Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین در اولین جلسه کارگروه گردشگری این شهر، خواستار آماده سازی حمام های بلور و حاج میرحسن برای بازدید گردشگران شد.

به گزارش برنا از قزوین، مهدیه سادات قافله باشی در این جلسه با تاکید بر اهمیت و نقش حوزه گردشگری، تاکید کرد: باید برای رونق صنعت گردشگری در قزوین به وضعیت بناهای تاریخی و آماده سازی آنها برای بازدید گردشگران برای معرفی هرچه بیشتر ظرفیت های شهر قزوین بیش از پیش توجه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی پارلمان محلی قزوین در ادامه با برشمردن برخی از نقاط ضعف حوزه گردشگری،  عدم بازدید شهروندان و حتی مسئولان را از موزه شهر قزوین یکی از موضوعات قابل تامل خواند و خواستار توجه بیشتر مردم و مسئولان به اماکن فرهنگی شهر قزوین شد.

قافله باشی یادآور شد: آمارهای موجود از بازدید کمتر از ٢٠درصد از  موزه شهر قزوین حکایت دارد که این چندان مطلوب نیست.

وی با مثبت ارزیابی کردن اقدامات مجموعه مدیریت شهری قزوین در حوزه گردشگری، بر ضرورت معرفی هرچه بیشتر ظرفیت های تاریخی و فرهنگی شهر قزوین تاکید کرد.

رییس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین در پایان خواستار برگزاری منظم جلسات کارگروه گردشگری شهرداری قزوین شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: موزه گردشگران مدیریت شهری قزوین شهر قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۶۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است

به گزارش خبرنگار مهر، «سید عزت الله ضرغامی» وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: از وظایف حاکمیت تولید است و در واقع این یک شاخص است زیرا هر دولتی که بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است.

وی افزود: بعضی وقت‌ها هم مردم خودشان شاد هستند اما برخی برخورد می‌کنند که جلوی این شادی را بگیرند اما از جمله برنامه‌هایی که مردم را شاد می‌کنند برنامه‌های محلی حوزه میراث فرهنگی است. که در کنار آن رویدادها زمینه شادی فراوانی ایجاد می‌شود.

کد خبر 6086819

دیگر خبرها

  • سد شهید لشگری نهب آماده بهره برداری
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبرةالشعرای تبریز
  • منتظر ثبت چند اثر جهانی دیگر در قزوین
  • ضرغامی: حال مردم خوب هست که به سفر می‌روند
  • برگزاری جشنواره سماق درآینده نزدیک باحضور گردشگران داخلی وخارجی
  • سراب هنام الشتر؛ چشمه‌ای در دل یک خانه تاریخی
  • آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است
  • لزوم زنده نگه‌ داشتن هنرهای بومی قزوین با آموزش آن به نسل جوان
  • افزایش ۳۰ درصدی سفر گردشگران خارجی به گیلان
  • تحول در گردشگری اشتهارد با پیشبرد پروژه‌های این حوزه در شهرستان