Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@22:15:27 GMT

دامادی که قاتل پدر زنش شد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۸۲۴۹

دامادی که قاتل پدر زنش شد

بیست‌وهفتم اردیبهشت امسال مرد شصت‌ساله تربتی در خانه شخصی خود درحال انجام عبادت شب‌های ‏احیا بود که به گفته یکی از اقوام، به یکباره متوجه ورود شخصی از روی دیوار به داخل خانه ‏می‌شود. ‏

این فرد داماد سابق این خانواده بود که اقدام به ریختن بنزین و آتش زدن پدر همسر سابق خود می‌کند. ‏بر اساس گزارش اورژانس ۱۱۵ تربت حیدریه صبح روز چهارشنبه هفتم خرداد مرد از شدت جراحات ‏سوختگی به کام مرگ رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته محمدرضا نوروزی، مسئول روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ تربت‌حیدریه در ساعت ۲۲و۴۷دقیقه شب بیست‌وهفتم اردیبهشت امسال فردی در تماس با مرکز تلفن اورژانس ۱۱۵ خبر از سوختگی مردی ‏میانسال می‌دهد. نیرو‌های امدادی اورژانس به محل اعزام می‌شوند و فرد مورد نظر را در کمترین زمان به ‏بیمارستان نهم دی تربت‌حیدریه منتقل می‌کنند. این فرد که دچار سوختگی نوع ۲ و با بنزین آتش ‏گرفته بود برای درمان به شهر مشهد اعزام شد. فرد خاطی ظاهرا پس از بررسی‌های کارآگاهان ‏پلیس ۱۱۰ تربت‌حیدریه در نیمه همان شب در منزل پدری‌اش توسط نیرو‌های انتظامی این شهرستان ‏دستگیر و پرونده‌اش برای طی مراحل قضائی به دادسرا منتقل می‌شود.» ‏

سرهنگ علی اکبر کیانی، فرمانده انتظامی تربت‌حیدریه هم در این باره گفت: «فرد مورد نظر که چهل‌ودو‏ساله است از همسر خود در‌سال ۹۲ جدا شده و دو فرزند دختر دارد، ظاهرا اختلافاتی با پدر ‏همسر سابق خود داشته است. او به منظور دیدن فرزندان خود به منزل پدر همسر قبلی‌اش مراجعه ‏می‌کند و وقتی می‌شنود که آن‌ها در خانه نیستند، به زور وارد خانه می‌شود و با بنزین پدرهمسرش را ‏به آتش می‌کشد. ‏

سرهنگ کیانی گفت: «او پس از این اتفاق پا به فرار گذاشته و همسایه‌ها او را حین متواری شدن می‌‏بینند. کارآگاهان و نیرو‌های انتظامی در یک اقدام ضربتی لحظاتی بعد متهم را در خانه پدرش دستگیر می‌کنند و او به جرم خود اعتراف می‌کند.» ‏ به گفته فرماندهی انتظامی تربت‌حیدریه متهم در زندان به سر می‌برد و پرونده قضائی‌اش برای طی ‏مراحل قانونی به دادسرا ارسال شده است. ‏

 

منبع:شهروند

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قتل قتل پدرزن تربت حیدریه آتش پارسی خبر تربت حیدریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۸۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنایت کارگر قهوه خانه بعد از اخراج!

چند روز پیش جنایت هولناکی در قهوه خانه‌ای واقع در شهرری رخ داد. آن روز کارگر اخراجی قهوه خانه با نقشه قبلی از در وارد قهوه خانه شد و کارگری که به تازگی در آنجا استخدام شده بود را با ضربات چاقو به قتل رساند. او سپس تمام قلیان‌هایی که در قهوه خانه بود را شکست و فرار کرد. به دنبال این حادثه، ماجرا به تیم جنایی پایتخت گزارش شد.

با حضور کارآگاهان جنایی در محل حادثه بررسی‌ها آغاز و هویت قاتل شناسایی شد. دوربین‌های مداربسته، تصاویر جنایت را ثبت کرده بود و از سوی دیگر صاحب قهوه خانه در تحقیقات گفت: قاتل در اینجا کار می‌کرد، اما به خاطر رفتار‌های نامناسبی که داشت اخراجش کردم.

بعد از آن مقتول به جای او در قهوه خانه مشغول به کار شد و همین موجب شده بود کارگر اخراجی از او کینه به دل بگیرد و دست به این جنایت انتقام جویانه بزند.

با این اطلاعات، دستور بازداشت قاتل فراری صادر شده و هم اکنون تحقیقات برای دستگیری وی ادامه دارد.

منبع: همشهری

tags # اخبار حوادث سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • جنایت کارگر قهوه خانه بعد از اخراج!
  • بانک‌ها اعتبارات را به سمت تولید سوق دهند
  • ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • کشف ۵۰ تن رب غیر مجاز در تربت حیدریه
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه/آتش سوزی موجب مسدود شدن جاده شد
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل
  • ۳۹ سالگی دانشگاه آزاد در زعفرانی‌ترین شهر جهان