Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-09@02:08:50 GMT

مدارس پکن بعد از ۵ ماه بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۹۰۳۰

مدارس پکن بعد از ۵ ماه بازگشایی شد

به گزارش ایرنا مدارس کلاس های سال اول و دوم مقطع اول و دوم دبیرستان شهر پکن از امروز بازگشایی شد و بیش از ۴۰۰ هزار دانش آموز به کلاس های درس بازگشتند.

قرار است از ۸ ژوئن / ۱۹ خرداد ۱۳۹۹/ نیز مقاطع چهارم و پنجم مدارس ابتدایی پکن و همچنین مهد کودک ها باز شوند و دانش آموزان در کلاس های درس خود حاضر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر پکن، همچنین بسیاری از آموزشگاه های شهر "چانگ چون" استان جی لین واقع در شمال شرقی چین که در روزهای گذشته به کانون کرونا تبدیل شده بود و منطقه خودمختار نینگ شیا در شمال غربی چین از امروز بازگشایی شد.

گزارش ها حاکی است در روند بازگشت دانش آموزان، قبل از ورود به آموزشگاه، مراحل معاینه و سنجش تب انجام شده و کارهای ضد عفونی آموزشگاه و بهداشت فردی نیز رعایت می شود.

بازگشایی مدارس پکن در حالی است که دانش ‌آموزان سال آخر دبیرستان شهرهای پکن و شانگهای پس از هفته‌ها دوری از مدرسه از ۸ اردیبهشت در سر کلاس های خود حاضر شده بودند.

گزارش می افزاید محیط مدارس کاملا ضد عفونی و بیش از ۲ میلیون ماسک برای استفاده دانش‌آموزان و کادر مدارس مهیا شده است سنجش درجه‌ حرارت بدن و ضدعفونی دست‌ها در بدو ورود به مدرسه انجام شده و استفاده از ماسک در کل زمان حضور، الزامی است.

تعداد دانش‌آموزان هر کلاس به کمتر از ۲۰ نفر کاهش یافته و در آن واحد تنها دانش‌آموزان یک کلاس‌ می‌توانند جهت فعالیت بدنی در حیاط مدرسه حضور یابند.

برچسب‌ها ویروس کرونا چین پکن پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا چین پکن ویروس کرونا چین پکن دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۹۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس قزوین در نوبت عصر تعطیل شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از تعطیلی تمام مدارس شهر قزوین در نوبت بعدازظهر برای شرکت دانش‌آموزان در آیین سنتی «پنجاه‌به‌در» خبر داد.

نقی سیاهکالی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از تعطیلی تمام مدارس شهر قزوین در نوبت بعدازظهر برای شرکت دانش‌آموزان در آئین سنتی «پنجاه‌به‌در» خبر داد و اظهار کرد: در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم و مراکز پیش دبستانی به منظور حضور دانش‌آموزان و اولیا در مراسم سنتی پنجاه به‌در تعطیل است.

وی جلوگیری از ترافیک شهری در نوبت عصر روز چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت را علت دیگر این تعطیلی اعلام کرد و افزود: حضور عوامل اجرایی در مدارس الزامی نیست.

کد خبر 751662

دیگر خبرها

  • خبر مهم آموزش و پرورش برای دانش‌آموزان و معلمان
  • مدارس قزوین در نوبت عصر تعطیل شد
  • آغاز ثبت‌نام الکترونیکی کلاس‌اولی‌ها از امروز | کدام دانش آموزان نمی توانند ثبت نام کنند؟ + ویدئو
  • شاداب‌سازی و مرمت ۱۱۰ هزار کلاس درس تا مهرماه
  • آغاز ثبت‌نام بیش از ‌۱۹ هزار کلاس اولی‌ در زنجان
  • ثبت نام ۱.۷ میلیون کلاس اولی‌ آغاز شد
  • دیدار با الفبای علم و مهربانی پس از ۲۵ سال
  • آغاز ثبت نام کلاس اولی ها از فردا
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه
  • از تأثیر معلمان بر لوح سفید کودکان نباید غافل شویم