌کرد: با این اعتبار مالی، تامین تجهیزات فنی تصفیه خانه آب شرب خلخال به سرعت در حال انجام است و این تجهیزات درحال تهیه و حمل به محل پروژه می باشد تا نصب و راه‌اندازی و بهره‌برداری از تصفیه‌خانه آب شرب خلخال در اسرع وقت به بهره‌برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: قرار است قسط سوم تسهیلات مالی فوق به مبلغ ۴۰ میلیارد ریال نیز در تابستان دریافت شود و با هزینه‌کرد آن، عملیات اجرایی پروژه احداث تصفیه‌خانه خلخال در نیمه دوم سال جاری به اتمام برسد و شاهد تامین آب شرب سالم و بهداشتی برای مردم خلخال باشیم. 

وی گفت: در راستای تحقق برنامه‌ریزی انجام شده توسط شرکت آب منطقه‌ای اردبیل برای اتمام پروژه و افتتاح تصفیه‌خانه آب شرب شهر خلخال پیگیری مدیریتی و اقدام فنی و اجرایی خوبی در هفت ماه اخیر شده و مصمم هستیم در نیمه دوم سال جاری، احداث تصفیه‌خانه آب شرب خلخال را به اتمام برسانیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل اظهارداشت: تامین مالی پروژه تصفیه‌خانه آب شرب شهر خلخال و تامین ابزار و تجهیزات داخلی و خارجی مورد نیاز پروژه و تکمیل احداث آن، از اولویت‌های کاری شرکت آب منطقه‌ای اردبیل بوده و با توجه به وجود محدودیت‌های مالی در اغلب پروژه‌های کشور، روند احداث این تصفیه‌خانه مطلوب است و به موقع به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی گفت: با پرداخت این بخش از تسهیلات مالی به پروژه، بخش عمده‌ای از تجهیزات مورد نیاز بویژه ۲ دستگاه لجن‌روب که به دلیل مشکلات مالی و سایر مشکلات ماه‌ها در گمرک مانده بود ترخیص و به کارگاه تصفیه‌خانه آب شرب خلخال حمل شد.

جنگی مرنی افزود: تصفیه‌خانه آب شرب خلخال به روش بی او تی توسط شرکت طرح پالایش آب خلخال با ظرفیت ۲۸۵ لیتر در ثانیه و قرارداد تضمینی ۶ میلیون مترمکعب در سال احداث می‌شود و با برنامه‌ریزی و اقدامات انجام شده توسط شرکت آب منطقه ای اردبیل تاکنون بخش مکانیکال پروژه ۵۹ درصد و کل پروژه ۷۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

برچسب‌ها آبیاری اردبیل منابع طبیعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آبیاری اردبیل منابع طبیعی آبیاری اردبیل منابع طبیعی شرکت آب منطقه ای اردبیل تصفیه خانه آب شرب خلخال تسهیلات مالی میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۵۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه ۱۷ کیلومتری شبکه و خط انتقال فاضلاب در استان قزوین

داراب بیرنوندی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین از تکمیل و افتتاح اولین تصفیه خانه مدرن فاضلاب روستایی در نیکویه، تکمیل فاز اول تصفیه خانه شریفیه، پیشرفت ۸۵ درصدی تصفیه خانه فاضلاب آبگرم و استفاده از سامانه نانو کلر در سیستم گندزدایی تصفیه خانه فاضلاب تاکستان خبر داد و گفت: این خدمات با هزینه‌ای بالغ بر ۷۸۵ میلیارد ریال صورت گرفته است. 

وی افزود: ۱۱۰۰ کیلومتر شستشوی شبکه فاضلاب شهر‌ها و نیز ویدئو متری ۳۷ کیلومتری شبکه و خطوط انتقال فاضلاب در سطح استان قزوین انجام شده است.

بیرنوندی در بخش دیگری از توضیحات خود از اتمام ۸ قرارداد مربوط به پروژه‌های فاضلاب، انعقاد ۶ قرارداد جدید و ۱۰ قرارداد در حال انجام خبر داد.

وی، برگزاری مناقصات احداث مدول اول تصفیه خانه شهرستان البرز، تجهیز تصفیه خانه نیکویه، احداث لاگون‌های جدید در تصفیه خانه فاضلاب قزوین با مجموع هزینه ۲۷۶۰ میلیارد ریال را از عملکرد‌های سال گذشته برشمرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین، عقد قرارداد مطالعات پژوهشی بومی سازی دانش تصفیه فاضلاب در اجتماعات کوچک استان و انجام مطالعات مرحله دوم فاضلاب در شهر‌های قزوین و تاکستان و نیز مطالعات فاضلاب اقبالیه، اسفرورین و چوبیندر، ضیاء آباد و روستا‌های آتان و آکوجان منطقه الموت را از جمله فعالیت‌های صورت گرفته در سال ۱۴۰۲ عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • احداث و راه اندازی ۳۹۰۰ مترمکعب تصفیه خانه پساب در غرب تهران
  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • توسعه ۱۷ کیلومتری شبکه و خط انتقال فاضلاب در استان قزوین
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • ۱۱۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب استان قزوین شست‌وشو شد
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • اجرا خط دوم انتقال آب سد یامچی به تصفیه خانه آب اردبیل
  • اجرای خط دوم انتقال آب سد یامچی به تصفیه خانه آب اردبیل