Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رییس اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه به دارندگان سهام عدالت تسهیلات نقدی اعطا نمی‌شود، برخی مزایای کارت اعتباری سهام عدالت را برشمرد.

حسین سلاح ورزی درباره جزئیات اختصاص کارت اعتباری به دارندگان سهام عدالت اظهار کرد: سهام عدالت مجموعه و پرتفویی از سهام با ارزش و بنیادین است و هدف آزادسازی آنها این بوده که دارندگان این سهام بتوانند از منافع اقتصادی آن در شرایطی که نیاز دارند، استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از طرف دیگر نیاز اقتصادی دارندگان سهام عدالت نباید منجر به فروش زودهنگام، ارزان یا عجله‌ای این سهام با ارزش شود لذا این بحث مطرح شد که سازوکاری دیده شود تا اعتبار خریدی را در اختیار دارندگان سهام عدالت قرار دهند، اما جزئیات آن هنوز مشخص نشده است.

عضو شورای عالی بورس ادامه داد: اعتبار خرید منافع مختلف و متعددی برای دارندگان سهام عدالت در پی دارد و این افراد در قالب اعتبار خرید خود می‌توانند هر زمانی که نیازی داشته باشند، از آن استفاده و البته بهره و کارمزدی را بپردازند.

سلاح ورزی گفت: البته مزیت سوم اعطای اعتبار خرید به دارندگان سهام عدالت نیز آن است که دارندگان سهام عدالت می‌توانند در شرایط مناسب‌تر و با قیمت بهتر سهام خود را معامله کنند.

وی ادامه داد: رئیس کل بانک مرکزی نیز نگاه مثبت و حمایتی از اعطای اعتبار خرید به دارندگان سهام عدالت دارد و قرار است نظام بانکی با این نگاه پیگیری این امر را انجام دهد تا اعطای اعتبار خرید به دارندگان سهام عدالت اجرایی شود.

نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران خاطرنشان کرد: در این زمینه تمرکز بر روی اعتبار خرید قرار دارد و قرار نیست تسهیلات نقدی یا وام به دارندگان سهام عدالت اعطا شود. لازم به ذکر است اجرای سیستم اعتبار خرید می‌تواند تحریک تقاضا را نیز به دنبال داشته باشد.

منبع: ای بنا

کد خبر 426609

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سهام عدالت سامانه سهام عدالت مالکیت سهام عدالت خرید و فروش سهام عدالت فروش سهام عدالت تسهیلات بانکی تسهیلات شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دارندگان سهام عدالت اعتبار خرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۲۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی حجت الاسلام والمسلمین حسینی مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت:نخستین مرحله از نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم  همزمان با سراسر کشور و با حضور ۳۳۷ نفر از حافظان استان در تبریز برگزار شد.

گفتنی است طبق مصوبه ۵۷۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی در هشتم تیر ۱۳۸۴ مدرک تخصصی درجه ۳ قرآن معادل لیسانس، مدرک تخصصی درجه ۲ معادل کارشناسی ارشد و درجه ۱ معادل دکتری بوده و دارندگان این مدارک از مزایای دارندگان مدارک درجه یک تا پنج هنری برخوردار می‌شوند.

دیگر خبرها

  • هشدار به دارندگان گواهینامه رانندگی؛ خرید و فروش نکنید!
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در آذربایجان شرقی
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در تبریز
  • امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان + جزئیات
  • جاماندگان سهام عدالت بخوانند
  • امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان به وزارت رفاه
  • جاماندگان سهام عدالت حتما بخوانند/ اگر شرایط دریافت سهام عدالت را دارید، این کار را انجام دهید؟
  • خبر تازه و مهم درباره دریافت سهام عدالت | به نظر می‌رسد قطار سهام عدالت با این گام به ایستگاه پایانی می رسد
  • جاماندگان سهام عدالت حتما بخوانند؛ اگر شرایط دریافت سهام عدالت را دارید، این کار را انجام دهید؟
  • امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان