Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علیرضا باغبان منش معاون سیمای مرکز فارس در خصوص ویژه برنامه‌های سیمای فارس در سالروز رحلت امام (ره) اظهار کرد: ویژه برنامه‌های سالروز رحلت امام (ره) و ۱۵ خرداد به صورت زنده با عنوان «در سوگ یار» در ساعت ۹ صبح ۱۴ خرداد و «حماسه خونین» در ساعت ۱۶ در روز ۱۵ خرداد از سیمای مرکز فارس تهیه و به صورت زنده پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باغبان منش اضافه کرد: سیمای مرکز فارس نیز بیش از ۱۲ عنوان برنامه ویژه سالروز رحلت امام و بزرگداشت قیام ۱۵ خرداد در نظر گرفته است که از جمله این برنامه‌ها می‌توان به برنامه صبح گاهی  «صبح پارسی» به صورت زنده اشاره کرد که این برنامه در این ایام به صورت ویژه پخش خواهد شد.

او افزود: برنامه کاشانه مهر نیز به صورت زنده با محوریت خانواده در این ایام پخش خواهدشد، این در حالی است که ویژه برنامه نگاه روز نیز با حضور کارشناسان امر در این ایام به نقش امام در انقلاب می‌پردازد.

یاسر جمالی معاون صدای مرکز فارس هم بیان کرد: از جمله ویژه برنامه‌هایی که همزمان با سالروز رحلت امام خمینی (ره) از صدای مرکز فارس پخش خواهد شد برنامه «در سوگ آفتاب» است این برنامه به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و به منظور ارائه الگویی مناسب از زندگی فردی، خانوادگی و اجتماعی ایشان برای پخش از شبکه‌های سراسر کشور تدارک دیده شده است.

جمالی اضافه کرد: برنامه‌هایی برای گرامیداشت سالروز خیام خونین ۱۵ خرداد شامل بسته‌های صوتی از کلام امام (ره) پیرامون قیام ۱۵ خرداد، بسته‌های صوتی از کلام رهبر معظم انقلاب در مورد حماسه تاریخی ۱۵ خرداد، بسته‌های صوتی شنیدنی از شاهدان عینی در قیام ۱۵ خرداد، بسته روز شمار از ۱۵ خرداد ۴۲ تا ۱۸ فروردین ۴۳ که همزمان با دستگیری حضرت امام تا آزادی ایشان است تدارک دیده شده است.

کرمی معاون اطلاعات و اخبار سازمان صدا و سیمای مرکز فارس نیز گفت: معاونت اطلاعات و اخبار مرکز فارس نیز در طی این مدت نسبت به پوشش خبری و رسانه‌ای بیانات رهبر معظم انقلاب به مناسبت سالروز ارتحال بیانگذار انقلاب اسلامی می‌پردازد.

همچنین خورشید سوار معاون فضای مجازی صدا و سیمای مرکز فارس در خصوص اقدامات این مرکز در فضای مجازی همزمان با سالروز رحلت امام (ره) و قیام ۱۵ خرداد بیان کرد: این مرکز در فضای مجازی نیز نسبت به تولید و انتشار بسته‌های مرتبط با خاطرات رحلت امام خمینی (ره)، عکس نگاشت با موضوع جایگاه و تاثیر قیام ۱۵ خرداد درشکل گیری نهضت جهانی انقلاب اسلامی و پوشش خبری و رسانه‌ای بیانات رهبر معظم انقلاب به مناسبت سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی اقدام کرده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سالروز رحلت رحلت امام امام خمینی قیام 15 خرداد سالروز رحلت امام سیمای مرکز فارس ویژه برنامه قیام ۱۵ خرداد صورت زنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۵۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید بیش از ۱۴ ساعت برنامه رادیویی در مرکز خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، فاطمه تختی نژاد در مصاحبه با خبرنگار صداو سیما افزود: مهم‌ترین این برنامه‌ها صبح بخیر هرمزگان، کلودنگ عشق، پسین هرمزگان و آهنگ تندرستی است.
وی گفت: به طور میانگین هفته‌ای یک بار رادیو خلیج فارس با رادیو‌های سراسری مانند، معارف، ایران و قرآن و نیز رادیو‌های استان‌های دیگر اجرای مشترک دارد.
رادیو خلیج فارس از سال ۱۳۴۵، بعد از رادیو ارومیه فعالیت خود را آغاز کرد.
در کشور نیز رادیو ۸۴ ساله شد.

بیشتربخوانید:معرفی نفرات برگزیده پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر هرمزگان

دیگر خبرها

  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • سرفصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • خدمتگذاری به محرومان و یتیمان از تعالیم امام خمینی(ره) نشأت گرفته است
  • تولید بیش از ۱۴ ساعت برنامه رادیویی در مرکز خلیج فارس