Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی ربیعی با بیان ذاینکه بنا نداریم درباره اظهار نظرهای (مجلس دجدید) قضاوت زودهنگامی کنیم اظهار داشت: بنای دولت همانطور که رئیس جمهور تاکید کردند نهایت همکاری با مجلس یازدهم در چارچوب قانون اساسی است که سند میثاق ملی ماست حدود و وظایف نهادها و قوا مشخص شده و در این چارچوب همکاری خواهیم کرد.

قدس آنلاین: دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهور گفت: عزم و اراده دولت مبتنی بر همکاری و تعامل همه جانبه با مجلس برای حل مشکلات کشور و کمک به بهبود معیشت مردم است و ما معتقدیم مشکلات کشور از طریق تعامل و همکاری در میدان عمل بدست می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی ربیعی در پاسخ به خبرنگار قدس انلاین که از او پرسید دولت چقدر امادگی دارد با مجلس جدید که سیاستهایی مت=فاوت دارد و به نظر می‌رسذ ریلگذاریهای جدیدی را در اداره کشور انجام دهد همراهی و همکاری کند افزود: در این دوران سخت و نفس گیر عبود دادن کشور از مشکلات و بحران های بین المللی و ایحاد  شرایط آرام روانی و همراه کردن مردمی که اعتماد بالا به دولت نظام و حاکمیت داشته باشند قطعا نیازمند تاعل بالا است.

وی با بیان اینکه آنچه مسلم است در این تعالم ها اظهار نظرهای آرامبخش سازنده و تعاملی موثر است، تاکید کرد: اظهار نظرهای غیر سازنده و مبتنب بر قضاوت های زودرس برآمده از تصورات پیشینی نمی‌تواند همکاری در سطح بالا که مردم به آن امیدوارند را محقق کند.

ذبعب با بیان اینکه ما قضاوت زود هنگامی در مورد اظهارات (مجلسیان)، گفت: نخواهیم داشت اما معتقد هستیم که همکلاری در سطح  بسیار عالی را باید انتظار بکشیم و خوش بینیم به این  موضوع. برخی در گذشته مطرح شده و در زمان خودش پاسخ گرفته البته همه حق ردارند و آزادند به ویژه نمایندگان که به گفته امام عصاره فضائل ملتند نظر خود را مطرح کنند اما معتقدیم این اظهار نظرها باید مثبت و سازنده منصفانه و متکی بر  شواهد و در راستای منافع ملی و وحدت باشد.

وی افزود: دولت بی ادعا و تبلیغات مسیر خود را ادمه میدهد  و هر گاه  تصمیمی را درست بداند آنرا اجرا می کند. با شرایط دشوار و پیچیده امروز، جمیت متحول شده، اقتصاد تحریم زده نیازها به اشتغال جدید و دشمنی های خارجی و کسری های زیاد دزآمد ارزی دولت قطعا موفق بوده و معلوم نیست اگر کسان دیگری بجای این دولت بودند موفقیت بیشتری بدست می‌آوردند.

وی گفت: الزام این دوران این هست که همه بدانیم باید بیشتر کنار هم باشیم و بدانیم تحت چه شرایطی کشور را در این سالها اداره می کنیم. به یاد داشته باشیم که به تعبیر رهبری در وسط میدان جهاد و تلاش دولت ایستاده همه موظف به کمک هستبم. ما موظف  هستیم به مجلس کمک کنیم و هر نوع کمکی که مجلس برای نظارت نیاز داشته باشد را ارائه میدهیم.

دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه ما برای برگزاری جلسات توجیهی و بر روی میز قراردادن مسائل مهم و مشترک کشور با مجلس آمادگی داریم، اظهار داشت: بدون تردید تنها اقدامات و رویکردهای متخذه در جارچوب قانون اساسی و شاخص‌هایی که امام (ره) تعیین ردند و رهنمودهای رهبری را رها حل کشور برای رسیدن به سعادت می‌دانیم.

وی افزود: ما تعارض آرا بین قوا را منفی نمی‌دانیم اعتقاد نداریم همه باید مثل هم بیندیشند و معتقدیم با تعارض منصفانه و در کنار هم قرار گرفتن برای کاستن از نگرانی مردم در مقابل فشارهای اقتصادی که دشمن به ما تحمیل می کند باید از مشکلات عبور کنیم.

ربیعی تصریح کرد: دولت بنای نهایت همکاری با مجلس یازدهم را دارد همانطور که رئیس جمهور تاکید کردند در چارچوب قانون اساسی که سند میثاق ملی ماست حدود و وظایف نهادها و قوا مشخص شده و در این چارچوب همکاری خواهیم کرد. می‌دانیم دلسوزان کشور رای آورده‌اند و امروز نیاز به غمخواری مشترک برای حل مسائل مردم داریم و با هم به این سمت پیش خواهیم رفت.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: علی ربیعی دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهور مجلس شورای اسلامی همکاری دولت و مجلس مجلس یازدهم رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۷۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران اساس و بنای رونق تولید و پیشرفت جامعه هستند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان نقش و اهمیت کارگران در رونق تولید و پیشرفت جامعه؛ اساس و بنای توسعه کشور را کارگران دانست که در همه عرصه ها اعم از صنعتی، خدماتی، کشاورزی با تلاش و پشتکار در پی آبادانی کشور هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت الاسلام حبیب الله غفوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرمانشاه- یازدهم اردیبهشت- روز کارگر را به کارگران کشور، که با عرق جبین در پی کسب روزی حلال هستند تبریک گفت.

وی همچنین به نقش مهم کارفرمایان در رونق تولید و سرمایه در کشور اشاره کرد که محصولات مورد نیاز را تولید و برای کارگران اشتغال ایجاد می‌کنند.

امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالگرد شهادت آیت الله مطهری و روز معلم در ۱۲ اردیبهشت ماه؛ هفته معلم را به معلمان و فرهنگیان استان تبریک و از آنان خواست در کنار تعلیم، به تربیت اخلاقی و رفتاری دانش آموزان اهتمام ویژه داشته باشند.

وی همچنین به روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در هفته آتی اشاره کرد گفت: پهلوان در تاریخ کشورمان یعنی فرهنگ انسانیت، جوانمردی و مردانگی؛ پهلوانان محلات از حق مظلوم و فقرا در مقابل زورگویان و ظالمان دفاع می‌کردند و همیشه به اخلاق‌های جوانمردی و خوب مزیّن بودند و الگوی برای جوانان و نوجوانان محلات محسوب می‌شدند لذا باید این فرهنگ را پاس بداریم.

سفر رئیس جمهور به پاکستان مهم بود

حجت‌الاسلام غفوری سفر رئیس جمهور به کشورهای پاکستان و سریلانکا را مهم ارزیابی کرد و گفت: این سفر پس از عملیات غرور آفرین «وعده صادق» به رژیم صهیونیستی و تهدیدات و تحریم‌های آمریکا صورت گرفت، یعنی زمانی که آمریکا کشورها را به تحریم در صورت مبادله با ایران تهدید می‌کرد از این نظر در عرصه بین المللی مهم است.

وی همچنین به تفاهم نامه‌های اقتصادی و امنیتی این سفرها اشاره و بیان کرد از اولویت‌های ما باید مبادلات اقتصادی با کشورهای همسایه با توجه به اشتراکات فرهنگی و اقتصادی امنیتی باشد.

امام جمعه کرمانشاه در پایان این خطبه‌ها؛ وفات ماموستا؛ «فخری» امام جمعه شهر جوانرود را به مردم اهل تسنن استان کرمانشاه تسلیت گفت.

کد خبر 748131

دیگر خبرها

  • دو بنای همشکل در ایران و ترکمنستان را بشناسید
  • وزیر صنعت: از کشور‌هایی کالا می‌خریم که از ما کالا بخرند
  • پنجشنبه یا شنبه؛ کدامیک آخر هفته تعطیل می‌شود؟
  • هدفگذاری دولت برای توسعه همکاری تجاری با کشور‌ها
  • حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم
  • جنگ زودهنگام بر سر صندلی «شماره یک» مجلس دوازدهم؛ همه در مقابل یک نفر؛ قالیباف!
  • جنگ زودهنگام بر سر صندلی «شماره یک» مجلس دوازدهم /همه در مقابل یک نفر؛ قالیباف!
  • کارگران اساس و بنای رونق تولید و پیشرفت جامعه هستند
  • اعلام همکاری مالزی در زمینه امنیت سایبری با افغانستان
  • اساس و بنای توسعه و رونق تولید کشور کارگران هستند