Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان اصفهان از آغاز سنجش دانش آموزان پایه اول دبستان از اول مرداد خبر داد و گفت: ۸۸ هزار نوآموز بدو ورود به دبستان در سطح استان وجود دارند که ۳۷ هزار نفر آنان سال گذشته سنجش شدند و مابقی امسال سنجش می‌شوند. ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

محسن الماسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، با اشاره به زمان سنجش دانش آموزان کلاس اول ابتدایی، اظهار داشت: سنجش از اول مرداد ماه سال جاری با رعایت پروتکل‌‌های بهداشتی آغاز می­‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به شرایط کرونا در جامعه، نحوه سنجش دانش آموزان تغییر کرده و با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده سناریوهای مختلف تنظیم شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان اصفهان با بیان سناریوی مورد تایید ستاد ملی کرونا، گفت: در سال‌های گذشته 3 نوع پایگاه «الف، ب و ج» برای سنجش در نظر گرفته شده بود و امسال فقط مدل «ب» فعال است.

وی تصریح کرد: در پایگاه مدل «ب» 26 نفر مراجعه به پایگاه برنامه‌ریزی شده که در حال حاضر به 20 نفر تقلیل یافته که آمار ورود و خروج به پایگاه کمتر باشد و برای هر فرد نیم ساعت زمان در نظر گرفته شده است.

الماسی ادامه داد: سال گذشته 61 پایگاه سنجش و امسال با توجه به تعداد پایگاه تخصصی 68 پایگاه برای سنجش افراد بدو ورود به مدرسه وجود دارد و هم اکنون 50 پایگاه اولیه در سطح استان پیش بینی شده که در مناطق مختلف و بر اساس تعداد دانش آموزان خدمت رسانی کنند.

وی با اشاره به آمار دانش آموزان پایه اول بدو ورود به دبستان در سال تحصیلی 1400-1399 اظهار داشت: 88 هزار نفر پایه اول بدو ورود در استان وجود دارند که از این تعداد 37 هزار نفر سال گذشته در پیش دبستانی سنجش شدند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان اصفهان خاطرنشان کرد: اولویت اول سنجش 51 هزار دانش آموز بدو ورود به دبستان است و اگر شرایط کرونا بهبود یافت و وضعیت سفید استان استمرار داشت، دانش آموزان پیش دبستانی هم سنجش می‌‌شوند.

وی افزود: به خانواده‌های دارای فرزند کلاس اولی توصیه می‌کنیم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، زمان ورود به پایگاه خود و فرزندشان ماسک و دستکش داشته باشند، دانش آموز گرسنه و خسته نباشد و حضور در  زمان اعلام شده از سوی سامانه را حتما رعایت کنند تا ازدحام به حداقل برسد.

 الماسی با اشاره به لزوم همراه داشتن مدارک مورد نیاز هنگام سنجش، گفت: خانواده‌ها فرم نوبت‌گیری از مدرسه‌ای که پیش ثبت نام انجام شده همچنین  اصل شناسنامه والدین و دانش آموز و کارت بهداشت دانش آموز را هنگام سنجش همراه خود داشته باشند.

وی ادامه داد: مدیران مدارس ابتدایی از پانزدهم تیر ماه می‌توانند نوبت گیری انجام بدهند و ما دو هفته بعد از نوبت‌گیری، ارجاعیات پایگاه‌ها را انجام می‌دهیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان اصفهان خاطرنشان کرد: نیاز به آموزش دانش آموز توسط والدین یا هر گونه ارگانی برای سنجش وجود ندارد و فقط سلامت جسمانی و ذهنی با پارامترهای موجود سنجیده می‌شود و رشد معمولی کودک ملاک است و خانواده‌ها از این بابت هیچ نگرانی نداشته باشند.

لرستان|آغاز سنجش دانش‌آموزان پایه اول از مرداد ماه؛ عشایر رایگان سنجش می‌شوندآغاز نوبت‌دهی الکترونیک سنجش سلامت دانش‌آموزان کلاس اولی از نیمه تیرطرح سنجش سلامت ‌دانش‌آموزان پایه اول از مرداد ماه در خراسان جنوبی آغاز می‌شود

وی با اشاره به هزینه سنجش کلاس اول، اظهار داشت: برای هر نوآموز 40 هزار تومان در نظر گرفته شده که والدین باید به این نکته توجه داشته باشند که کارت بانکی همراه داشته باشند تا از طریق دستگاه کارت خوان وجه دریافت شود.

انتهای پیام/166/ی

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانش آموزان پایه اول بدو ورود به دبستان سنجش دانش آموزان داشته باشند کلاس اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۱۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش حمایت از کودکان غزه در دبستان شهدای روستای ویدوجا

به گزارش خبر گزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ امام جمعه بخش برزک در این مراسم گفت: اتفاقات أخیر و شهادت کودکان و نوجوانان در حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی، قلب هر کسی را به درد می‌آورد.


حجت الاسلام لطفی وعده صادق عملیات تنبیهی نیرو‌های مسلح کشورمان علیه رژیم صهیونیستی را بی نظیر دانست و افزود: سپاه اسلام بر سپاه کفر غلبه کرد و ضرب شستی بود علیه رژیم پوشالی صهیونیستی و وظیفه داریم ابعاد مهم این عملیات را برای مردم تبیین کنیم.


مدیر دبستان شهدای ویدوجا هدف از برگزاری این مراسم را اعلام همبستگی دانش آموزان ایرانی با کودکان مظلوم غزه بیان کرد و گفت: در این پویش ۱۰۰ دانش آموز پسر و دختر هم صدا با دیگر دانش آموزان دبستانی باسر دادن شعار‌های ضد صهیونیستی انزجار خود را از جنایت‌های بی رحمانه این رژیم کودک کش اعلام کردند


دانش آموزان در این مراسم همچنین با شعار‌های مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، سکوت دیگه کافیه، اسلام پیروز است به این گردهمایی پایان داده و در سر کلاس‌های خود حاضر شدند.

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان
  • آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان
  • ثبت سفارش کتب درسی دانش‌آموزان در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • قیمت کتاب درسی دانش آموزان اعلام شد/ جزئیات ثبت سفارش
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی/ اعلام قیمت کتب دوره ابتدایی
  • پرداخت بدهی دو زندانی توسط دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع
  • ۵ اردیبهشت؛ آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید
  • پویش حمایت از کودکان غزه در دبستان شهدای روستای ویدوجا
  • دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع بدهی دو نفر زندانی را پرداخت کردند