Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@14:32:45 GMT

دستگیری مرد معتاد که دوچرخه سواری بلد نبود

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۴۴۵۷

دستگیری مرد معتاد که دوچرخه سواری بلد نبود

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "چنگیز ایدون" گفت: ساعت 10 شامگاه یکشنبه 11 خرداد ماه گشت موتوری کلانتری 112 ابوسعید فردی را که به ظاهرا معتاد متجاهر بود را مشاهده کردند که دوچرخه ای نیز همراه این فرد بود.

وی گفت: واحد گشت کلانتری فرد مذکور را از حرکت متوقف و به بررسی موضوع پرداختند و متهم در اظهاراتش اعلام کرد، دوچرخه سواری بلد نیست و این دوچرخه را پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعترافات دزد افیونی

کلانتر محله ابوسعید افزود: پس از شنیدن اظهارات این فرد ماموران کلانتری به او شک کرده و وی را به کلانتری انتقال دادند و در کلانتری متهم معترف شد، که در زمان تردد در خیابانی در واحد مسکونی باز شد و خودرویی از پارکینگ آن منزل خارج شدو پس از خروج خودرو از پارکینگ، مالک خودرو در منزل را نبست و از روی کنجکاوی وارد پارکینگ شدم و این دوچرخه را برداشتم.

سرهنگ ایدون گفت: متهم همچنین اقرار کرد، پس از سرقت دوچرخه قصد فروش آن در بازار مولوی داشتم تا هزینه مصرف مواد مخدرم را تامین کنم که دستگیر شدم.

وی افزود: با شناسایی محل سرقت مالک دوچرخه شناسایی و با دعوت به کلانتری، دوچرخه سرقتی به مال باخته تحویل شد.

رئیس کلانتری ابوسعید از والدین خواست: به کودکان و نوجوانان اموزش دهند که دوچرخه هایشان را در پارکینگ به تجهیزات ایمنی مجهز کنند و راننده خودرو ها نیز حتما بعد از بسته شدن در پارکینگ محل را ترک کنند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: یارانه دلار بورس کرونا کرونا در جهان حوادث معتاد دزد منزل سرقت بازار اخبار حوادث دوچرخه سواری فروش مرد معتاد دوچرخه سرقت دوچرخه قتل رومینا اشرفی فیلم عکس ویدیو اخبار گیلان ایران رومینا اشرفی و بهمن خاوری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۴۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مسابقات دوچرخه سواری تک مرحله ای بین المللی رده سنی جوانان پس از وقفه ۸ساله با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و هیات دوچرخه سواری مازندران و اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد برگزار می شود.


در این مسابقات؛ با حضور تیم‌های داخلی و خارجی در رده سنی جوانان هر تیم متشکل از 5 ورزشکار از متولدان ( 1384/10/11 تا 1386/10/10 ) و 3 نفر همراه (سرپرست،مربی و مکانیسین) جمعا 8 نفر  شرکت می کنند.

تور دوچرخه سواری بین المللی خزر در سه مرحله ، روزهای پایانی اردیبهشت و پیش از برگزاری مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در قزاقستان برگزار می‌شود.

مقرر شد؛ چنانچه هر یک از تیم های رنکینگ اول تا پنجم سال 1402 علاقمند به شرکت در مسابقات نباشند هیات های خوزستان- گیلان و آذربایجان شرقی به ترتیب جایگزین خواهند شد.

جلسه فنی مسابقات نیز یک روز قبل از آغاز در محل مسابقات برگزار خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد