Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@10:40:29 GMT

راهیابی ۶ نمایشگاه «مدرسه انقلاب» گیلان به مرحله کشوری

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۹۸۷۸

راهیابی ۶ نمایشگاه «مدرسه انقلاب» گیلان به مرحله کشوری

به گزارش خبرنگار مهر، محمد لطیفی با اشاره به اعلام نتایج استانی هشتمین نمایشگاه «مدرسه انقلاب»، گفت: شش نمایشگاه «مدرسه انقلاب» گیلان به مرحله کشوری هشتمین دوره نمایشگاه‌های دانش‌آموزی «مدرسه انقلاب» راه یافتند.

وی افزود: این نمایشگاه‌ها بر اساس محتوای بیانیه گام دوم انقلاب در ایام الله دهه مبارک فجر سال گذشته با تکیه بر عنصر روایت و در چهار بخش گام اول، گام دوم، جوانان شانه زیر بار مسئولیت بدهند و نسل آفتاب برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی گیلان با بیان اینکه نمایشگاه‌های «مدرسه انقلاب» در دو بخش مرکز استان و شهرستان‌ها به تفکیک مدارس دخترانه و پسرانه مورد ارزیابی قرار گرفته است، گفت: در حوزه مدارس پسرانه مرکز استان مدارس شهدای ویژه فرهنگیان، قدس سپاه و ملاصدرا به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند که مدرسه انقلاب دبیرستان شهدای ویژه فرهنگیان به عنوان نمایشگاه منتخب پسرانه مرکز استان به مرحله کشوری راه یافت.

وی ادامه داد: در حوزه مدارس پسرانه شهرستان‌های استان نیز مدارس شاهد شهید کدیور (فومن)، خاتم الانبیا (ص) (تالش) و شهید عباسپور (صومعه سرا) به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند که مدارس انقلاب، دبیرستان‌های شهید کدیور و خاتم الانبیا (ص) به عنوان نمایشگاه‌های منتخب پسرانه شهرستان‌های استان به مرحله کشوری راه یافتند.

لطیفی به نتایج مدارس دخترانه نیز اشاره و تصریح کرد: در حوزه مدارس دخترانه در مرکز استان نمایشگاه‌های مدارس شاهد حضرت فاطمه زهرا (س)، شاهد آیت الله بهجت و یاران به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند که مدرسه انقلاب دبیرستان حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان نمایشگاه منتخب دخترانه مرکز استان به مرحله کشوری راه یافت.

وی در ادامه بیان کرد: در حوزه مدارس دخترانه شهرستان‌های استان نیز مدارس شهید رجایی (لنگرود)، شهید رضازاده (رودسر) و نرجس (س) (صومعه سرا) به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند که مدارس انقلاب دبیرستان‌های شهید رجایی و شهید رضازاده به عنوان نمایشگاه منتخب دخترانه شهرستان‌های استان به مرحله کشوری این رقابت‌ها راه یافتند.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی گیلان خاطرنشان کرد: جشنواره کشوری نمایشگاه‌های دانش‌آموزی مدرسه انقلاب هر ساله به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر به همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان و با همکاری سایر تشکل‌های دانش‌آموزی در مدارس استان برگزار می‌شود.

کد خبر 4939043

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب محمد لطیفی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی گیلان مدرسه انقلاب ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شیوع کرونا شهرکرد گرگان عید سعید فطر قزوین روز جهانی قدس نماز عید سعید فطر بیرجند ستاد مقابله با کرونا ایلام استان به مرحله کشوری شهرستان های استان عنوان نمایشگاه مدارس دخترانه حوزه مدارس مدرسه انقلاب مرکز استان دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۹۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان در نشست خبری با خبرنگاران در سنندج گفت: تولیدات دستی و کشاورزی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان در قالب یکصد غرفه در محل نمایشگاه‌های دائمی سنندج در معرض دید عموم قرار گرفته است.

حجت‌اله موسوی افزود: این نمایشگاه از امروز تا دهم اردیبهشت ماه جاری در محل نمایشگاه‌های دائمی سنندج از ساعت ۱۵  ظهر تا ۲۲ در معرض بازید مردم خواهد بود.

وی یادآور شد: ترویج روحیه کارآفرینی بین دانش‌آموزان، آشنایی دانش‌آموزان با مهارت‌های بومی محلی، تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم را از اهداف برپایی این نمایشگاه دانست.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان تصریح کرد: در حاشیه این نمایشگاه دو غرفه به منظور هدایت تحصیلی دانش‌آموزان برپا می‌شود تا دانش‌آموزان به سمت رشته‌های هنرستان‌ها سوق پیدا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • نمایشگاه تولیدات خوداتکایی مدارس شبانه‌روزی در سنندج برپا شد
  • آموزش دانش‌آموزان سیل‌زده در مکان‌های عمومی
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی مدارس قزوین 
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج
  • روایت خسروپناه از آمار وضعیت دانش‌آموزان مدارس دولتی در میان داوطلبان برتر کنکور
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان
  • نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان برپا شد
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند