Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@14:00:52 GMT

کشف ۱۹۸ دستگاه خودروی بدون پلاک در استان البرز

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۰۱۷۴

کشف ۱۹۸ دستگاه خودروی بدون پلاک در استان البرز

به گزارش خبرگزاری مهر، رامین ربیعی گفت: پس از صدور دستور ویژه در راستای نظارت بیش از پیش بر بازار خودرو، همه دستور العمل ها و بخشنامه‌های نهادهای بالادستی به ادارات تابعه، اتاق اصناف و اتحادیه مربوطه برای رعایت مفاد آن و برخورد با محتکران احتمالی ابلاغ شد؛ همچنین بازرسی دقیق از اماکن عمومی دپوی عمده خودرو اعم از نمایشگاه‌ها، پارکینگ‌ها و غیره با همکاری بازرسی اتاق اصناف و اتحادیه نمایشگاه داران در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: علاوه بر همکاری با اتاق‌های اصناف و اتحادیه‌های مرتبط در استان، همکاری‌ها با بسیج و پلیس آگاهی در خصوص شناسایی اماکن احتمالی دپوی خودرو افزایش یافت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از کشف تعدادی خودروی بدون پلاک در یک واحد مسکونی خبر داد و گفت: ۱۲ دستگاه خودروی سواری در یک واحد مسکونی به ارزش ریالی ۱۰ میلیارد و ۱۵۵ میلیون ریال کشف شد.

ربیعی گفت: در بازرسی‌های بعدی، تعداد ۲۰۲ دستگاه خودرو سواری وارداتی در یک انبار کشف شد که از این تعداد ۲۹ دستگاه دارای پلاک شخصی بنام خریدار و تعداد ۱۷۳ دستگاه خودرو، پلاک نشده بود که پرونده‌ای در این راستا تشکیل و موارد در حال بررسی است.

وی ضمن اشاره به این امر که تحویل خودرو به خریدار در نمایندگی‌ها، منوط به الصاق قطعی و پَرچ پلاک روی خودرو بوده و تحویل خودروی بدون پلاک و یا تحویل دستی پلاک به خریداران ممنوع است، گفت: در بازرسی همکاران ما از دو نمایندگی مجاز خودروسازان سه دستگاه خودروی خارجی بدون پلاک و ۱۰ دستگاه خودروی سواری داخلی فاقد پلاک کشف شد که پرونده متشکله در این زمینه نیز در حال بررسی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از عموم شهروندان خواست تا هر گونه محل دپوی خودرو را به سامانه ۱۲۴ گزارش کنند.

کد خبر 4939072

منبع: مهر

کلیدواژه: استان البرز خبرگزاری مهر شهرستان کرج قیمت خودرو ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شیوع کرونا شهرکرد گرگان عید سعید فطر قزوین روز جهانی قدس نماز عید سعید فطر بیرجند ستاد مقابله با کرونا ایلام دستگاه خودروی دستگاه خودرو بدون پلاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۰۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد

به گزارش قدس خراسان، محسن صیادی اظهار کرد: این کلوپ در گشت مشترک مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد و دیگر دستگاه‌های نظارتی شناسایی شد.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد بیان کرد: علت اصلی پلمب این واحد صنفی گران فروشی و رعایت نکردن قوانین و مقررات نظام صنفی در کنار سایر تخلف‌ها بود.

وی گفت: مقادیر قابل توجهی نیز مواد مخدر از این واحد کشف شد و در اختیار دستگاه‌های ذی‌صلاح قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • پخش یورو ۲۰۲۴ در بلاروس بدون مجوز یوفا!
  • ۱۹۰۰ دستگاه خودرو شوتی در خراسان جنوبی متوقف شد
  • کشف ماهي قاچاق در سيريک