Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم ایرانی الاصل الشحانیه اعلام کرد: تمام تلاش خود را می کنیم تا در فصل آینده در لیگ ستارگان بمانیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی فریدون، مهاجم ایرانی الاصل الشحانیه قطر در کنار رامین رضاییان ماموریت سختی برای فرار از سقوط به دسته پایین تر دارند.

فریدون در مصاحبه با نشریه «استاد الدوحه»، گفت: تمام تلاش خود را می کنیم تا در لیگ ستارگان قطر بمانیم از سقوط به دسته پایین تر فرار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز 5 بازی به پایان فصل باقی مانده و ما در این مسابقات تمام توان خود را می گذاریم.

وی افزود: تصمیم به ازسرگیری مسابقات از ماه جولای(تیر) تصمیمی درست و به نفع تمام تیم های لیگ ستارگان است. الشحانیه تنها تیمی نیست که در آستانه سقوط قرار دارد بلکه چند تیم برای فرار از سقوط رقابت می کنند. ما شانس این را داریم تا در لیگ ستارگان بمانیم.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

کلیدواژه: قطر سقوط الشحانیه رامین رضاییان لیگ ستارگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۸۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون والیبال، سازمان لیگ فدراسیون والیبال طی اطلاعیه‌های جداگانه به مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر، دسته یک و دسته دو زنان از آن‌ها درخواست کرد تا پایان وقت اداری دوشنبه ۳۱ اردیبهشت نسبت به ارسال مکتوب اعلام آمادگی خود برای حضور در این رقابت‌ها اقدام کنند.

در متن این اطلاعیه آمده است:

«احتراما، نظر به برگزاری مسابقات لیگ برتر، دسته اول و دسته دو زنان باشگاه‌های کشور در سال ۱۴۰۳ به اطلاع می‌رساند، باشگاه‌هایی که تمایل به حضور در مسابقات فوق‌الذکر را دارند مقتضی است تا پایان وقت اداری روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه اعلام آمادگی خود را به صورت مکتوب به سازمان لیگ فدراسیون ارسال کنند.

ضمناً اعلام انصراف باشگاه از حضور در مسابقات یا انتقال امتیاز می‌بایست در سربرگ باشگاه و ممهور به مهر باشگاه باشد.

لازم به ذکر است، ارائه نام کاربری و پسورد و باز شدن سامانه ملی والیبال جهت واریز ورودیه و ثبت قرارداد با بازیکنان و کادر فنی تیم منوط به تأیید امور مالی و کمیته انضباطی فدراسیون (جهت تأیید تسویه حساب کامل با بازیکنان و فدراسیون) است.

خواهشمند است، به جهت تسریع در روند انجام امور یک نماینده به همراه شماره تماس ایشان برای ارتباط مستقیم سازمان لیگ با باشگاه مربوطه به این سازمان اعلام گردد.»

کد خبر 6087833 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • زندانیان ونزوئلا در تلاش برای فرار از زندان از ایستگاه پلیس سر در آوردند (فیلم)
  • (عکس) سلفی ستاره ایرانی با بلاگر مشهور ژاپنی
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • حزباوی در تیم منتخب هفته لیگ قطر
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • خودداری سفارت ایران در فرانسه از پیگرد قضایی فرد مهاجم
  • سفارت ایران در پاریس فرد مهاجم را بخشید | این هموطن ایرانی تحت القائات فضای ایران هراسی بود
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟