Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@02:26:06 GMT

مشکلی در توزیع آرد نانوایی‌ها نداریم

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۱۴۶۳

مشکلی در توزیع آرد نانوایی‌ها نداریم

ایسنا/اصفهان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان گفت: در حال حاضر کشاورزان استان تنها ۴۰ درصد از گندم مصرفی استان را تأمین می‌کنند و مابقی از دیگر استان‌ها تأمین می‌شود.

محمود ابراهیمی، امروز (دوشنبه- ۱۲ خرداد) در حاشیه بازدید از مرکز جمع‌آوری گندم در شهر مهاباد، اظهار کرد: در سطح استان اصفهان ۳۹ مرکز تعاون روستایی به عنوان مباشر اداره غله عملیات ذخیره‌سازی گندم را آغاز کردند و در کنار ۲ مرکز ذخیره اداره کل غله و ۱۰ مرکز کارخانه خرید گندم فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر مرکز گرمسیر شهر مهاباد در حال ذخیره‌سازی گندم است و تاکنون بیش از یک هزار تن ذخیره‌سازی داشته است.

به گزارش ایسنا، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود امسال حدود ۱۸۰ هزار تن گندم در سطح استان ذخیره‌سازی شود، گفت: با توجه به کشت گندمی که در سطح شهرستان اردستان آمارگیری شده حدود ۵ هزار تن گندم در این منطقه برداشت می‌شود.

ابراهیمی با بیان اینکه بارندگی‌های اخیر و همچنین نظارت بر کاشت گندم توانسته در بیشتر نقاط استان برداشت این محصول را از کیفیت قابل قبولی برخوردار کند، گفت: گندم اردستان خوشبختانه امسال در بهترین کیفیت خود است و حتی با گندم‌هایی که واردات داریم رقابت می‌کند.

وی با بیان اینکه در موضوع پرداخت هزینه‌های گندم هیچ‌گونه مشکلی نداریم، گفت: با برگزاری جلساتی که از سال گذشته داشتیم تمام مطالبات سال‌های گذشته کشاورزان در بحث خرید گندم پرداخت شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان با بیان اینکه سرانه مصرف آرد استان اصفهان ۷ کیلو است که در مقایسه با دیگر استان‌ها پایین است، گفت: به دلیل سیاست‌هایی که در اصفهان اعمال شده سرانه پایین‌تری داریم که باز هم باید مدیریت شود و در حال حاضر در موضوع توزیع آرد برای نانوایی‌ها مشکلی نداریم.

ابراهیمی گفت: ماهانه بیش از ۴۰ هزار تن گندم برای آرد کردن تحویل کارخانه‌ها می‌شود، البته تولید گندم در استان اصفهان هنوز نتوانسته مشکل خودکفایی گندم استان را برطرف کند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گندم استان اصفهان ذخیره سازی هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۱۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف خونین مینی‌بوس در شاهین‌شهر با ۱۵ مصدوم

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از مصدومیت ۱۵ نفر در حادثه تصادف یک دستگاه مینی‌بوس با خودروی لیفان در شاهین شهر خبر داد. - اخبار استانها -

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، پیرامون حادثه تصادف مینی‌بوس با لیفان در شهرستان شاهین‌شهر اظهار داشت: مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارشی مبنی بر حادثه تصادف یک دستگاه مینی‌بوس با خودروی لیفان در محدوده اتوبان آزادگان روبه‌روی شهرک گلدیس شهرستان شاهین‌شهر دریافت کرد.

وی افزود: پس از دریافت گزارش بلافاصله 5 واحد امدادی اورژانس 115 به محل این حادثه اعزام شدند.

تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی با تریلر در اردکانبه فکر تلفات تصادفات در جاده تایباد ـ خواف باشید

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان خاطرنشان کرد: بر اثر این حادثه 15 نفر شامل 7 نفر مرد و 8 نفر خانم مصدوم شدند و مصدومان به بیمارستان گلدیس شاهین شهر انتقال پیدا کردند.

انتهای پیان/170/.

دیگر خبرها

  • تصادف خونین مینی‌بوس در شاهین‌شهر با ۱۵ مصدوم
  • ۲۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان بوشهر خریداری شد
  • خرید ۲۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان بوشهر
  • بزرگترین مرکز توزیع پوشاک حجاب در مشهد تأسیس می‌شود
  • هیچ‌گونه کمبود آردی در اسدآباد نداریم
  • میزان ذخیره خون استان اصفهان چند روز است؟
  • (ویدیو) نانی که در ترکیه می خرید، به این شکل در نانوایی تهیه می شود
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم در سیستان و بلوچستان
  • فرهنگ مصرف نان مردم باید تغییر کند