Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ ایوب شرافتی جانشین رئیس پلیس راه ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور اظهار کرد: در حال حاضر در محدوده تونل شماره یک جنوب به شمال محور هراز در استان مازندران شاهد بار ترافیکی پر حجم و روان هستیم.

جانشین رئیس پلیس راه ناجا افزود: در جنوب به شمال محور کرج-چالوس محدوده تونل کندوان به علت وقوع تصادف بار ترافیکی نیمه سنگین وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه ازپل استاندارد تا پل فردیس آزاد راه قزوین به کرج بار ترافیکی نیمه سنگین است،گفت: سایرمحور‌های مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: ترافیک سنگین در آزادراه کرج-تهران

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راهنمایی و رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۳۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در محور کرج - چالوس روان است

ایسنا/البرز مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از وجود ترافیک سنگین در آزادراه کرج - تهران و تردد روان در محور کرج - چالوس خبر داد.

علی زندی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: امروز (شنبه، ۲۶ اسفند ماه) ترافیک در بخش زیادی از آزادراه کرج - تهران سنگین و در برخی مقاطع هم نیمه‌سنگین است.

او درباره وضعیت تردد در محور کرج - قزوین گفت: ترافیک در این مسیر در برخی مقاطع از جمله ترمینال شهید کلانتری تا خروجی گلشهر نیمه‌سنگین گزارش شده است.

وی با اشاره به تردد روان در محور کرج - چالوس، بیان کرد: ترافیک در آزادراه تهران - شمال روان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز اضافه کرد: البته اکنون شاهد بارش باران در محور کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال هستیم. به همین دلیل، مسافران باید با احتیاط رانندگی و از توقف در مناطقی که احتمال ریزش سنگ وجود دارد، خودداری کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جاده چالوس یکطرفه شد/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • وضعیت ترافیک جاده هراز؛ ترافیک نیمه‌سنگین و یک طرفه ماندن چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس و آزادراه تهران ـ شمال
  • ترافیک نیمه سنگین در جاده هراز / چالوس و آزادراه تهران - شمال همچنان یکطرفه
  • ترافیک نیمه سنگین در جاده هراز/ چالوس و آزادراه تهران - شمال؛ همچنان یکطرفه
  • وضعیت راه‌های کشور؛ترافیک نیمه سنگین در جاده هراز
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور؛ چالوس یکطرفه شد
  • ترافیک سنگین در جاده چالوس؛ مسیر‌های شمالی فاقد مداخلات جوی هستند
  • وضعیت ترافیک جاده های پر ترافیک نوروزی در کشور | ترافیک سنگین در محور چالوس | برف و باران در محورهای شمالی وجود دارد؟
  • تردد در محور کرج - چالوس روان است