Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@23:45:40 GMT

از سرگیری مسابقات فوتبال آذربایجان غربی

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۳۴۴۹

از سرگیری مسابقات فوتبال آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه،حسین نیرویار دبیر هیئت فوتبال آذربایجان غربی در نخستین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی هیئت‌های فوتبال استان در سالجاری که به میزبانی سردشت برگزار شد گفت: با هماهنگی فدراسیون فوتبال و ستاد پیشگیری از کرونا کلیه مسابقات فوتبال و فوتسال این استان بعد از سه ماه تعطیلی از نیمه دوم خرداد ماه آغاز و برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین نیرویار بابیان اینکه آذربایجان غربی ۵ تیم در لیگ‌های برتر کشور دارد، افزود: در سال ۹۸ فوتبال این استان درسطح کشور رتبه چهارم را کسب کرده و اکنون نیز با حضور ۱۲ تیم فوتبال و ۱۸ تیم فوتسال در کشور در رده‌های مختلف سنی نویدی برای روز‌های خوب فوتبال استان را رقم خواهد زد.

در این جلسه ضمن هماهنگی و برنامه ریزی برای برگزاری مسابقات مسائل و مشکلات فوتبال استان بررسی و به رعایت توصیه‌های بهداشتی در راستای پیشگیری از بیماری کرونا در حین مسابقات تاکید شد.

در پایان از ۴ نفر پیشکسوت و تلاشگر عرصه فوتبال تجلیل به عمل آمد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هیئت فوتبال مسابقات فوتبال لیگ برتر فوتبال مسابقات فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۳۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در شبانه ر وز گذشته این خبرهای درصدر خبرهای پربازدید خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی  بودند.

 

تامین زمین در ۳۰ شهر زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت آذربایجان غربی رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی شهرستان ارومیه جستجوی مغروق مفقودی نازلو چای در روز ششم هم ناکام ماند تصادف ۲ موتور سیکلت با پراید ۱۳۲ در محور ماکو به خوی  تلاش ۳ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به مصدوم ارتفاعات حاج ابراهیم پیرانشهر

دیگر خبرها

  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور
  • مسابقات آزاد تپانچه؛ ارشدنیا بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • خشونت علیه دانشجویان و اساتید ذات واقعی آمریکا را نشان داد
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان ‌غربی شد
  • قهرمانی میاندوآب درمسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی شد
  • موفقیت واکسن‌های موسسه رازی در کنترل و پیشگیری بیماری آبله در گوسفند و بز در کشور
  • غرفه کرمان جزء برترین‌های نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی