Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دانشجویی دانشگاه تهران با اشاره به اینکه نحوه برگزاری امتحان در دانشگاه های تهران و البرز مشخص شد، گفت: ۳ مرکز دانشگاهی به عنوان محل برگزاری امتحان در شهرستان های اطراف تعیین شده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سعید حبیبا در خصوص مسائل مورد بحث در جلسه اخیر دبیران مناطق ده‌گانه و معاونان دانشجویی دانشگاه‌های منطقه یک، گفت: در این جلسه عمدتا در خصوص روش برگزاری امتحانات و بازگشایی خوابگاه ها گفتگو و مقرر شد امتحانات کارشناسی اکثر دانشگاه های منطقه یک (دانشگاه های تهران و البرز)، در وهله نخست به صورت مجازی برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با این وجود اما، آن دسته از دانشجویان که در تهران و یا حتی مقیم شهرستان های اطراف و نزدیک به تهران اقامت داشته و نیازی به خوابگاه ندارند، می توانند طبق برنامه اعلام شده در دانشکده های مربوطه حضور پیدا کنند و امتحان بدهند.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران افزود: همچنین آن دسته از دانشجویان که در شهرهای مختلف کشور ساکن هستند، طی یکی ۲ هفته آینده، فرصت دارند که از طریق سامانه گلستان دانشگاه اعلام کنند که تمایل دارند در چه شهری امتحان بدهند، تا پس از هماهنگی های لازم، در همان شهرهای محل سکونت شان و در یکی از مراکز دانشگاهی (پیام نور، علمی کاربردی، فرهنگیان و ..) در امتحانات شرکت کنند.

حبیبا ادامه داد: امتحانات تحصیلات تکمیلی بر این اساس است که اولویت نخست، آزمون بصورت حضوری است، ولی اگر امکان برگزاری امتحانات به صورت حضوری فراهم نباشد، در وهله دوم امتحانات به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی همچنین با بیان اینکه در حال حاضر قابل پیش بینی نیست و نمی توان به قطعیت عنوان داشت که ترم آینده بصورت حضوری برگزار می شود یا غیرحضوری، اظهار داشت: مشخصا خروجی های این ترم، مسیر ما را در برگزاری ترم بعد روشن خواهد کرد.

حبیبا گفت: در عین حال نحوه برگزاری کلاس های ترم آینده در وهله اول باز می گردد به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا. اگر این ستاد مصوبه ای مبنی بر برگزاری کلاسها به صورت مجازی و یا بازگشایی کلاسها داشته باشد، طبیعتا ما حسب ابلاغ، عمل خواهیم کرد.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران ادامه داد: هرچند ترجیح ما بر این است که شرایط به گونه ای باشد تا کلاس ها به صورت حضوری باشد، با این وجود اما اگر وضعیت شیوع بیماری، حاد باشد و امکان برگزاری کلاس ها به صورت حضوری فراهم نشود، قطعا به صورت مجازی برگزار خواهد شد؛ در این خصوص، ما تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم.

دانشگاه های البرز و دانشگاه های واقع در تهران از جمله دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه الزهرا، دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی، دانشگاه تهران، دانشگاه تربیت مدرس، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه علم و صنعت، دانشگاه هنر، دانشگاه خوارزمی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه فنی و حرفه ای و دانشگاه جامع علمی کاربردی جزء دانشگاه های منطقه یک محسوب می شوند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دانشگاه تهران امتحانات دانشجویی دانشگاه برگزاری امتحان دانشگاه تهران صورت مجازی صورت حضوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۹۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد

به گزارش ورزش سه، احسان اصولی، رئیس کمیته فوتسال و سازمان لیگ در قسمتی از مصاحبه ای که با خبرنگار ورزش سه داشته است، تاریخ آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتسال ایران را اعلام نمود و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی سازمان لیگ، 22 تیرماه هفته نخست لیگ برتر پیگیری خواهد شد و پس از شش هفته با توجه به حضور تیم ملی فوتسال در جام جهانی و برپایی اردوهای آماده‌سازی، لیگ باشگاهی به تعطیلی کشیده می‌شود.

اصولی در گفتگو با خبرنگار ورزش سه پیرامون شروع فصل جدید لیگ برتر و برنامه‌ریزی سازمان لیگ فوتسال گفت: «طبق برنامه‌ریزی که در  سازمان لیگ فوتسال انجام شده ، لیگ برتر امسال  از ۲۲تیرماه شروع می‌شود و بعد از 6 هفته رقابت، مسابقات برای برگزاری اردوی تیم ملی اعزامی به جام جهانی متوقف خواهد شد. البته با توجه به برگزاری مسابقات کافا ممکن است تغییرات دیگری ایجاد شود که حتماً اطلاع‌رسانی می‌کنیم. بدون هیچ تردیدی ما در تیم ملی دسترنج باشگاه‌ها را در اختیار داریم و قدردان مدیران و مربیان باشگاه‌ها هستیم که سهم آنها در هر موفقیت ملی و همین قهرمانی اخیر غیرقابل انکار است. و خودم را مکلف به تقدیر و تشکر از همه باشگاهها در همه لیگ ها بخصوص لیگ برتر میدانم البته ناگفته نماند که روسای هیات های فوتبال در سراسر کشور هم چه در برگزاری لیگ و چه در کشف و شناسایی استعداد های فوتسال نقش بی بدیلی دارند که از تک تک همکارانم در هیات های فوتبال در سراسر کشور سپاسگزارم . ما کاملا درک می‌کنیم که تغییر در برگزاری لیگ برای باشگاه‌ها دشواری به همراه دارد اما قطعاً ارائه نمایش‌های باکیفیت تیم ملی در جام جهانی به ارتقای فوتسال ایران، ایجاد فرصت بیشتر برای لژیونر شدن بازیکنان و مربیان و ... کمک می‌کند. در یک جمله بایدعرض کنم ، موفقیت تیم ملی، موفقیت همه است.»

گفتنی است تیم گیتی پسند اصفهان مدافع عنوان قهرمانی مسابقات به شمار می‌رود و همچنین تیم مس سونگون ورزقان با پنج قهرمانی، دو نایب قهرمانی و دو جایگاه سومی، پُرافتخارترین تیم لیگ برتر محسوب می‌شود و انتظار می‌رود با توجه به اینکه فعالیت تیم‌های مختلف برای حضور در فصل پیش رو آغاز شده ، شاهد یک رقابت جذاب باشیم.

دیگر خبرها

  • سر دادن شعار «شرمت باد» روبروی خانه رئیس دانشگاه کلمبیا
  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد
  • سامانه بازار کتاب تا انتهای نمایشگاه سی‌وپنجم موقتا غیرفعال است
  • سامانه بازار کتاب تا انتهای نمایشگاه کتاب موقتا غیرفعال است
  • آمادگی کامل وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک
  • کارنامه تحولی آغازی برای اجرای سند تحول بنیادین است
  • امتحانات نهایی امسال چرا مهم‌تر است؟
  • برگزاری همایش تبیینی برگزاری امتحانات نهایی ۱۴۰۳ در مشهد 
  • برگزاری نمایشگاه حمایت از غزه در دانشکدگان هنر‌های زیبای دانشگاه تهران
  • طریقه خواندن نماز شب و فضیلت آن