Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمد رضایی دوشنبه در نشست خبری در جمع خبرنگاران افزود: به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی (ره) وصیتنامه ایشان در سطح وسیعی منتشر و در  این استان توزیع خواهد شد.

وی با اعلام برگزاری نمایشگاهی از آثار و کتب امام خمینی در شیراز و سایر شهرستان های این استان،گفت: موارد فرهنگی نیز در قالب برگزاری مسابقات هنری برنامه ریزی شده که از دوشنبه ۱۲ خرداد ۹۹ به مدت ۴ روز در استان و همچنین رسانه‌های فارس برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس با اشاره به شیوع بیماری کرونا اعلام کرد: مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد امسال به دلیل انتشار این ویروس به شکل محدودتر از سالیان گذشته برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به هماهنگی که با ستاد مدیریت و پیشگیری از بیماری کرونا فارس انجام شده مراسم عمومی سالگرد رحلت امام خمینی امسال در ۷۶ نقطه این استان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برای حفظ سلامت جامعه برگزار خواهد شد.

رضایی اضافه کرد: تجمع عظیم آیین رحلت امام خمینی(ره) امسال به دلیل شیوع کرونا در حرم بنیانگذار انقلاب لغو و مقرر شده که تجمعات با ازدحام کمتر و در سطح کوچکتر در شهرستان ها و استان های کشور برگزار شود.

وی اظهار داشت: ۷۶ نقطه برای برگزاری این مراسم در فارس پیش بینی شده که این نقاط یا فضای باز هستند و یا مکانی است که تهویه مناسبی دارد و به جز این موارد مدت زمان برگزاری مراسم امسال نیز کاهش یافته و همچنین تمام کسانی که به این مراسم می آیند در بدو ورود تب سنجی می شوند و ماسک و تجهیزات بهداشتی نیز در اختیار آنها قرار می گیرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس در ادامه گفت: به گونه ای برنامه ریزی شده که صوت سخنرانی رهبر انقلاب راس ساعت ۱۱ صبح ۱۴ خرداد ۹۹ بصورت مستقیم از بلندگوهای محل برگزاری مراسم عمومی آیین رحل بنیانگذار انقلاب و تمام مساجد و حسینیه های استان فارس پخش شود.

وی ادامه داد: آیین عمومی سالگرد رحلت امام خمینی در شیراز راس ساعت ۱۰ و نیم صبح چهارشنبه ۱۴ خرداد ۹۹ در مسجد وکیل این شهر آغاز خواهد شد و به مدت ۱ ساعت تا حداکثر یک ساعت و ۲۰ دقیقه ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: دومین برنامه ای که مقرر شده در شیراز برگزار شود قبل از نماز مغرب و عشا ۱۴ خرداد ۹۹ در حرم مطهر احمدابن موسی (ع) شامل سخنرانی و مداحی خواهد بود.

رضایی بیان کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا امسال اغلب برنامه های سالگرد رحلت امام خمینی (ره) در فضای مجازی و یا در قالب انتشار آثار امام و توزیع آن در بین مردم خواهد بود.

وی با اشاره به شیوع کرونا عنوان کرد: برای آیین سالگرد رحلت امام خمینی امسال بیشتر از سخنرانی افراد بومی استفاده خواهد شد که شامل حدود ۳ هزار برنامه سخنرانی و در مجموع بیش از ۴ هزار برنامه فرهنگی،هنری و ... است.

48

کد خبر 1394660

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان فارس سالگرد رحلت امام خمینی خرداد ۹۹ خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۴۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه شامگاه سه شنبه در نخستین جلسه برنامه ریزی دومین کنگره چهار هزار شهید گلستان، شهدا را سرمایه‌های بزرگ جامعه اسلامی دانست و اظهار کرد: اقتدار امروز کشور مرهون خون پاک و مطهر شهیدان است.

وی از برگزاری دومین اجلاسیه چهار هزار شهید گلستان خبر داد و افزود: طی برنامه ریزی های انجام شده این مراسم در نیمه دوم سال ۱۴۰۴ برگزار می‌شود که در حال حاضر ستاد این اجلاسیه فعالیت خود را آغاز کرده است.

استاندار گلستان شهدا استان را نماد وحدت در کشور دانست و گفت: اینها جز سرمایه‌های معنوی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران به شمار می آیند و توانستند افتخارات بزرگی را برای این آب و خاک رقم بزنند.

وی با اشاره به اینکه برای برگزاری این مراسم تا کنون حدود ۲۵۰ برنامه پیش بینی شده است، افزود: با توجه به اهمیت برگزاری این مراسم نیاز است استان گلستان نیز با استفاده از ظرفیت‌های گوناگون نسبت به تأسیس ساختمان دبیرخانه دائمی کنگره چهار هزار شهید اقدام کند.

کد خبر 6087106

دیگر خبرها

  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)
  • دستور وزیر کشوربه استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان
  • پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تعویض شد + فیلم و تصویر