Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام امیدی از اجرای برنامه های سوگواری ارتحال حضرت امام (ره) در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس خبر داد و گفت: این برنامه ها باتوجه به محدودیت های موجود، بیشتر در فضای مجازی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حسین امیدی»، امروز (دوشنبه 12خرداد) در جلسه هماهنگی برنامه های بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) گفت: به منظور گرامیداشت سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی برنامه های فرهنگی و مذهبی در یک هزار و 224 کانون فرهنگی هنری مساجد استان فارس برگزار می شود که باتوجه به محدودیت های موجود، بیشتر در فضای مجازی دنبال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس ضمن تشریح برنامه ها، افزود: تبیین اندیشه های نورانی حضرت امام (ره) در فضای مجازی با توجه به شیوع ویروس كرونا در قالب منبرهای مجازی و انتشار فایل سخنرانی ائمه محترم جماعات، عكس نوشته، اینفوگرافیك، متن و قالب های دیگر، برپایی محافل سوگواری با بهره گیری از فضای مجازی و برگزاری مسابقات فرهنگی، ادبی و هنری در قالب پیامك و كتابخوانی به ویژه از آثار حضرت امام (ره) در فضای مجازی از جمله برنامه های ویژه سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) است.

وی از اهدای ثواب طرح «تلاوت نور» در شب های 13 و 14 خرداد ماه به روح مطهر حضرت امام (ره) و در 15 خرداد به روح مطهر شهدای قیام 15خرداد در فضای مجازی و گروه های پیام رسان ها خبر داد و خاطرنشان کرد: در نقاطی که وضعیت سفید اعلام شده است با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی محافل قرآنی و سوگواری برگزار می شود.

حجت الاسلام امیدی با اشاره به توزیع سه هزار پوستر ویژه بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) در کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس، تاکید کرد: كانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس با انتشار پیام در قالب های مختلف و تهیه و انتشار اقلام تبلیغاتی نظیر پوستر و عكس نوشته حاوی سخنان حضرت امام (ره) در فضای مجازی و پیام رسان ها با آرمان های نورانی امام راحل (ره) تجدید بیعت خواهند کرد.

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: کرونا در فارس سالگرد ارتحال امام خمینی ره رحلت امام خمینی ره تلاوت نور کانون های فرهنگی هنری مساجد امام خمینی ره کانون های مساجد فارس طرح تلاوت نور شیراز فرهنگی هنری مساجد استان فارس کانون های فرهنگی هنری مساجد ارتحال حضرت امام فضای مجازی برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۲۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام برخورد گشت ارشاد با زنان تذکر رهبری را در پی داشت؟

چند روز پیش بود که مهدی فضائلی عضو دفتر رهبری از تذکر به برخی مسئولان در مساله حجاب و بعد از حواشی پیش آمده بر سر برخوردهای گشت ارشاد، خبر داد. توئیتی که با هجمه ها و حملات زیاد به این عضو دفتر رهبری همراه شد و حامیان گشت ارشاد و لایحه عفاف و حجاب همزمان او را در فضای رسانه ای و مجازی زیر بار سنگین حملات خود بردند.

روز گذشته اما سردار جعفری، مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه الله سپاه این تذکر را تایید کرد و گفت؛« یک اشتباهی از جانب عوامل اجرایی طرح نور صورت گرفته و از جانب آقای فضائلی گفته می‌شود که حضرت آقا تذکری داده‌اند و این امر طبیعی است زیرا یا گزارشات به محضر رهبر انقلاب می‌رسد و یا ایشان در فضای مجازی رؤیت می‌کنند.»

وی بیان کرد: «این تذکر در مورد انجام همه مأموریت‌های امنیتی، فرهنگی و اجتماعی یک امر طبیعی است زیرا ممکن در اجرا یک مأموری اشتباهی کند و با آن تذکر این اشتباه اصلاح شود، بنابراین با این تذکر اصل مأموریت زیر سوال نمی‌رود و باید مأموریت به‌درستی اجرا شود.»

سرلشکر جعفری عنوان کرد: «آن مطالبی که در فضای مجازی در خصوص آقای فضائلی گفته شده و گزارش دروغی که نسبت به ایشان داده شده باید گفت که خلاف این امر انجام نشده و ایشان هم در صحبت دوم خود مجددا تاکید کرده است و دفتر رهبر انقلاب هم تکذیبی نکرده و این نشان دهنده واقعیت آن است، بنابراین حضرت آقا بر انجام این امر تأکید دارند اما تذکر هم داده‌اند که کار درست انجام شود.»

اما در میان آنها که فضائلی را زیر بار نقد برده بودند، حسین شریعتمداری نیز حضور داشت. او در یادداشتی نوشته بود؛« این پرسش از برادر عزیزمان آقای فضائلی در میان است که جناب ایشان از کدام جایگاه می‌فرمایند: «‌بتازگی برخی مسئولان به‌دلیل کارهای بی‌قاعده تذکر دریافت کرده‌اند»؟! چرا که با توجه به عضویت ایشان در دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب، این تذکر به حضرت آقا نسبت داده می‌شود و شده است؟!برادر فضائلی عزیز! بیت رهبر معظم انقلاب «‌سخنگو» ندارد و چنانچه تذکری ضرورت داشته باشد، مستقیماً و با ذکر مأخذ از سوی دفتر معظم‌له (آقایان گلپایگانی و حجازی‌) به اطلاع مخاطبان آن، اعم از مسئولان و یا مردم می‌رسد.»

دیگر خبرها

  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • کدام برخورد گشت ارشاد با زنان تذکر رهبری را در پی داشت؟
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی