Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسطوره بسکتبال آمریکا با جمله‌ای جالب به مرگ شهروند این کشور توسط پلیس واکنش نشان داد. ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۶ ورزشی ورزش جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کریم عبدالجبار، اسطوره و ستاره سابق بسکتبال آمریکا به مرگ  یک شهروند سیاهپوست کشورش به دست پلیس واکنش نشان داد.

کشته شدن جورج فلوید، سیاهپوست آمریکایی به دست پلیس آمریکا، خشم مردم این کشور را برانگیخته و این موضوع، بازتاب زیادی را در رسانه‌های دنیا در پی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اسطوره 73 ساله بسکتبال آمریکا در واکنش به این مساله نژادپرستانهگفت:اکنون دغدغه اصلی جامعه سیاهپوستان این است که همسر یا فرزندانشان به خاطر راه رفتن در پارک یا رانندگی در خیابان کشته نشوند. وضعیت طوری شده که سیاهپوستان ترس بیرون آمدن از خانه را دارند. به همین دلیل  ویروس نژادپرستی، مرگبارتر از ویروس کرونا است. افسران پلیس میناپولیس مدعی شدند فلوید در برابر بازداشت شدن مقاومت می‌کند اما فیلم  دوربین مداربسته چنین چیزی را نشان نمی‌دهد. پلیسی که گردن فلوید را لگد کرد، آرام بود و انگار داشت وظیفه‌اش را انجام می‌داد.  او رسما یک مظهر شرارت بود.

انتقاد سرمربی تیم بسکتبال گلدن‌استیت از ترامپ: نژادپرست‌ها نباید رئیس جمهور شوند

 

انتهای پیام/

R7879/P/S3,33,28/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بسکتبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسکتبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۶۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سخنگوی وزارت خارجه به رفتار خشونت‌آمیز پلیس آمریکا علیه دانشجویان

به گزارش خبرآنلاین ناصر کنعانی با بازنشر ویدئویی از خشونت پلیس آمریکا بر علیه دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی، در این نوشته خود آورده است: انتشار تصاویر تأسف‌بار از برخورد خشن پلیس آمریکا با اساتید دانشگاهی حامی#فلسطین و معترض به سیاست حمایتی آمریکا از رژیم جنایتکار صهیونیستی، فاصله میان شعار و عمل در رفتار دولت آمریکا را در معرض قضاوت جهانی قرار داده است.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899868

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به رفتار خشونت‌آمیز پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • خیزش سراسری دانشگاه‌های آمریکا علیه صهیونیست‌ها/گزارش ویژه
  • امبید به رکورد آیورسن اسطوره‌ای رسید
  • تظاهرات‌های دانشجویی ضداسرائیلی به دانشگاه‌های کانادا رسید
  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا
  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا در انتشار گزارش موهوم وضعیت حقوق بشر
  • واکنش سخنگوی وزارت امورخارجه به سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط پلیس
  • واکنش ایران به اعتراضات دانشجویان آمریکا در حمایت از فلسطین
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد