Web Analytics Made Easy - Statcounter

نظامیان رژیم صهیونیستی استاندار قدس اشغالی را به همراه تعدادی از اعضای جنبش فتح بازداشت کردند.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا؛ به گزارش آناتولی، نظامیان صهیونیست یکشنبه شب، «عدنان غیث» استاندار قدس اشغالی را به همراه چند تن از اعضای جنبش فتح که به منظور گرامیداشت نوزدهمین سالگرد شهادت «فیصل الحسینی» از رهبران عضو سازمان آزادسازی فلسطین، مقابل مقر پیشین این سازمان تجمع کرده بودند، بازداشت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس رژیم صهیونیستی به دستور وزیر امنیت عمومی این رژیم، ضمن ممانعت از برگزاری این مراسم، غیث عدنان و چهار نفر از اعضای این جنبش را در قدس اشغالی بازداشت کرد.

«عادل ابوزنید» مسئول منطقه قدس جنبش فتح و «ناصر قوس» رئیس انجمن اسرای قدس از جمله کسانی هستند که به دست نظامیان صهیونیست بازداشت شده‌اند.

این هفدهمین باری است که نظامیان رژیم صهیونیستی در مدت سه ساله استانداری عدنان غیث، وی را بازداشت می‌کنند.

منبع:العالم

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی قدس قدس اشغالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۶۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری مقام صهیونیست: «نتانیاهو» به دنبال آتش‌بس در غزه نیست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، «یارون بلوم» مسئول سابق پرونده اسرای رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ادعای نتانیاهو در مورد اینکه حماس در مذاکرات جدیت ندارد را قبول ندارد.

یارون بلوم تصریح کرد: ما دیدیم که دو مسئول جنبش حماس به قاهره سفر کردند و این جنبش در تلاش برای رسیدن به آتش‌بس دائم است اما اسرائیل این را نمی‌خواهد.

در روزهای اخیر جنبش حماس و میانجی‌گران مصری و قطری نیز بر این نکته تاکید کرده اند که توافق آتش بس و تبادل اسرا در غزه در دسترس است اما کابینه رژیم صهیونیستی در این زمینه کارشکنی می کند و به دلایلی خواستار عملی شدن این توافق نیست.

ناظران منطقه ای معتقدند نتانیاهو ادامه جنگ علیه غزه را تنها گزینه برای بقای خود در عرصه سیاسی می داند و معتقد است در صورت پایان جنگ برکناری و حتی محاکمه وی به دلیل ناکامی های متعدد در جنگ غزه و دیگر پروند ها، کلید خواهد خورد.

کد خبر 6096939 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • جلوگیری تشکیلات خودگردان برای آزادی اسیر فلسطینی
  • مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین رزمندگان حزب‌الله
  • ببینید | یورش نظامیان صهیونیست به دفتر «الجزیره» در قدس اشغالی
  • یورش نظامیان صهیونیست به دفتر «الجزیره» در قدس اشغالی+ فیلم
  • افشاگری مقام صهیونیست: «نتانیاهو» به دنبال آتش‌بس در غزه نیست
  • نظامیان صهیونیست، پیکر‌های ۳ شهید را آتش زدند
  • زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در درگیری‌های طولکرم
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • پایان یورش بیش از ۱۲ ساعته نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم
  • پایان یورش بیش از ۱۲ ساعته نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم+ فیلم