Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@15:53:53 GMT

گیشه 200 میلیونی «تیغ و ترمه» در اکران آنلاین

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۳۸۶۰

گیشه 200 میلیونی «تیغ و ترمه» در اکران آنلاین

به گزارش افکارنیوز،

فیلم سینمایی «تیغ و ترمه» به کارگردانی کیومرث پوراحمد و تهیه‌کنندگی علی قائم‌مقامی که از دوشنبه ۵ خردادماه اکرانش را در سامانه‌های VOD آغاز کرد، با گذشت ۶ روز به فروش ۲۰۰ میلیون تومانی دست یافته است.

اخبار فرهنگ و هنر - این در حالی است که «تیغ و ترمه» بلافاصله در فضای مجازی قاچاق شد و انتشار نسخه‌های غیرقانونی این فیلم، گلایه تهیه‌کننده‌اش را در پی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: نسخه‌های قاچاق فیلم‌ها معمولاً از فردای اکران آنلاین در کانال‌های تلگرامی و سایت‌های اینترنتی منتشر می‌شوند و اراده‌ جدی برای مقابله با قاچاق فیلم‌ها وجود ندارد.

نزدیک به ۵۰ روز از اکران فیلم « خروج » به عنوان اولین فیلم به نمایش در آمده در اکران آنلاین می‌گذرد و تا کنون ۷ فیلم در سامانه های وی او دی اکران خود را آغاز کرده‌اند که بلااستثناء نسخه غیرقانونی آن‌ها در فضای مجازی منتشر شده است.

« تیغ و ترمه » پس از نقدهایی که در جشنواره سی و هفتم فیلم فجر به آن وارد شد،‌ مجدداً تدوین شد و اکنون نسخه کوتاه‌تر و مناسب‌تری برای اکران آماده شده است. این فیلم به کارگردانی کیومرث پوراحمد ، اقتباسی از رمان «کی از این چرخ فلک پیاده می‌شوم» نوشته گلرنگ رنجبر است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: خروج اکران آنلاین تیغ و ترمه کیومرث پوراحمد کیومرث پوراحمد تیغ و ترمه اکران آنلاین تیغ و ترمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۳۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است

به گزارش "ورزش سه"، کوبارسی، مدافع بارسلونا، در فاصله سه ماه گذشته، به سرعت از یک بازیکن آکادمی به بازیکن ثابت بارسلونا تبدیل شد. بلوگرانا قرار است برای تضمین آینده‌اش قرارداد جدیدی را به او پیشنهاد دهد.

این بازیکن ۱۷ ساله بند فسخ ۱۰ میلیون یورویی دارد و در ماه‌های اخیر نزدیک به پیوستن به منچستر سیتی بود، اما این اتفاق رخ نداد و پس از آن هیچ نشانه‌ای مبنی بر جدایی او از این باشگاه وجود نداشته است. حالا طبق گفته نشریه آاِس، نمایندگان بارسا ژانویه فصل آینده یک قرارداد پنج ساله جدید به او خواهند داد.

او در حال حاضر نمی‌تواند قرارداد بلندمدت ببندد اما وقتی به ۱۸ سالگی برسد مجاز است قراردادهای سه سال به بالا را امضا کند و بدین ترتیب بارسلونا از این حیث دچار مشکل نخواهد شد.

این قرارداد در سال آینده از ۴ میلیون یورو در هر فصل شروع می‌شود و در سال ۲۰۲۹ به ۱۲ میلیون یورو در فصل افزایش می‌یابد. اگرچه انتظار می‌رود حقوق او در سال‌های آینده افزایش پیدا کند.

این قرارداد همچنین یک بند آزادسازی هم خواهد داشت که گفته می‌شود با توجه به اینکه بارسلونا نمی‌خواهد او را از دست بدهد، بین ۵۰۰ میلیون تا ۱ میلیارد یورو خواهد بود.

دیگر خبرها

  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • ۵۸۹ هزار مخاطب به سینما رفتند/ صدرنشینی «مست عشق»
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش سریال بدل علی مشهدی
  • صعود ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیونی قیمت سواری لوکس خارجی
  • جستجوی یک خانواده برای یافتن پیکر فرزندشان/ یادبودی برای یاسین
  • «مسافر ری» با چند فیلم جدید در آخر هفته تلویزیون
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • «سال گربه» و سالی برای بهرام افشاری
  • عکس| بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش