Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون تیراندازی گفت: با توجه به جمعیت کم استان سمنان آمار ورزشکاران این استان سازمان یافته است که این مهم جای تقدیر دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، علی دادگر رییس فدراسیون، بدرالملوک کهرنگی نایب رییس بانوان و رضا ملک محمدی دبیرفدراسیون نشستی به صورت ویدیو کنفرانس با مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان، مجید محمدی سرپرست معاونت ورزشی، ناهید امیدی سرپرست معاونت اموربانوان و قرابانعلی قربانزاده رییس هیات تیراندازی این استان برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون تیراندازی در این نشست اظهار داشت: سمنان از جمله استان‌هایی است که با وجود جمعیت کم استان ورزشکاران سازمان یافته و فعالی دارد..

او ادامه داد: امیرسیاوش ذوالفقاریان با حضور در المپیک نوجوانان آرژانتین نشان داد که می‌توان روی ورزشکاران این استان حساب کرد و آینده‌ای درخشان را برای آنان دید.

دادگر با تقدیر از رییس هیات تیراندازی استان سمنان تصریح کرد: فدراسیون آماده است در مسیر پیشرفت ورزش تیراندازی از خدمات فنی و توانمند جناب قربانزاده که از دلسوزان این رشته ملی و مذهبی است بهرمند شود.

او ادامه داد: استان سمنان سابقه حضور فعالی در لیگ کشور دارد که انتظار می‌رود این حضور تکرار و با آمادگی کامل و رعایت پروتکل‌های بهداشتی دوره‌های آموزشی را برگزار کند.

رییس فدراسیون تیراندازی درپایان خاطر نشان کرد: هیات تیراندازی استان سمنان برای راه اندازی سایت اهداف پروازی اقدام کند که در صورت راه اندازی دو قبضه سلاح اهدایی وزارت دفاع به این استان اهدا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فدراسیون تیراندازی علی دادگر فدراسیون تیراندازی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۳۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی اهداف پروازی قطر؛ پرورش‌نیا رکورد تراپ بانوان را شکست

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تیراندازی، در جریان مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و توزیع سهمیه المپیک در دوحه قطر و در پایان مرحله مقدماتی تراپ بانوان، مرضیه پرورش نیا با ثبت امتیاز ۱۱۴ رکورد برون مرزی تراپ بانوان را ارتقا داد.   رکورد قبلی تراپ بانوان را نیز مرضیه پرورش‌نیا با امتیاز ۱۱۳ ثبت کرده بود. وی در این رقابت‌ها در جایگاه هجدهم ایستاد.

دیگر خبرها

  • برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی
  • هاشمی: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • مژده 500 میلیاردی وزیر در دیدار با ورزشکاران
  • کیومرث هاشمی: معافیت‌هایی برای نفر سوم جهان و دوم و سوم آسیا در راهند
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • تیراندازی اهداف پروازی قطر؛ پرورش‌نیا رکورد تراپ بانوان را شکست
  • ۱۲۸ هزار درخواست مردم استان سمنان در سفر رییس‌جمهور ثبت شد
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ مثبت شد