Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@18:01:21 GMT

آتش‌سوزی باغ‌های شهرستان خلخال مهار شد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۴۸۰۳

آتش‌سوزی باغ‌های شهرستان خلخال مهار شد

فرماندار شهرستان خلخال گفت: در روزهای گذشته چندین بار آتش به جان درختان باغات حاشیه شهر خلخال افتاده است که امروز این آتش‌سوزی با تلاش نیروهای آتش‌ نشانی مهار شد. ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

فریدون بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل، اظهار داشت:‌ طی دو روز گذشته حدود 10 مورد آتش سوزی در باغات حاشیه شهر شهرستان خلخال گزارش شده است که موضوع در دستور کار ایستگاه‌های آتش نشانی و دستگاه‌های اجرایی مربوطه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در روزهای گذشته چندین بار آتش به جان درختان باغات حاشیه شهر خلخال افتاده است که امروز این آتش‌سوزی با تلاش نیروهای آتش‌ نشانی مهار شد.

آتش‌سوزی منطقه خائیز بهبهان مهار شد / آتش‌سوزی جنگل‌ها عمدی بود‌یاسوج| آتش‌سوزی خائیز کنترل و مهار شده استکهگیلویه و بویراحمد| آتش در خائیز فرو نشست؛ حریقی دیده نمی‌شود

بابایی تصریح کرد: فردی که اقدام به آتش سوزی درختان و فضای سبز پارک جنگلی الرباغی شهرستان خلخال می‌کرده نیز توسط نگهبانان مربوطه شناسایی شده‌اند.

فرماندار شهرستان خلخال بیان کرد: تا پایان زمان ریزش بار درختان چنار از باغداران عزیز انتظار داریم مراقبت‌های لازم از باغ کرده و در موقع بروز این گونه حوادث مورد را سریعا به ایستگاه آتش‌نشانی اطلاع دهند.

انتهای پیام/ 146/ی

R41374/P/S6,49/CT15

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان خلخال آتش سوزی مهار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۴۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران

به گزارش خبرنگار مهر، سید جلال ماکی شامگاه پنجشنبه گفت: انبار کالای ۵۰۰ متری به همراه یک هزار متر فضای باز مجاورت انبار لوازم یدکی دوچرخه در جنوب تهران دچار حریق شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: در یک محوطه‌ای چندین انبار و کانتینر کالا وجود داشت، که آتش نشانان مانع رسیدن آتش به این نقاط شدند اما صدای چندین انفجار در محل آتش سوزی شنیده می‌شود و سقف انبار نیز تخریب شده تاکنون مورد مصدومی نداشته است.

وی گفت: این آتش سوزی در مجتمع انباری در خیابان شهید رجایی بعد از بیمارستان شهدای هفت تیر رخ داد، که با توجه به گستردگی حادثه مأموران پنج ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر، لودر و سایر خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

کد خبر 6088763

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری (فیلم)
  • مهار آتش‌سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • مهار آتش‌سوزی انبار در شهر ری/ از سرایت آتش جلوگیری شد
  • (ویدئو) مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • آتش‌سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت