Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسطوره بسکتبال آمریکا گفت: من کاملاً از این اتفاق ناراحت و عصبانی هستم و درد و ناامیدی همه را می‌بینم و احساس می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری فارس، جورج فلوید، مرد سیاه پوست و غیر مسلح،  هفته گذشته توسط پلیس آمریکا در مینیاپولیس کشته شد که مرگ وی موجب اعتراض گسترده در سراسر ایالات متحده شده است.

برهمین اساس طیف وسیعی از ستاره های ورزشی ایالات متحده از جمله کسانی هستند که در مورد وحشی‌گری پلیس صحبت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مایکل جردن اسطوره بسکتبال آمریکا که خودش از سیاهپوستان آمریکا محسوب می‌شود، در این زمینه می‌گوید: قلبم برای خانواده آقای فلوید و سایر کسانی که بر اثر اعمال نژاد پرستی از بین رفته اند به درد آمده است.

مالک باشگاه شارلوت هورنتس NBA در بیانیه ای گفت: من کاملاً ناراحت و عصبانی هستم. این اتفاق واقعا دردناک بود. "درد ، عصبانیت و ناامیدی همه را می‌بینم و احساس می‌کنم. من در کنار کسانی هستم که به نژادپرستی و خشونت در برابر مردم معترض هستند.

او که شش بار قهرمان NBA شده است  از مردم خواست تا همدردی و همدلی نشان دهند و هرگز به رفتارهای خشونت آمیز دست نزنند. جردن گفت: ما باید اظهارات صلح آمیز را در برابر بی عدالتی ادامه دهیم و خواستار پاسخگویی هستیم.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

کلیدواژه: آمریکا درد اسطوره بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۸۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان در آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر، کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر، با انتشار تصاویری از برخوردهای خشونت‌آمیز پلیس آمریکا با زنان و دختران معترض در دانشگاه‌های آمریکا در شبکه اجتماعی ایکس، به اظهارات دو رو و متزورانه رئیس‌جمهور این کشور درباره زنان و دختران ایرانی پرداخت.

متن این پیام به شرح زیر است:

حقوق بشر آمریکایی: پیام نوروزی بایدن: آمریکا همچنان در کنار زنان شجاع ایرانی خواهد ایستاد، زنانی که برای آزادی‌های خود مبارزه می‌کنند و ما به همراه شرکایمان، مقام‌های ایرانی را در قبال نادیده گرفتن حقوق بنیادین بشر پاسخگو خواهیم کرد!

چه کسی به داد زنان و دختران آمریکایی می‌رسد…

کد خبر 6097764

دیگر خبرها

  • ببینید | حضور ۳ زن مسلمان با شال و مانتو در تبلیغ یک گوشی همراه وسط زمین بسکتبال در دل آمریکا
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان در آمریکا
  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • پیام نتانیاهو به آمریکا: نمی‌توانیم به کسانی که به ما وعده می‌دهند اطمینان کنیم
  • واکنش ظریف به اعتراضات دانشجویی در آمریکا برای حمایت از فلسطین
  • واکنش حاجی‌میرزایی به اظهارات صحرایی درباره سند 2030: از خدا پروا کنید!
  • واکنش ظریف به اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • یک کشته در پی برخورد خودرویی با حصار کاخ سفید
  • تیراندازی در نیویورکِ آمریکا/ ۴ نفر کشته و زخمی شدند
  • اعتراف عجیب سیدمحمد خاتمی /مولوی سُنی فراری از مشهد در افغانستان کشته شد /بازخوانی خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی