Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام چراغی پور با بیان اینکه برنامه های سالگرد ارتحال امام(ره) در سال جاری در فضای مجازی برگزار می شود، گفت: تبیین اندیشه های ناب امام راحل برای نسل جوان راهگشاست و این رسال برعهده اهالی رسانه و فعالان فضای مجازی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: ویژه برنامه های سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) در سال جاری به صورت مجازی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام «علی چراغی پور» با اشاره به اینکه  ویژه برنامه های سالگرد رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در سال جاری به خاطر شرایط خاص شیوع ویروس کرونا در بستر فضای مجازی طراحی شده است، تصریح کرد: این برنامه ها به گونه ای طراحی شده که در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در دسترس عموم قرار  گیرد.

 

وی تصریح کرد: امسال سی و یکمین سالگرد امام راحل حضرت امام خمینی (ره) به علت شیوع ویروس کرونا با شرایط خاص و با رعایت پروتکل های بهداشتی برای مردم مومن و انقلابی استان ایلام اجرا می شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلغات اسلامی استان ایلام یادآور شد: روز سه شنبه ساعت 10 صبح در محل سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان از  تمثال مبارک حضرت امام(ره) که توسط یکی از هنرمندان عزیز استان  طراحی   شده است، رونمایی می شود.

 

حجت الاسلام  چراغی پور بیان کرد: اضافه کرد: همچنین با همکاری شهرداری ایلام فضای سازی مناسب از طریق نصب بنر در اماکن و معابر عمومی سطح شهر ایلام انجام می شود و همچنین چاپ و توزیع ۲ پوستر ملی ویژه سالگرد ارتحال حضرت امام راحل در سطح مساجد و ادارات مناطق مختلف استان انجام می شود.

 

وی با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در سالگرد ارتحال امام راحل از طریق شبکه های مختلف ملی صدا و سیما، یادآور شد: تمهیداتی فراهم شده که پخش فرمایشات مقام معظم رهبری از طریق سیستم های صوتی مرکزی در سطح خیابان ها و معابر شهر ایلام نیز به صورت همزمان با تلاش شورای تبلیغات اسلامی استان انجام شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام با اشاره به اهمیت فعالیت های فرهنگی و مذهبی در بستر فضای مجازی، یادآور شد: فضای مجازی و شبکه های اجتماعی فرصتی را در ایام شیوع کرونا ایجاد کرده است که بتوان با استفاده از این ظرفیت، اندیشه های ناب امام راحل را تبیین کرد و بهترین مخاطب آن نیز نسل جوان هستند.

 

چراغی پور بیان کرد: باید زمینه ای فراهم شود که با تولید محتواهای مستند و اقناع کننده برای مخاطبان بتوان ابعاد  مختلف بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام راحل به خوبی برای نسل جوان امروز تبیین شود چرا که سیره و راه امام راحل امروز چراغ روشن برای ادامه و تداوم انقلاب اسلامی با بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری است.

 

وی با اشاره به ضرورت تبیین اندیشه های ناب امام راحل برای نسل جوان امروز خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی و فرهنگی نمی توانند  با شناخت از سطح و کیفیت خواسته ها و نیازهای جوانان و نوجوانان، شیوه های مناسب ارتباط با این نسل  با تبیین مسیر الهی و مبتنی بر اندیشه های ناب حضرت امام(ره) را فراهم کنند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام خاطرنشان کرد: امروز اندیشه های امام راحل و انقلاب اسلامی ایران در سراسر جهان در حال گسترش بوده و الگویی برای ملت های آزاده جهان تبدیل شده است.

 

 

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: ۱۴ خرداد سالگرد ارتحال امام راحل ایلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اسلامی استان ایلام رئیس شورای هماهنگی برنامه های سالگرد اندیشه های ناب سالگرد ارتحال انقلاب اسلامی فضای مجازی امام راحل چراغی پور نسل جوان امام ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۸۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علم و فرهنگ، باتوجه‌به گسترش روزافزون فعالیت‌ها و خدمات در فضای مجازی، شناخت، تجزیه‌وتحلیل و در کل پژوهش در حوزه فضای مجازی اهمیت ویژه‌ای در دنیا پیدا کرده است. در این راستا و به دلیل فقدان پژوهش متمرکز بر روی وب در کشور، ایده‌ای با نام «وب پژوهی» از سال ۹۴ در دانشگاه علم و فرهنگ شکل گرفت.

خوشبختانه موضوع «وب پژوهی» مورد استقبال جامعه علمی کشور قرار گرفته است و مقالات و پژوهش‌های متعددی به زبان‌های فارسی و انگلیسی به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده است که آثار پذیرفته شده در پایگاه‌های معتبر علمی داخلی نظیر SID و ISC و خارجی نظیر IEEE Xplore نمایه شده است.

کد خبر 6087272

دیگر خبرها

  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • کنکوری‌ها مراقب شگردهای کلاهبرداران باشند
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان درآمل برگزار شد
  • اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • پلیس اصفهان خبر داد: اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت‌الله بروجردی در قم برگزار شد
  • شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بروجردی برگزار شد
  • (تصاویر) مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله بروجردی