Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

حسین فرشیدی امشب در گفت وگو با بخش خبر سیمای مرکز خلیج فارس اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۸ هزار و ۵۷۴ مورد آزمایش کرونا در هرمزگان صورت گرفته که با احتساب ۲۱۵ مورد جدید امروز، شمار مبتلایان به ۳۷۶۵ نفر رسید.

این بیشترین شمار موارد مثبت در یک روز در هرمزگان است.

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، ۲۱۵ نفر مبتلای جدید در هرمزگان شامل بندرعباس ۱۱۲، بندرلنگه ۲۹، بندرخمیر ۱۹، قشم ۲۱، میناب ۱۵، حاجی‌آباد ۱۲، رودان ۶ و جاسک ۱ نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین عنوان کرد: فوت‌شدگان یک روز اخیر ۲ نفر در بندرعباس شامل مرد ۸۸ ساله با سابقه بیماری قلبی، فشار خون بالا، سکته مغزی و دیابت و مرد ۶۱ساله بدون بیماری زمینه‌ای بوده است.

دکتر فرشیدی عنوان داشت: ۲۰۲۷ نفر نیز بهبود یافته‌اند و ۱۶۰۵ در قرنطینه خانگی به سر می‌برند. ۷۹ بیمار کرونایی نیز در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: کرونا در هرمزگان علوم پزشکی هرمزگان صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۵۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس

غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: این نمایشگاه در   ۳۰ غرفه شامل؛ بهداشت، درمان، اورژانس، مشاوره و حوزه‌های مختلف درمانی برپا شده است.

جاودان افزود: این غرفه  ها دو روز ادامه دارد.

وی گفت: در این نمایشگاه خدمات سلامت محور از جمله ویزیت و معاینه پزشک،  کنترل فشار و قند خون، مشاوره تغذیه و روانشناسی ویزیت دندانپزشکی به صورت رایگان صورت می‌گیرد.

این نمایشگاه تا جمعه ۷ اردیبهشت در بلوار ساحلی بوستان غدیر (زیر پرچم ) از ساعت ۱۷ تا ۲۲  جهت بازدید عموم مردم دایر است .

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • خانم مبتلا به «سندرم لی» برای نخستین بار در کشور جراحی شد
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس