Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@20:51:42 GMT

خودباوری در الگوی حرکتی امام خمینی(ره) ایجاد شد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۵۹۶۹

خودباوری در الگوی حرکتی امام خمینی(ره) ایجاد شد

به گزارش روز دوشنبه جهاددانشگاهی، حمیدرضا طیبی در نشست تخصصی «جامعه، مردم و آسیب‌های اجتماعی از منظر امام خمینی(ره)» که در آستانه‌ سی‌ویکمین سالگرد رحلت بنیان‌گذار فقید انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: مقام معظم رهبری بیان داشتند که این انقلاب بدون امام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست که به واقع همین طور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که اگر مجموعه‌ای مانند جهاددانشگاهی تاسیس شد تا کارهای بزرگی انجام دهد، حاصل خودباوری است که امام خمینی(ره) ایجاد کرد و افزود: امام راحل خیلی ساده گفت اگر بخواهیم می توانیم.

رییس جهاددانشگاهی تاکید کرد: در حال حاضر مشکلی در زمینه‌ توسعه‌ علمی، فناوری و فرهنگی کشور نداریم؛ مشکل اصلی نداشتن اعتماد به توانمندی‌های داخلی است.

وی گفت:‌ اگر می‌خواهیم در کشور به پیشرفت برسیم باید یک وفاق عمومی داشته باشیم و از اختلافات پرهیز کنیم. در بحران اخیر و شیوع کرونا، دیدیم که همدلی نسبی بین همگان وجود داشت و موفقیت‌ها در این عرصه کم نبود. صلاح جامعه‌ ما این است که اگر می‌خواهد موفق باشد، باید به توصیه ها و فرامین امام راحل عمل کند. امامی که پرورش‌یافته مکتب اسلام است؛ اسلامی که به عنوان دین کاملی در اختیار بشر گذاشته شده و قرار است زندگی سعادتمندانه دنیا و آخرت را برای آن‌ها ایجاد کند.

استفاده از ظرفیت‌های مختلف جهاددانشگاهی برای معرفی شخصیت، آرمان‌ها و باورهای امام(ره)

عیسی علیزاده، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی نیز در این نشست با بیان این که جهاددانشگاهی ثمره عملی ایده تقویت خودباوری در ادبیات حضرت امام(ره) بود، اظهار داشت: شاید لازم باشد ضمن تبیین مباحث به راهکارها هم توجه بیشتری شود. نسل جدید اگرچه فاصله زمانی زیادی با دوران حیات حضرت امام(ره) دارد، اما می‌تواند مؤلف باورها و عقاید ایشان باشد.

وی افزود: رویکرد معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استفاده از ظرفیت‌های مختلف برای معرفی شخصیت، آرمان‌ها و باورهای حضرت امام(ره) است. امروزه بسیاری از شبهات وجود دارد و با نسلی روبرو هستیم که فقط از یک مرجع اطلاعات مورد نیاز و پاسخ به پرسش‌های خود را دریافت نمی‌کند و ممکن است به طرق دیگری این پرسش‌ها پاسخ داده شود. لازم است از همه ظرفیت‌ها در این راستا استفاده کنیم.

برچسب‌ها سازمان جهاد دانشگاهی امام خمینی(ره) حمیدرضا طیبی رحلت امام خمینی (ره)

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان جهاد دانشگاهی امام خمینی ره حمیدرضا طیبی رحلت امام خمینی ره سازمان جهاد دانشگاهی امام خمینی ره حمیدرضا طیبی رحلت امام خمینی ره امام خمینی ره امام ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۵۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، طی روزهای گذشته برخی کانال های تلگرامی با انتشار تصویری از یک کتاب مدعی شدند که در کتاب‌های درسی آموزش و پرورش هند به امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب توهین کرده‌اند.

در این کتاب تصویر بنیانگذار انقلاب اسلامی در کنار برخی جنایتکاران منتشر شده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که این کتاب به هیچ وجه کتاب درسی نظام آموزشی هندوستان نیست و یک موسسه خصوصی است.

همچنین مدیر این موسسه با انتشار نامه‌ای ضمن عذرخواهی از این اشتباه و قول اصلاح فوری این اقدام نوشت: «صمیمانه‌ترین پوزش خود را از این اشتباه اعلام می‌داریم و در حال انجام اقدامات فوری برای اصلاح این اشتباه هستیم.»

برخی معتقدند منتشرکنندگان این شایعه در فضای رسانه‌ای، تلاش دارند تا روابط بین دو کشور هند و ایران را تضعیف کنند.

کد خبر 848144 برچسب‌ها امام خمینی هند خبر ویژه

دیگر خبرها

  • فیلم/ شوخی گل آقا با امام خمینی با این ولخرجی‌ ورشکست نشوید؟
  • شوخی گل آقا با امام خمینی (ره) + فیلم
  • مطهری امام
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟
  • انتصاب رییس و اعضای شورای علمی و فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی
  • اعضای شورای فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم منصوب شدند
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • مادران ۴ فرزندی الگوی عینی برای خانواده‌ها
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی