Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-01@11:19:31 GMT

برگزاری غیرحضوری امتحانات پایه نهم تصویب شد

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۵۹۵۹

برگزاری غیرحضوری امتحانات پایه نهم تصویب شد

غلامرضا شریعتی عصر امروز در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا در خوزستان اظهار کرد: برای اینکه یک وحدت رویه در امتحانات پایه نهم ایجاد شود امتحانات پایه نهم به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش می‌تواند نمرات نوبت اول دانش آموزان این مقطع را در نمرات آزمون مجازی تاثیر دهد.

پیش از این نیز، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان تاریخ ۱۷خردادماه برای تصمیم گیری در خصوص نحوه برگزاری امتحانات این دوره در ستاد استانی کرونای خوزستان خبر داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استاندار خوزستان نیز در این رابطه از واگذاری پروسه برگزاری امتحانات را به ستاد کرونای استان خبر داده بود و گفت: ما امیدواریم که پایه نهم را یا به صورت غیرحضوری و یا با استفاده از نمرات نوبت اول و لحاظ آن برای کل سال به پایان برسانیم تا دغدغه خانواده‌های دانش آموزان را درخصوص سلامت فرزندشان به نحوی مدیریت کنیم که مشکلی پیش نیاید.

به گزارش خبرگزاری فارس، پیش از این مقرر شده بوده که امتحانات پایانی سال تحصیلی جاری، پایه نهم و دوازدهم در کل کشور به صورت حضوری برگزار شود که به دلیل بالا بودن آمار مبتلایان به ویروس کرونا در خوزستان، و به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر آن، دانش آموزان پایه نهم این استان، امتحانات خود را غیرحضوری خواهند داد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: امتحانات غیرحضوری پایه نهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۵۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان امتحانات نوبت دوم متوسطه اول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش این استان گفت: امتحانات نوبت دوم پایه نهم از ۳۰ اردیبهشت ماه آغاز وتا ۲۲ خردادماه ادامه دارد. .یونس محمودزاده افزود: در پایه نهم سه درس فارسی، علوم تجربی و ریاضی هماهنگ کشوری و بقیه دروس هماهنگ استانی هستند. وی افزود: آزمون نوبت دوم پایه‌های هفتم وهشتم نیز از ۲۶ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۱۶ خردادماه ادامه دارد. همچنین برنامه امتحانی پایه‌های هفتم وهشتم هماهنگ استانی و سوالات هماهنگ شهرستانی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • آژیر قرمز آموزش عمومی؛ معدل سال آخر دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • اعلام زمان امتحانات نوبت دوم متوسطه اول
  • افت شدید تحصیلی دانش آموزان در دولت رئیسی/ معدل سال آخر دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • معرفی معلم مراغه‌ای به عنوان برگزیده کشوری
  • خلاقیت معلم مراغه‌ای در ایجاد نگرش مصرف بهینه آب
  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها
  • چرایی برگزاری امتحانات پایه نهم در روزهای پنجشنبه
  • آموزش دانش‌آموزان سیل‌زده در مکان‌های عمومی
  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات