Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سی ان بی سی، انجام این مذاکرات در شرایطی که توئیتر در برابر ترامپ مواضعی سختگیرانه و قاطع اتخاذ کرده و توئیت های مروج خشونت وی را محدود کرده و برای برخی دیگر که دروغ به نظر می رسند از برچسب راستی آزمایی استفاده می‌کند، اهمیت زیادی پیدا می‌کند.

فیس بوک از این رویکرد توئیتر تقلید نکرده و هیچیک از پیام‌های مشابه ترامپ را محدود نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این امر با انتقاد بسیاری از فعالان شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است.

زاکربرگ به علت همین انتقادها دو روز پیش مجبور به موضع گیری شد و در پستی فیس بوکی نوشت اگر چه شخصاً با محتوای پیام‌های ترامپ موافق نیست، اما تصمیم این شرکت آن بوده که اطلاع عموم مردم از محتوای پیام‌های ترامپ ضروری است و لذا آنها را حذف نکرده است.

محتوای مذاکرات ترامپ و زاکربرگ در این زمینه منتشر نشده است. اما یک منبع مطلع به سی ان بی سی گفته که بحث اصلی دو طرف بر سر آزادی بیان و نقش شبکه‌های اجتماعی اینترنتی در این زمینه بوده است.

به دنبال افشای خبر این مکالمه تلفنی، هر دو طرف گفتگوهای انجام شده را سازنده توصیف کرده‌اند. اما سخنگوی کاخ سفید و شرکت فیس بوک توضیحات بیشتری ارائه نکرده‌اند.

کد خبر 4939004

منبع: مهر

کلیدواژه: فیس بوک دونالد ترامپ شبکه اجتماعی ویروس کرونا فناوری نانو نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تحقیقات علمی شرکت دانش بنیان فناوری فضایی تولید کووید 19 صندوق نوآوری و شکوفایی فیس بوک موبایل جایزه مصطفی ص واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۹۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه‌سازی اولویت نهضت اجتماعی در کرمانشاه است

دریافت 261 MB کد خبر 6089380

دیگر خبرها

  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • پیام لیبرمن به سیاستمداران اسرائیلی: ساکت باشید
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • پاسخ رژیم صهیونیستی درباره مذاکرات را دریافت کردیم
  • حماس: پاسخ رژیم صهیونیستی درباره مذاکرات را دریافت کردیم
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • شبکه‌سازی اولویت نهضت اجتماعی در کرمانشاه است