Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان گفت: باید تلاش کنیم کریدور ساحلی جنوب کشور تا پایان سال جاری در استان هرمزگان به طور کامل به بهره‌برداری برسد.

فریدون همتی روز گذشته(یازدهم خردادماه) در نشست با مدیران حوزه راه و شهرسازی استان هرمزگان با تاکید بر برنامه ریزی، نظارت و پیگیری تکمیل پروژه‌های این حوزه در سال جاری، عنوان کرد: کریدور ساحلی جنوب کشور که ۸۰۰ کیلومتر آن در استان هرمزگان قرار دارد یکی از مهمترین طرح‌ها در حوزه راه در استان می باشد که قطعاتی از آن در حال بهره برداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به فعالیت خوب پیمانکاران در این طرح بسیار مهم باید تلاش کنیم این کریدور تا پایان سال جاری در استان هرمزگان به طور کامل به بهره‌برداری برسد.

استاندار هرمزگان با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی برای سفر وزیر راه و شهرسازی به استان، افزود: در این سفر برای بازدید وزیر راه و شهرسازی از بازسازی روستاهای آسیب دیده از سیل در شهرستان جاسک، افتتاح پل احداث شده بر روی رودخانه جگین در شهرستان بشاگرد و همچنین عملیات بازگشایی ۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در شهرستان بشاگرد برنامه‌ریزی شود.

همتی با تاکید بر لزوم پیگیری جدی تکمیلی واحدهای باقی مانده مسکن مهر و همچنین اجرای طرح اقدام ملی ساخت مسکن در استان، تصریح کرد: در ۳۵۰ هکتار از اراضی شمال بندرعباس برای ساخت شهرک مسکونی ۱۰ هزار واحدی هدف‌گذاری شده است که اقدامات آن باید با جدیت بیشتری صورت گیرد.

وی گفت: همچنین در محله اسلام آباد و گلکنی بندرعباس نیز هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی در راستای ساماندهی و نوسازی بافت فرسوده این محله احداث می شود.

استاندار هرمزگان از برنامه‌ریزی برای ساخت شهرک مسکونی در محدوده بندر چارک تا بندر آفتاب در شهرستان بندرلنگه خبر داد و بر لزوم پیگیری اجرای آن تاکید کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی استان هرمزگان برنامه ریزی سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۷۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال

مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی صبا را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، سید محمد ناظم رضوی درباره آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی صبا عنوان کرد: مسائل حقوقی این پروژه رفع شده‌اند و در حال حاضر با توجه به اینکه این فضا سال‌ها بلااستفاده مانده است، برای بازنگری طرح مشاور گرفته شده است.

وی افزود: مشاور میزان کار باقی‌مانده و تکمیل بخش‌هایی که در گذشته نیمه کاره مانده یا حتی به مرور زمان نیاز به بازنگری دارند و به نوعی نیاز است بخش‌هایی را مجدد به صورت ویژه طراحی کنند را برآورد می‌کند.

رضوی با اشاره به اینکه منطقه ۷ به عنوان مجری در این پروژه نقش خواهد داشت، گفت: به احتمال بسیار قوی طی ماه‌های اخیر کار اجرای عملیاتی این پروژه را انجام خواهیم داد، بودجه‌ای هم برای این امر در نظر گرفته شده است. شهرداری منطقه ۷ نیز عملیات اجرایی پروژه را عهده‌دار خواهد بود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر تمام بخش‌ها و شریک سرمایه‌گذار به تعهدات خود عمل کنند، به احتمال بسیار قوی تا پایان ۱۴۰۳ می‌توانیم بخش فرهنگی و تجاری را توأمان راه‌اندازی کنیم.

بر اساس گزارش سایت شهر، وی در پایان گفت: امیدوارم امسال اتفاقات خوبی را با دستور شهردار و بخش‌های مختلف مدیریت شهری برای شروع قسمت پایانی و تکمیل فاز بهره‌برداری شاهد باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لزوم تکمیل طرح مدرن فاضلاب شهری هشترود
  • تکمیل کریدور ریلی ترانس افغان تا سال ۲۰۲۷
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شود
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند
  • بهره‌گیری از بازی‌های ویدئویی در برنامه‌ریزی شهری
  • بهره‌گیری از گیمیفیکیشن در برنامه‌ریزی شهری
  • جاری شدن سیل در بیش از ۴۰ نقطه در بستر رودخانه‌های شهرستان بردسکن
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال