Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-07@09:48:18 GMT

کی‌روش، سیدجلال را از پاداش جام‌جهانی هم محروم کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۴۹۰۵

کی‌روش، سیدجلال را از پاداش جام‌جهانی هم محروم کرد

سرمربی سابق تیم ملی کاپیتان پرسپولیس را از پاداش جام‌جهانی هم محروم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، سیدجلال حسینی بعد از دو سال از صعود تیم ملی به جام‌جهانی روسیه همچنان در انتظار پاداش خود است. این در حالی است که کلیه ملی‌پوشان وقت این پاداش خود را که 20 هزار دلار بود، دریافت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گویا به خود سید جلال هم ثابت شده که کارلوس کی‌روش بعد از خط زدن اسم او از جام‌جهانی روسیه نامش را از پاداش بگیران صعود به این مسابقات هم حذف کرده است.

خیلی‌ها حضور سیدجلال در بازی پرسپولیس  و الجزیره به جای حضور در اردوی تیم ملی را دلیل خط خوردن او از مسافران جام‌جهانی عنوان کردند و حالا هم صحبت از این است که کی‌روش به همین خاطر نام سید را از پاداش بگیران هم حذف کرد.

جالب اینکه فدراسیون فوتبال هم جواب روشنی در این زمینه به سیدجلال نداده و به نوعی توپ را به زمین کی‌روش انداخته است.

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: کارلوس کی روش جام جهانی روسیه سید جلال حسینی جام جهانی کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۴۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان: هدف هیئت دولت ممانعت از ورود بانوان به ورزشگاه‌ها نیست/ هیچ مشکلی با تاج نداریم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید محمد شروین اسبقیان درباره مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران، اظهار کرد: خدا را شاکر هستم در طی ۲ سال گذشته مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رئیس جمهور و حمایت ویژه وزیر برگزار شد. مراسم تکریم از قهرمانان سال ۱۴۰۲ که در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی مدال کسب کردند امروز برگزار شد.

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش افزود: در سالی که به المپیک و پارالمپیک منتهی است این اقدام می‌تواند در قهرمانان برای افتخارآفرینی باعث انگیزه شود. به نظرم بهترین موقع بود چون ورزشکاران در اردو به سر می‌برند و همین برای استمرار پیروزی‌ها استمراربخش خواهد بود.

وی درباره اتفاقات لیگ برتر فوتبال و دستور وزیر برای رسیدگی به حاشیه‌ها، تصریح کرد: ما اعتقاد داریم کرامت زنان باید حفظ شود و برای اینکه خدشه‌دار نشود، وزیر ورزش به تاج دستور داد این اتفاقات بررسی شود. به معاون قهرمانی هم دستور ویژه داد تا حصول نتیجه این موضوع مهم فرهنگی پیگیری شود. یک جلسه با تاج داشتیم و این هفته هم جلساتی خواهیم داشت‌. قطعا تصمیماتی در این خصوص باید گرفته شود. دغدغه‌های فرهنگی را باید همواره مدیران، مربیان، هواداران و ... داشته باشند چرا که انقلاب ما فرهنگی است و الزام دارد موضوعات فرهنگی را براساس آموزه‌های دینی مورد توجه قرار دهد.

معاون وزیر ورزش در ادامه درباره اینکه گفته شده شاید شاهد حضور زنان در ورزشگاه‌ها نباشیم، خاطرنشان کرد: دولت توجهات ویژه‌ای به زنان دارد و با مصوباتی که هیئت دولت داشته هدف این نیست اما باید هم زیرساخت‌ها آماده شود و هم همه عوامل دغدغه‌های فرهنگی را مورد توجه قرار دهند. در جایی که خط قرمز رعایت نمی‌شود، باید کمک کنیم مسائل به صورت شایسته حل شود و کرامت انسانی مورد توجه قرار بگیرد.

اسبقیان در پاسخ به این سوال که اهالی فوتبال نگران تامین VAR هستند و تعامل بین شرکت توسعه و فدراسیون فوتبال نیست، افزود: تعامل خوبی است و ما هیچ مشکلی با تاج نداریم. وزارت ورزش، شرکت توسعه با همه فدراسیون‌ها تعامل خوبی دارند و ما در این خصوص نگرانی نداریم. این مسائل با جلسات حل خواهد شد.

وی در ادامه درباره برگزاری ‌انتخابات فدراسیون‌های ورزشی، گفت: ما ۱۷ فدراسیون به صورت سرپرست داشتیم که انتخابات ۱۰ فدراسیون برگزار شد. ۷ فدراسیون مانده‌اند که تا مردادماه انتخابات همه برگزار می‌شود البته تا دهه اول خرداد ۵ فدراسیون تعیین تکلیف خواهند شد.

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به این فدراسیون‌ها، خاطرنشان کرد: انتخابات ژیمناستیک، انجمن‌های رزمی، شطرنج، ووشو برگزار خواهد شد تا پایان مرداد فدراسیونی با سرپرست نخواهیم داشت. تلاش این است تا المپیک انتخابات تمامی فدراسیون‌ها برگزار شود.

اسبقیان همچنین درباره پاداش مدال‌آوران المپیک، گفت: در روزهای آینده با جلساتی که با وزیر ورزش خواهیم داشت، پاداش اعلام می‌شود. تلاش این است که این مراسم را برگزار کنیم که انجام شد و بعد برای تعیین پاداش برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسبقیان: هدف هیئت دولت ممانعت از ورود بانوان به ورزشگاه‌ها نیست/ هیچ مشکلی با تاج نداریم
  • پاداش فوق‌العاده برای نساجی پیش از بازی با پرسپولیس
  • پاداش فوق‌العاده برای حریف پرسپولیس با یک شرط
  • پاداش فوق‌العاده برای حریف پرسپولیس با یک شرط سخت
  • متا راه‌اندازی برنامه‌ای تشویقی برای سازندگان در تردز را تایید کرد
  • احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم
  • رسمی؛ قرارداد آلبرتو جیلاردینو با جنوا تا سال 2026 تمدید شد
  • ۸۳درصد مشترکان برق قزوین کم‌مصرف هستند
  • پاداش یک فصل تاریخی؛ ژیرونا برای اولین بار به لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد!
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به مشترکین کم‌مصرف قزوین