Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-04@03:07:01 GMT

افزایش ١۵٠ درصدی پرداخت زکات گندم

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۲۸۹۷

افزایش ١۵٠ درصدی پرداخت زکات گندم

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمدعلی تراقویی دوشنبه ۱۲ خرداد بیان کرد: گندمکاران این شهرستان تاکنون بیش‌از ٢٧ تن غله به عنوان زکات تحویل کمیته امداد امام خمینی(ره) داده‌اند.

دبیر ستاد زکات ایرانشهر گفت: کشاورزان شهرستان ایرانشهر در سال۹۸، ١٢ تن غله به عنوان زکات به کمیته امداد امام خمینی(ره) تحویل دادند این در حالی است که در سال ۹۹ تاکنون بیش از ٢٧ تن گندم تحول شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول افزود: کشاورزان که این روزها مشغول برداشت دانه‌های طلایی گندم هستند زکات این محصول را نیز به شکرانه نعمت‌های الهی پرداخت می‌کنند. زکات جمع‌آوری شده در بخش‌های عام المنفعه هزینه می‌شود.

وی گفت: کشاورزان ایرانشهری در پرداخت زکات محصولات خود از جمله گندم در سیستان و بلوچستان پیشگام هستند.

تراقویی ادامه داد: زکات به محصولاتی چون خرما، جو و گندم تعلق می‌گیرد و تا مدتی دیگر شاهد برداشت خرما از نخلستان‌های این شهرستان هستیم و به طور قطع کشاورزان تلاشگر منطقه همچون سال‌های گذشته در این امر خداپسندانه شرکت خواهند کرد.

دبیر ستاد زکات ایرانشهر تصریح کرد: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب برای شرکت در رزمایش و کمک مومنانه از سوی مسئولان و مردم، بی شک پرداخت زکات به موقع توسط کشاورزان و دامداران می‌تواند در اقتصاد خانواده‌های کم بضاعت و افرادی‌که به خصوص در ایام ویروس کرونا متضرر شده‌اند نقش مهمی ایفا کند.

کد خبر 516991 برچسب‌ها گندم استان سیستان و بلوچستان زکات

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: گندم استان سیستان و بلوچستان زکات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۲۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خریدار بیش از ۸۵۲ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: از ابتدای فصل خرید گندم در استان تاکنون ۸۵۲ هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شده است.
امید جهان نژادیان با اشاره به حمل روزانه ۶۰ هزار تن گندم در استان افزود: از مجموع بیش از ۸۵۲ هزار تن گندم، بیش از ۷۵۰ هزار تن گندم به مراکز سرپوشیده و سیلو‌ها ارسال شده است.
او با اشاره به بارندگی‌ها در سطح استان گفت: با همکاری دستگاه‌های مختلف حمل گندم از مراکز روباز به مراکز استاندارد و سرپوشیده در حال انجام است.
تمامی مراکز سرپوشیده، سیلو‌ها و کارخانه‌های آرد استان به طور شبانه روزی آماده دریافت گندم کشاورزان استان هستند.

دیگر خبرها

  • خریدار بیش از ۸۵۲ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • تویسرکان پیشتاز کشت کلزا در استان همدان
  • پیش بینی برداشت ۴٠٠هزار تن گندم از مزارع استان ایلام
  • احتمال سیلاب و ریزش کوه در محورهای کوهستانی خوزستان/ پیش‌بینی افزایش ۱۵ درصدی تردد
  • پرداخت حدود هزار میلیارد تومان غرامت بیمه به کشاورزان
  • ۱۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان ایلامی خریداری شد
  • کشاورزان مکلف به نظارت بر استخرهای کشاورزی
  • افزایش ۵۳ درصدی خرید گندم در خوزستان ‌
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 
  • تولید بیش از ۶۰ هزار تن گندم در کنگاور