Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیسیون امنیت ملِی مجلس دهم گفت: ۴۹۷ مرکز دولتی و ساختمان های بخش خصوصی در حوادث آبان آسیب دیدند.۱۲۳ جایگاه سوخت مورد تعرض قرار گرفتند و آسیب دیده شدند و ۹۹۱ بانک تخریب و آتش زده شد.آمار مجروحین ۲ هزار نفر است و آمار مجروحین امنیت بالای ۵ هزار نفر بوده است.در این حادثه ۶ شهید مامور داشتیم.۲۳۰ کشته و جانباخته در حادثه آبان داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا،مجتبی ذوالنور ، رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس دهم، در حاشیه جلسه کمیته اجتماعی انتظامی کرونا در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره آمار کشته شدگان حوادث آبان ماه گفت: در هر کشوری ممکن است طرح هایی اجرا شود برخی بپیوندند و برخی متصرر شوند.

ذوالنور افزود : ۴۹۷ مرکز دولتی و ساختمان های بخش خصوصی در حوادث آبان آسیب دیدند.۱۲۳ جایگاه سوخت مورد تعرض قرار گرفتند و آسیب دیده شدند و ۹۹۱ بانک تخریب و آتش زده شد.آمار مجروحین ۲ هزار نفر است و آمار مجروحین امنیت بالای ۵ هزار نفر بوده است.در این حادثه ۶ شهید مامور داشتیم.۲۳۰ کشته و جانباخته در حادثه آبان داشتیم.

این خبر تکمیل می‌شود...

 

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشته شدگان آبان ماه آمار مجروحین حوادث آبان هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۵۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد پژو با پایه برق در باشت دو کشته بر جای گذاشت

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله قنبری ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این حادثه در فلکه ورودی شهر باشت به سمت چرام، رخ داد.

وی بیان داشت: بلافاصله مأموران گشت راهور و انتظامی و اورژانس، به محل حادثه، اعزام شدند اما متأسفانه در این سانحه رانندگی، راننده و سرنشین خودرو سواری ۴۰۵ که دو جوان

۲۰ و ۲۲ ساله بودند، به علت شدت جراحات در صحنه جان باختند.

کد خبر 6090037

دیگر خبرها

  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • اعلام آمار مرگ و میر؛ سال ۱۴۰۲ زنان بیشتر فوت کردند یا مردان؟
  • ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد
  • برخورد پژو با پایه برق در باشت دو کشته بر جای گذاشت
  • اعلام آمار مرگ و میر سال ۱۴۰۲ / فوت مردان بیشتر از زنان
  • ارائه ۸۲ تیم مشاوره به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان 
  • وقوع ۳۰ حادثه کوهستان در کرمانشاه/ استان دوم کشور در حوادث کوهستان هستیم
  • تاثیر افزایش دستمزدها در رشد تعداد بیمه‌شدگان
  • افزایش تعداد بازداشت‌شدگان مدعی فروش سئوالات کنکور سراسری