Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-26@01:28:38 GMT

پشت پرده احتکار تاکسی‌های صفر در پارکینگ

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۳۷۲۳

پشت پرده احتکار تاکسی‌های صفر در پارکینگ

ضامنی درباره خبر احتکار ۴۰ دستگاه خودرو تاکسی در برخی از پارکینگ‌ها توضیحاتی داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مرتضی ضامنی مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور در واکنش به خبر احتکار تاکسی در برخی از پارکینگ‌ها گفت: موضوع احتکار در مورد خودرو‌های تاکسی مطرح نبوده و باید اعلام کنم اخبار منتشر شده در این زمینه مربوط به همان تاکسی‌هایی است که به علت ابلاغیه سازمان محیط زیست مبنی بر ارتقاء سطح آلایندگی به یورو ۵ در صف شماره گذاری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ضامنی با تاکید بر این نکته که خودرو‌های تاکسی دارای شماره شاسی هستند، گفت: در کل کشور نزدیک به هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو تاکسی متعلق به رانندگانی است که در طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی خودرو خود را اسقاط کردند و حالا بر اساس ابلاغیه سازمان محیط زیست کار شماره گذاری آن‌ها تعلیق شده است.

او با تاکید بر این نکته که تاکسی خودرویی نیست که با خرید و احتکار آن قیمت آن افزایش پیدا کند، گفت: در چند روز گذشته جلسه‌های فشرده‌ای را با نمایندگان سازمان محیط زیست برای حل مشکل شماره گذاری‌های تاکسی‌های تولیدی داشتیم که امیدواریم هرچه سریعتر مشکل شماره گذاری آن‌ها برطرف شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تاکسی خودرو تاکسی تهران محیط زیست شماره گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۳۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)

 فرمانده فراجا خطاب به رؤسای پلیس نسبت به ایجاد مراکز غیرقانونی مبتنی بر زدو بند، به بهانه توقیف خودروی بی‌حجاب ها، هشدار داد.     به گزارش عصر ایران؛ سردار رادان در جمع روسای پلیس که از شبکه خبر پخش شد، گفت: در توقیف خودرو بی حجاب ها وقتی راننده می تواند خودرو را به پارگینگ ببرد چه نیازی به یدکش است که هزینه ای هم متحمل شود. البته در مواردی که فرد مقاومت می کند یدکش باید بیاید و راننده تمام هزینه ها را بدهد.

وی افزود: ولی در توقیف خودروی بی حجاب ها این نباشد که یک عده ای به عنوان خودرو بر و یدک کش و پارکینگ دار باهم ببندند و کلونی نامیمونی ایجاد شود.   کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: توقیف ناگهانی و شوک‌کننده خودروها در کوچه و خیابان/ «مجازات کشف حجاب در خودرو جزای نقدی است، نه توقیف اتومبیل» توقیف خودرو به دلیل حجاب / سردرگمی مردم در پارکینگ خودروهای توقیف شده برای بی حجابی چه می‌گذرد؟

دیگر خبرها

  • اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم آباد
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • هشدار سردار رادان درباره توقیف خودرو بی‌حجاب‌ها
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • بد عهدی در تجهیز محیط‌بان‌ ها |‌ از هزار خودروی مورد نیاز محیط بان‌ها تنها 25 خودرو تحویل شد
  • سایبان خودرو بدون پایه
  • خودرو‌های متخلف طرح نور که راننده دارد با جرثقیل حمل نمی‌شود
  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود
  • ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودرو‌های برقی آغاز شد