Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@02:22:30 GMT

ایران میزبان جام ملت های آسیا ۲۰۲۷ می شود؟

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۷۹۰۶

ایران میزبان جام ملت های آسیا ۲۰۲۷ می شود؟

به گزارش افکارنیوز،

کنفدراسیون فوتبال آسیا از ۴ کشوری که برای میزبانی جام ملت های آسیا ۲۰۲۷ اعلام آمادگی کرده‌اند پرده برداشت.

اخبار ورزشی- جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ به میزبانی چین برگزار خواهد شد اما هنوز کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبان جام ملت های آسیا ۲۰۲۷ را انتخاب نکرده است.

سایت الوطن قطر نوشت که چهار کشور به صورت رسمی درخواست میزبانی خود برای جام ملت های آسیا ۲۰۲۷ را به AFC فرستاده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الوطن نوشت: کنفدراسیون فوتبال آسیا در بیانیه‌ای رسمی از کشورهای قطر، عربستان، هند و ازبکستان به عنوان ۴ کشوری یاد کرد که رسما برای میزبانی جام ملت های آسیا ۲۰۲۷ درخواست داده‌اند.

طبق اعلام این سایت قطری هنوز هم کشورهای که تمایلی برای میزبانی این رقابت بزرگ دارند می‌توانند درخواست خود را به AFC بفرستند.

پیش از این قرار بود که تا ۳۱ ماه مارس کشورها فرصت درخواست میزبانی جام ملت های آسیا ۲۰۲۷ را داشته باشند اما کنفدراسیون فوتبال آسیا با توجه به شیوع ویروس کرونا این مهلت را تا ۳۰ ژوئن تمدید کرده است و به این ترتیب تیم ها تا پایان ماه جاری هم می توانند که درخواست میزبانی خود را به AFC بفرستند.

پیش از این هم فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرده بود که می‌خواهد برای میزبانی جام ملت های آسیا ۲۰۲۷ نامزد شود اما طبق اعلام این خبر هنوز هیچ درخواستی از ایران به AFC ارسال نشده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جام ملت های آسیا فوتبال آسیا جام ملت های آسیا فدراسیون فوتبال فوتبال آسیا جام ملتهای آسیا جام ملتهای 2027 میزبانی جام ملت های آسیا ۲۰۲۷ کنفدراسیون فوتبال آسیا برای میزبانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۷۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰

مجید درویشی گفت: این رقابت‌ها با حضور ۵۰ بسکتبالیست دختر منتخب از استان‌های غرب کشور از فردا پنجشنبه به میزبانی اسدآباد برگزار می‌شود.

او گفت: استان‌های ایلام، لرستان، مرکزی، کرمانشاه، زنجان، کردستان، چهارمحال بختیاری، منطقه آزاد آروند و همدان در این رویداد ملی حضور دارند.

رئیس هیات بسکتبال همدان گفت: این استان با توجه به شرایط میزبانی ۱۰ بسکتبالیست منتخب در این رقابت‌ها خواهد داشت که توسط کمیته فنی هیات از شهر‌های مختلف برگزیده شده‌اند.

درویشی گفت: این مسابقات به مدت ۲ روز به میزبانی شهرستان اسدآباد و زیر نظر کمیته فنی فدراسیون بسکتبال کشور برگزار خواهد شد.

اسدآباد از قطب‌های اصلی بسکتبال استان همدان و غرب کشور است.

منبع ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • نیمه‌نهایی با ازبکستان: همه چیز به نفع ایران
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ میزبان جام جهانی حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • عراق حذف شد؛ صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت های فوتسال با بردی نفس گیر
  • صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال با بردی نفس‌گیر
  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰
  • آخرین وضعیت ایران برای میزبانی از بازی‌های آسیایی ناشنوایان