Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@19:11:39 GMT

مسابقات جایزه بزرگ موتورسواری ژاپن لغو شد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۲۸۷۵

مسابقات جایزه بزرگ موتورسواری ژاپن لغو شد

به دلیل شیوع ویروس کرونا، مسابقات جایزه بزرگ موتورسواری ژاپن برگزار نخواهد شد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، ژاپن برای نخستین بار از سال 1986 مسابقات گرندپریکس موتورسواری را برگزار نخواهد کرد. مقامات برگزاری مسابقات امروز دوشنبه اعلام کردند به دلیل شیوع ویروس کرونا این رقابت‌ها برگزار نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات جایزه بزرگ ژاپن قرار بود روزهای 16 تا 18 اکتبر (25 تا 27 مهر) برگزار شود. این ششمین مسابقه‌ای است که در تقویم 2020 لغو می‌شود.

 

مقامات برگزاری جایزه بزرگ موتورسواری در تلاش هستند تا بتوانند فصل را با در نظر گرفتن پروتکل بهداشتی دوباره آغاز کنند. این احتمال وجود دارد مسابقات از اواسط نوامبر (اواخر آبان) دوباره برنامه‌ریزی شود.

 

مسابقات جایزه بزرگ موتورسواری در آلمان، هلند، فنلاند، انگلیس و استرالیا لغو شد در حالی که رقابت‌های ایتالیا و بارسلونا به تعویق افتاد.

موتورسواری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: موتورسواری جایزه بزرگ موتورسواری مسابقات جایزه بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۲۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ از اواخر خرداد ماه به میزبانی کشور آلمان برگزار خواهد شد و تیم‌های مطرح و بزرگ اروپایی برای کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات با یکدیگر روبرو می‌شوند.

ستاره‌های بزرگ فوتبال اروپا به همراه تیم‌های ملی کشورشان در این مسابقات حضور دارند و رونالدو که در حال حاضر ۳۹ ساله است هم قصد دارد به همراه تیم ملی پرتغال به میدان برود و امیدوار است که بتواند به آنها در بالا بردن جام قهرمانی کمک کند.

این بازیکن پس از پیوستن به باشگاه النصر در لیگ فوتبال عربستان عملکرد درخشانی را به نمایش گذاشته و در این فصل موفق شده بیشتر از ۴۰ گل برای آنها به ثمر برساند اما کاپلو معتقد است که عملکرد او در این لیگ برای درخشش در رقابت‌های یورو کافی نیست.

این سرمربی سابق رئال مادرید به خبرنگاران گفت:« دو بازیکن هستند که می‌توانند در این مسابقات سرنوشت‌ساز و تعیین کننده ظاهر شوند، جود بلینگام و کیلیان امباپه. و باید ببینیم سالی که در عربستان گذشت برای کریستیانو چطور بوده است.»

دیگر خبرها

  • همه چیز درباره انسی ۲۰۲۴/ تری گیلیام جایزه افتخاری می‌گیرد
  • افزایش 8 درصدی مبلغ جایزه رولان گاروس
  • افزایش ۸ درصدی مبلغ جایزه رولان گاروس
  • دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت در یزد برگزار می‌شود
  • دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • برگزاری جایزه داستان و بازآفرینی با رویکرد روایتگری ادبی
  • یوکوهاما مارینوس ژاپن فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد
  • «یوکوهاما مارینوس» ژاپن راهی فینال لیگ قهرمانان شد
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!