Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شانا»
2024-04-28@19:39:12 GMT

خط لوله انتقال گاز سرخون - توانیر تعمیر شد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۰۵۷۰

خط لوله انتقال گاز سرخون - توانیر تعمیر شد

سرپرست منطقه ۶ عملیات انتقال گاز از پایان موفقیت‌آمیز تعمیرات خط لوله سرخون - توانیر در هفت نقطه با ۶ گروه عملیاتی در کمتر از ۱۵ ساعت خبرداد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، علیرضا عربلو، درباره این عملیات گفت: با توجه به نتایج پیگرانی هوشمند و با هدف ایمن‌سازی خط لوله سرخون - توانیر و همین‌طور تاب‌آوری شبکه و انتقال گاز پالایش گاز سرخون به مصارف صنعتی و خانگی شهر بندرعباس، این عملیات در هفت نقطه و با ۶ گروه عملیاتی و کاری برنامه‌ریزی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برنامه‌ریزی دقیق و کارشناسی‌شده در راستای اطمینان از انجام به‌موقع کار با توجه به محدودیت‌های تأمین گاز مصارف خانگی شبکه شهری و  سی‌ان‌جی سطح شهر بندرعباس از نکات بارز این عملیات بود. رعایت و توجه کامل به مسائل ایمنی به عنوان اصل مهم در کارهای ریسکی شامل جابه‌جایی لوله، جوشکاری، تعمیرات، تخلیه گاز نیز از دیگر نکات مهم این تعمیرات بود.

سرپرست منطقه ۶ عملیات انتقال گاز با بیان اینکه انجام تعمیرات تعویض لوله، افزون بر برطرف کردن معایب خطوط، بهره‌وری انتقال مستمر و پایدار گاز را نیز افزایش می‌دهد، تصریح کرد: برنامه و تعمیرات به‌موقع، مناسب و صحیح به بهینه کردن عملکرد و کارآیی خط لوله کمک مؤثری می‌کند و سبب ارتقای ایمنی و حفظ محیط زیست می‌شود.

منبع: شانا

کلیدواژه: شرکت انتقال گاز ایران منطقه 6 عملیات انتقال گاز ایران انتقال گاز خط لوله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۰۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ کارگر حین عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی شیراز جان باختند

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا جاویدی در تشریح این خبر گفت: پیش از ظهر شنبه حین انجام عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در میدان دولت ابتدای بلوار میثم، سه کارگر پیمانکار طرف قرارداد شهرداری منطقه ۵ به علت ریزش جداره مسیر حفاری در هنگام عملیات خاکبرداری دچار حادثه شدند.

سخنگوی شهرداری شیراز گفت: با حضور به موقع نیروهای آتش‌نشانی یکی از کارگران، زنده از زیر خاک بیرون کشیده شد، اما متأسفانه با وجود انجام عملیات، دو کارگر پیمانکار فوت کردند.

رضا جاویدی با ابراز تأسف از وقوع این حادثه و تسلیت به خانواده‌های متوفیان ادامه داد: اجساد کارگران فوت شده با نظارت مقام قضائی جهت انتقال به پزشکی قانونی تحویل عوامل مربوطه شده است.

جاویدی گفت: شهرداری شیراز در راستای توسعه شبکه دفع آب‌های سطحی به منظور جلوگیری از آب گرفتگی معابر و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و مطالعات انجام شده، اقدام به اخذ پیمانکار برای اجرای پروژه لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی این محل کرده است.

کد خبر 6090171

دیگر خبرها

  • سه روش راحت برای تعمیر لامپ LED به سبک مکزیکی (فیلم)
  • ۲ کارگر حین عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی شیراز جان باختند
  • مرگ ۲ کارگر شهرداری شیراز
  • مهمترین فاکتورها برای تهیه لوله گازی چیست ؟
  • ‌فوت ۲ کارگر در حادثه عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز
  • درآمد تعمیرات برد الکترونیکی چقدر است
  • برنامه امسال دولت سیزدهم برای عبور موفق از اوج بار تابستان
  • عملیات احداث زیرگذر سرخون آغاز شد
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد