Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@11:12:37 GMT

دستگیری جاعل چک‌های رمزدار بانکی

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۶۹۹۷

دستگیری جاعل چک‌های رمزدار بانکی

خبرگزاری میزان: بنا به اعلام پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمود مالمیر گفت: روز گذشته ماموران گشت کلانتری ۱۵۰ تهران سر حوالی ساعت ۱۸:۰۰ هنگام گشت زنی در بلوار اصلی تهرانسر یک دستگاه خودروی سواری سمند را دیدند که به محض رویت ماموران فرار کرد.

وی با اشاره به اینکه پس از این موضوع، ماموران خودرو مورد نظر را تعقیب کردند، افزود: پس از تعقیب گریز ۱۵ دقیقه‌ای، خودرو مورد نظر در منطقه احمد آباد مستوفی متوقف شد و در بررسی از خودرو چند کیسه پلاستیکی حاوی یک دسته چک ۵۰ برگی بدون مشخصات و جعلی، یک‌دستگاه پرفراژ مربوط به چاپ مشخصات فردی بر روی برگه‌های بانکی، یک عدد مهر جعلی مربوط به بانک رفاه، تعدادی استامپر، چسب، برگه‌های حروف برگردان و دیگر ابزارآلات مورد استفاده در جعل اسناد کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کلانتری ۱۵۰ تهرانسر اظهار کرد: همچنین در جست و جو از داشبورد خودرو دو برگ چک رمز دار بانکی هریک به ارزش ۳۰۰ و ۶۰۰ میلیون ریال کشف شد.

وی افزود: متهم در اعترافاتش عنوان کرد، به همراه دو همدستش، در عوض دریافت مبالغی از خریداران خودرو، چک رمز شده بانکی به نام فروشندگان خودرو در بازار صادر و آن‌ها را به درخواست کنندگان تحویل می‌داده است.

سرهنگ مالمیر گفت: دستگیری سایر همدستان متهم در دستور کار پلیس قرار دارد، متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی با دستور بازپرس پرونده تحویل پایگاه پنجم آگاهی تهران شد.

رییس کلانتری ۱۵۰ تهرانسر توصیه کرد: فروشندگان خودرو با دریافت چک رمز دار قبل از انتقال سند، اصالت چک را از بانک مربوط استعلام کنند.

منبع: فردا

کلیدواژه: دستگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۶۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای که مدت هفت سال تحت تعقیب پلیس بین‌الملل بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سعید مطهری زاده اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران سازمان اطلاعات شهرستان شیروان یک نفر متهم به کلاهبرداری میلیاردی از تعدادی از شهروندان در این شهرستان شناسایی شد.

وی افزود: ماموران طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند و به مقر پلیس انتقال دادند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: این متهم دارای سوابق متعدد کلاهبرداری با مبالغ میلیاردی در استان خراسان رضوی است، به مدت هفت سال متواری شده بود و به همین دلیل از سوی پلیس بین‌الملل تحت تعقیب بود که با تیزهوشی ماموران پلیس شیروان دستگیر شد.

مطهری گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 749220

دیگر خبرها

  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی دارای اعلام قرمز پلیس اینترپل
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل
  • دستگیری قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان
  • دستگیری یک قاچاقچی با ٣٢ کارت سوخت در بم
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب