Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-26@23:50:34 GMT

ادغام موسسه کوثر در بانک سپه تا پایان خرداد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۶۰۵۲

ادغام موسسه کوثر در بانک سپه تا پایان خرداد

امتداد - همزمان با ادغام بانک مهر اقتصاد و حکمت ایرانیان در بانک سپه، رییس کل بانک مرکزی از نهایی شدن ادغام موسسه کوثر در این بانک تا پایان خرداد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، با برگزاری مجمع نهایی ادغام بانک مهر اقتصاد و بانک حکمت ایرانیان در بانک سپه، این دو بانک وابسته به نیروهای مسلح از امروز شخصیت حقوقی مستقل نداشته و بخشی از مجموعه بانک سپه تلقی می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی تسنیم ضمن تایید این مطلب از نهایی شدن ادغام موسسه کوثر در بانک سپه تا پایان خرداد ماه نیز به عنوان اقدام بعدی یاد وابراز امیدواری کرد، دو بانک دیگر باقیمانده وابسته به نیروهای مسلح  هم کار ادغامشان هرچه سریعتر نهایی شود.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: بانک سپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۶۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«یوکوهاما مارینوس» ژاپن راهی فینال لیگ قهرمانان شد

به گزارش خبرنگار مهر، دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در منطقه شرق آسیا امروز چهارشنبه از ساعت ۱۳:۳۰ بین تیم‌های «یوکوهاما مارینوس» ژاپن و «اولسان اچ دی» کره‌جنوبی برگزار شد که این دیدار در پایان با برتری ۳ بر ۲ به سود تیم ژاپنی به پایان رسید.

دیدار رفت این دو تیم که به میزبانی کره جنوبی برگزار شده بود با برتری یک بر صفر به سود اولسان به پایان رسید و به این ترتیب این دیدار در مجموع با تساوی ۳ به ۳ به پایان رسید تا ۲ تیم شانس خود را برای صعود به فینال در ۲ وقت ۱۵ دقیقه‌ای امتحان کنند.

در وقت‌های اضافه این دیدار هم بازی بدون گل به پایان رسید و در ضربات پنالتی تیم یوکوهاما مارینوس با برتری ۵ بر ۴ راهی دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی که دیروز در منطقه غرب آسیا برگزار شده بود تیم العین امارات توانست دست به کار بزرگی بزند و الهلال عربستان را در مجموع با نتیجه ۵ بر ۴ حذف کند و به دیدار نهایی برسد.

دیدار نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۲۳ آسیا روزهای ۲۲ و ۲۹ اردیبهشت بین تیم‌های العین امارات و یوکوهاما ژاپن برگزار خواهد شد.

کد خبر 6087773

دیگر خبرها

  • ایران ۱-۱ ازبکستان؛ پایان نیمه اول
  • یوکوهاما مارینوس ژاپن فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد
  • پایان بررسی جداول بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق مجلس/ حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • «یوکوهاما مارینوس» ژاپن راهی فینال لیگ قهرمانان شد
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • رضا درویش تا پایان فصل ماندنی شد
  • برنامه جامع مشارکت مردم در اقتصاد امروز نهایی می‌شود
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد