Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@07:05:42 GMT

مراکز تعویض پلاک‌ ظهرها خلوت تر است

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۹۷۵۶

مراکز تعویض پلاک‌ ظهرها خلوت تر است

رییس پلیس راهور کرج گفت: شهروندان برای مراجعه به مراکز تعویض پلاک صبح زود اقدام می کنند که مراجعه در این ساعات بسیار زیاد است که برای سهولت کار می‌توانند در ساعات متفاوت و یا نزدیک به ظهر مراجعه کنند.

حمدالله رحمتی پور، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کرج امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: با توجه به ایجاد زیرگذرهای متعدد و نبودن سرعت گیرها در برخی از مناطق شهری این موارد عاملی بر افزایش آمار تصادفات با عابر پیاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه در خصوص شلوغی مرکز تعویض پلاک قزلحصار و حجم بالای متقاضیان در این نهاد، افزود: با گذر زمان تعداد مراجعات به این مرکز کمتر شده و با توجه به حضور همکاران در این واحد از ساعت 7 صبح الی 17 بعداز ظهر می‌توانند در این ساعت‌ها مراجعه کنند.

رییس پلیس راهور کرج گفت: شهروندان برای مراجعه به مراکز تعویض پلاک صبح زود اقدام می کنند که مراجعه در این ساعات بسیار زیاد است که برای سهولت کار می‌توانند در ساعات متفاوت و یا نزدیک به ظهر مراجعه کنند.

رحمتی پور با شاره به اینکه در طول یک روز  کاری حدود 500 نفر از شهروندان از این اداره خدمات دریافت می‌کنند، ادامه داد:این مرکز در زمان شیوع کرونا به مدت 40 روز تعطیل بود اما وکالت نامه‌ها تمدید شدند تا مردم بتوانند طبق روال عادی خدمات دریافت کنند.

رحمتی پور در خصوص دوربرگردان موجود در مسیر جنوب به شمال 45 متری گلشهر اظهار کرد: با توجه به تعدد وقوع تخلف در این مکان مصوب شد تا در آن محدوده چراغ سه زمانه در مسیر جنوب به سمت بلوار هوشیار نصب و راه اندازی شود که با این امر تا حدودی بستر تخلف برای رانندگان برچیده می‌شود.

وی اشاره کرد: یکی دیگر از مطالبات مردمی به حجم ترافیک در مسیر سه راه گوهردشت مربوط می‌شود کهیکی از علل آن توقف رانندگان به صورت دوبل در حاشیه مسیر است. در همین راستا خودروهایی که با توقف برای تردد سایر شهروندان دچار مشکل می‌شوند به پارکینگ منتق خواهند شد.

رحمتی پور در خصوص مخدوش کردن پلاک توسط رانندگان یادآور شد: انجام این کار جرم است و مجازات زندان در انتظار متخلفین در این حوزه است که البته مواردی نیز در استان داشتیم که به دستگاه قضایی معرفی شدند.

ماشین‌هایی که با صدای بلند آهنگ در مهرشهر دوردور می‌کنند به پارکینگ منتقل می‌شوند

رییس پلیس راهور کرج در خصوص خودروهایی که ایجاد الودگی صوتی در مسیر چهارباندی مهرشهر می‌کنند، افزود: با توجه به حضور همکاران بنده در کنار نیروی انتظامی و دستگاه قضا، خودروها متخلف را به مدت دوماه به پارکینگ منتقل می‌کنند که در روز گذشته تعداد هشت دستگاه خودرو توقیف شد.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: پلیس راهور کرج مراکز تعویض پلاک تعویض پلاک رحمتی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۹۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سراب هنام الشتر؛ چشمه‌ای در دل یک خانه تاریخی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، استان لرستان همواره به دلیل تنوع آب‎ و ‎هوایی بی‌نظیر، آثار تاریخی و باستانی فراوان و جاذبه‌های بی‌نظیر و بکر گردشگری موردتوجه گردشگران بوده و به علت قرار گرفتن در مسیر ارتباطی استان‌های خوزستان و کرمانشاه در فصول گردشگری به ویژه ایام نوروز پذیرای گردشگران بسیاری از سراسر کشور است.
شهرستان سلسله نیز با قرار گرفتن در شمال استان و به دلیل جوشش بیش از ۴۰۰ چشمه و سراب دارای آب و هوایی دلپذیر و طبیعتی دل‌انگیز و فرح‌بخش است به‌گونه‌ای که زیبایی‌های دل‌فریب و آثار تاریخی بسیار این شهرستان هرسال در ایام گردشگری، گردشگران بسیاری را از اقصی نقاط استان و کشور به این شهرستان که به بهشت لرستان معروف است می‌کشاند و بی‌شک این شهرستان می‎تواند در سایه‌سار توجه بیشتر مسئولان به یکی از شهرستان‎های پربازدید برای گردشگران تبدیل شود.
سراب هنام یکی از جاذبه‌های طبیعی زیبای شهرستان سلسله است که در۱۵ کیلومتری شرق شهر الشتر واقع شده است و به علت قرارگرفتن در کنار خانه تاریخی رحمتی پذیرای گردشگران بسیاری از سراسر کشور است.
آنچه سبب وجه تمایز این سراب با دیگر سراب‎های منطقه شده، سرچشمه گرفتن آن از دل بنایی تاریخی خانه رحمتی است.
خانه‌ای تاریخی که در سال ۱۳۲۰ و در دوران پهلوی اول توسط شخصی بنام مردان رحمتی ساخته شده و به همین دلیل این بنای تاریخی خانه رحمتی نام گرفته است.
مساحت این بنای ارزشمند در حدود ۳۰۰ متر مربع بوده و گویا توسط دو معمار الشتری با مصالحی از سنگ و چوب ساخته شده، این اثر در سال ۱۳۸۵ از طرف مالک آن به اداره کل میراث فرهنگی استان واگذارشده و با شماره ۱۶۰۷۹ در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است.
شهرداری الشتر نیز  باهدف جذب بیشتر گردشگر اقداماتی در جهت زیباسازی محیط اطراف این سراب کرده است .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



دیگر خبرها

  • سراب هنام الشتر؛ چشمه‌ای در دل یک خانه تاریخی
  • طلا و جواهرات خود را با سلیقه خود سفارشی سازی کنید
  • تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • نظارت‌های صنفی در چهارمحال و بختیاری تشدید می‌شود
  • رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم
  • نیاز انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی
  • (تصاویر) کاروان خودروهای برقی بدون پلاک در تهران
  • مدیرعامل فولاد شکایت مهدی رحمتی را تکذیب کرد
  • سنجش سلامت گامی برای شناسایی به موقع کودکان دارای اختلال
  • انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی نیازمند است