Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@23:21:19 GMT

بازگشایی بازارها و برخی مدارس انگلیس

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۳۸۷۰

بازگشایی بازارها و برخی مدارس انگلیس

مدارس انگلیس روز دوشنبه برای نخستین بار پس از تعطیلی در ۱۰ هفته قبل به خاطر شیوع ویروس کرونا بازگشایی شده است. ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، در حالی که برخی مدارس انگلیس پس از تعطیلی 10 هفته‌ای از امروز دوشنبه بازگشایی شده است ولی بسیاری از والدین ترجیح دادند تا کودکان شان در منزل بمانند چرا که نگران اقدامات عجولانه دولت برای لغو محدودیت های قرنطینه‌ای هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، دولت انگلیس اجازه داده است تا برخی کلاس های درس تشکیل شود، تجمعات کمتر از 6 نفر در فضای باز تشکیل شود و بازارهای سرباز و بدون سقف نیز اجازه بازگشایی دارند.

کرونا در اروپا|از هشدار درباره موج دوم کرونا در انگلیس تا بازگشایی موزه لوور فرانسههشدار متخصصان درباره لغو زودهنگام محدودیت‌ها در انگلیس

 

ولی با توجه به اینکه بریتانیا یکی از آسیب پذیرترین کشورهای جهان در بحبوحه شیوع ویروس کرونا بوده، بسیاری از مردم این کشور نگران لغو سریع و زودهنگام محدودیت‌های قرنطینه‌ای هستند.

برخی مشاوران دولت و متخصصان هشدار داده‌اند که لغو سریع محدودیت‌های قرنطینه‌ای می تواند در نهایت منجر به موج دوم کرونا شود.

آلوک شارما وزیر تجارت انگلیس در مصاحبه با بی بی سی گفت: دیدگاه کلی گروه علمی و مشاوره‌ای دولت انگلیس این است که ما باید اقدامات خود برای لغو محدودیتها را کاملا محتاطانه و دقیق اجرا کنیم. اینها گام های بسیار محتاطانه‌ای است که در حال انجام آن هستیم. این یک موقعیت بسیار حساس است.

وزرای کابینه انگلیس برای بازگشایی فعالیت های اقتصادی با چالش های جدی روبرو هستند. نظرسنجی و بررسی انجام شده توسط بنیاد ملی تحقیقات آموزشی نشان می دهد بیش از 46 درصد والدین قصد دارند کودکان خود را از ترس شیوع ویروس کرونا در خانه نگهدارند.

در حالی که امار تلفات ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در انگلیس به 38 هزار نفر رسیده است ولی دفتر آمارهای ملی و سایر منابع آماری انگلیس این رقم را بیش از 48 هزار نفر اعلام کرده‌اند.

انتهای پیام/

R1036247/P/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۳۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت

«ملوک طلوع‌نژاد» بازیگر گلستانی سریال پایتخت، پیشکسوت نمایش رادیو گلستان، تئاتر و تلویزیون پس از چند روز بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا و زخم سیاه ناشی از کاهش سیستم ایمنی بدن جان خود را از دست داد. وی در سری نخست سریال پایتخت در کنار بازیگران این سریال بخصوص «احمد مهرانفر»، «محسن تنابنده» و «ریما رامین‌فر» ایفای نقش کرد. وی سال‌های سال در عرصه تئاتر نیز فعالیت داشت.

دلیل اصلی مرگ بازیگر سریال پایتخت

خانم ملوک طلوع نژاد بعد از مبتلا شدن به قارچ سیاه تحت عمل جراحی قرار گرفت، اما متاسفانه به علت عفونت ناشی از بیماری کرونا و زخم‌های قارچ سیاه دستگاه ایمنی بدن او به شدت پایین آمده بود و بر اثر عفونت کرونا درگذشت. گفتنی است سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم باعث را که بازی خانم ملوک طلوع نژاد به خوبی دیده شود.

او در فیلم‌های تاکسی برگشتی که از شبکه تبرستان پخش می‌شد نیز بازی کرده بود فیلمی که توسط آقای محمد حسین صفری کارگردانی شد.

خانم طلوع نژاد در سریال پایتخت نقش لیدر نقی معمولی را بر عهده داشت نقی در پایتخت ۵ در مسابقات ورزشی کشتی شرکت کرده بود و خانم طلوع نژاد به عنوان لیدر در سریال بازی می‌کرد.

روز شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ملوک طلوع نژاد بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد گلستان و هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و گروه نمایش رادیو گلستان که با بازی در سریال پایتخت ۵ و پایتخت ۶ به شهرت رسید بر اثر بیماری شایع قارچ سیاه و کرونا و ابتلا به بیماری از شایع‌ترین خبر‌های امسال دارفانی را وداع گفت.

 

منبع: خبر آنلاین

tags # سریال پایتخت سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • تغییرات آب و هوایی می‌تواند منجر به افزایش ویروس‌هایی مانند کووید شود
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • فروش گوشی‌های اپل تقریباً در تمام بازارها کاهش یافت
  • بزرگراه شهید خرازی بازگشایی شد
  • ایمن‌سازی کودکان زیر ۵ سال با قطره فلج اطفال اجرا شد
  • عملیات ایمن‌سازی با قطره فلج اطفال در مناطق پرخطر اجرا شد
  • انسان نخستین بار کی سرما خورد؟
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • قهر زرگران از تهران تا شیراز و تبریز و اصفهان؛ چرا راسته طلا فروشان بازارها تعطیل شد؟
  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت