Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@18:31:53 GMT

مویس کین، بالوتلی نیست؛ خرابش نکنید

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۰۶۱۷

مویس کین، بالوتلی نیست؛ خرابش نکنید

مویس کین ستاره جوان ایتالیایی با ماریو بالوتلی دیگر ستاره جنجالی ایتالیایی مقایسه می‌شود ولی هم‌تیمی سابق کین، کیه‌لینی می‌گوید او با بالوتلی کاملا متفاوت است.

به گزارش "ورزش سه"، جورجو کیه‌لینی کاپیتان یوونتوس می‌گوید مویس کین، مهاجم این روزها اورتون و بازیکن سابق یوونتوس بر خلاف اینکه همیشه با ماریو بالوتلی مقایسه می‌شود با او از زمین تا آسمان تفاوت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مویس کین سال گذشته یوونتوس را ترک کرد و راهی اورتون شد. کین تا پیش از تعلیق لیگ برتر به دلیل کرونا برای اورتون 26 بازی انجام داده و تنها یک گل به ثمر رسانده بود. او در ماه نوامبر به دلایل انضباطی از سوی باشگاه توبیخ شد.

 

کیه‌لینی که پیش از این انتقادات تندی از ماریو بالوتلی کرده بود می‌گوید بر خلاف مقایسه‌های رایج، هم‌تیمی سابق او مویس کین هیچ شباهتی به بالوتلی ندارد. کیه‌لینی در کتاب زندگی‌نامه‌اش در این باره می‌گوید:" خیلی‌ها این روزها مویس کین را با بالوتلی مقایسه می‌کنند و می‌گویند او شورشی و مهارناپذیر است. ولی او با ماریو از زمین تا آسمان تفاوت دارد".

 

کاپیتان یوونتوس در ادامه می‌نویسد:" البته کین در تیم جوانان یوونتوس بارها توبیخ شده ولی وقتی در تیم اول بازی می‌کرد همیشه نسبت به تیم احترام دات. گاهی اوقات زنگ ساعت را نمی‌شنید و دیر به تمرین می‌رسید ولی این رفتارها را می‌شود راحت تغییر داد".

 

 

یوونتوس جورجیو کیه لینی ماریو بالوتلی مویس کین تیم ملی ایتالیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس ماریو بالوتلی مویس کین تیم ملی ایتالیا ماریو بالوتلی مویس کین کیه لینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۰۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نارنجی هواشناسی لرستان: در حاشیۀ رودخانه‌ها توقف نکنید

مدیرکل هواشناسی لرستان از صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در این استان خبر داد. - اخبار استانها -

بهروز مرادپور در گفت‌وگو با خبرگار تسنیم در خرم‌آباد با اشاره به تقویت فعالیت سامانۀ بارشی در لرستان، گفت: این سامانه از بعدازظهر چهارشنبه آسمان این استان را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد.

او با اعلام صدور هشدار نارنجی هواشناسی در لرستان اضافه کرد: رگبار باران، رعدوبرق، رگبار تگرگ، خطر اصابت صاعقه و تندبادهای لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

هشدار زرد هواشناسی در لرستان/ رگبار باران در راه است

مدیرکل هواشناسی لرستان با بیان اینکه سامانۀ بارشی اخیر در نواحی غربی و جنوبی از نمود بیشتری برخوردار است، بیان کرد: این سامانه شامگاه جمعه از جو این استان خارج می‌شود.

مرادپور هشدار داد: آب‌گرفتگی معابر، ایجاد رواناب، سیلابی‌شدن مسیل ها، بالا آمدن سطح آب رودخانه‌های فصلی و خشکه‌رودها، احتمال ریزش کوه و احتمال آسیب به سازه‌های سبک پیش‌بینی می‌شود.

او به پرهیز از سفرهای غیرضروری، اجتناب از توقف و اسکان در حاشیۀ رودخانه‌ها و مسیل‌ها، توقف فعالیت‌های کوهنوردی، اجتناب از کوچ عشایر و اجتناب از چرای دام‌های در لرستان توصیه کرد.

مدیرکل هواشناسی لرستان تأکید کرد: فعالت سامانۀ بارشی جدید در روزهای چهارشنبه و جمعه از نمود بهتری برخوردار  است و تمرکز بارش‌های این سامانه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/ 644/.

دیگر خبرها

  • مهارت بالای ماریو بالوتلی در چالش گل کوچک / فیلم
  • نویدکیا: چه زمانی گفتم کار خارق‌العاده‌ای کردم؟ شما خودتان را ناراحت نکنید!
  • بالوتلی: چالهان اوعلو و هواداران میلان؟ اگر من بودم هزار برابر بدتر رفتار می‌کردم!
  • هشدار سایبری: از USB نامطمئن استفاده نکنید، بدافزار خطرناک PlugX در حال گسترش است
  • هشدار نارنجی هواشناسی لرستان: در حاشیۀ رودخانه‌ها توقف نکنید
  • مقرراتی برای داشتن خواب خوب
  • حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!
  • عضو کمیته استیناف: حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!
  • نیو انگلند 1-4 اینتر میامی؛ هیچ‌وقت مسی را عصبانی نکنید!
  • برای خواب خوب مقررات بگذارید