Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@00:15:16 GMT

آیین نامه مسابقات فردا در جلسه هیات رئیسه تایید می شود

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۷۴۷۵

آیین نامه مسابقات فردا در جلسه هیات رئیسه تایید می شود

به گزارش خبرگزاری مهر محمدرضا داورزنی در گفتگو با رادیو ایران درباره آخرین وضعیت پرداخت بدهی ایگور کولاکوویچ گفت: روز گذشته آخرین مکاتبات انجام و نماینده کولاکوویچ برای پرداخت بدهی معرفی شد. تسویه حساب انجام شده است و تمام شده است.

رئیس فدراسیون والیبال درباره انتخاب سرمربی تیم ملی نیز گفت: چلسه هیات رئیسه فردا سه شنبه برگزار خواهد شد و گزارش هم اندیشی در جلسه مطرح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاخص تعیین شده برای انتخاب سرمربی که بتواند به والیبال ایران در المپیک توکیو کمک کند که تیم ملی با آمادگی کامل راهی مسابقات شود هنور فرضیه قطعی نیست. حتی فرضیه حضور ولاسکو.

وی ادامه داد: با توجه به اتفاقات رخ داده و اینکه به شرایط عادی باز نگشته ایم برگزاری مسابقه ای مشخص نیست و اگر تا پایان خرداد وضعیت پروازها عادی نشود میزبانی ها کنسل می‌شود. در جلسه هیات رئیسه درباره این موضوع بحث و تبادل نظر خواهیم کرد.

داورزنی در پاسخ به این سوال که چرا آیین نامه سازمان لیگ بدون تصویب هیات رئیسه ارائه شد؟ گفت: آیین نامه مسابقات هر سال در شورای لیگ و سپس در مجمع بررسی می شود. تعییرای در برخی بندها به وجود آمده است و برخی نواقص را برطرف کردیم. در واقع سازمان لیگ به کمیته رویدادها و مسابقات تبدیل شده است که در فدراسیون جهانی نیز به همین ترتیب است و ما نیز معادل سازی کردیم.

رئیس فدراسیون والیبال تاکید کرد: از این پس تمام مسابقات در تمام رده ها تحت پوشش کمیته مسابقات و رویدهادها بررسی می شود. فردا در جلسه هیات رئیسه آیین نامه را ارائه می دهیم که مراحل قانونی نیز طی شود.

وی در پاسخ به این سوال پس هنوز آیین نامه تصویب نشده است گفت: برای رعایت قوانین فردا هیات رئیسه آیین نامه را ارائه می کنیم تا تایید شود.

رئیس فدراسیون والیبال درباره عدم اجازه به برخی از تیم در مسابقات لیگ برتر به دلیل بدهی گفت: برخی از تیم ها سابقه خوش حسابی دارند و هر سال تسویه حساب می کنند اما برخی از تیم ها با وعده و قول در مسابقات حاضر می شوند و به همه نیز از جمله استان (هتل ها و رستوران ها و…) بدهی دارند. ادامه حضور این تیم ها در مسابقات به صلاح والیبال کشور و استان نیست. تیمی در سوپر اجازه فعالیت خواهد داشت که شرایط لازم را داشته باشد.

داورزنی در ادامه درباره حضور تیم هراز به جای کاله آمل در مسابقات لیگ برتر نیز گفت: تیم هایی که قصد خروج از لیگ برتر را دارند می توانند امتیاز خود را به نهاد حقیقی و حقوقی واگذار کنند. کاله تصمیم به کناره گیری گرفت و اعلام کرد سال ۱۴۰۰ باز خواهد گشت. جلساتی برگزار کردیم. در نهایت چون مازندران یکی از قطب های والیبال کشور است و بازیکنان ملی پوش داشته و دارد قرار شد مازندارن سهیمه را از دست ندهد و هراز جایگزین شد تا از ظرفیت استان استفاده شود.

وی اظهار کرد: باشگاه ها اگر در تاریخ اعلام شده نتوانند امتیاز خود را واگذار و بفروشند فدراسیون برای جایگزینی تصمیم خواهد گرفت.

داورزنی تاکید کرد: البته اگر تیمی بدهی داشته باشد تیم جایگزین باید تمام بدهی را پرداخت کند، تا تسویه حساب انجام نشود امتیاز واگذار نمی شود. کاله از تیم های خوش حساب بوده است و بدهی موجود به دلیل تعطیلی مسابقات بود و مشکلی برای تسویه حساب وجود ندارد.

کد خبر 4939625 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: والیبال محمدرضا داورزنی فدراسیون والیبال تیم فوتبال استقلال تهران ویروس کرونا تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران والیبال لیگ برتر والیبال فدراسیون کشتی باشگاه پرسپولیس فوتسال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا وزارت ورزش و جوانان فدراسیون فوتبال فیفا سردار آزمون هیات رئیسه تسویه حساب آیین نامه تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۷۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس : خام فروشی نفت ممنوع است؛ اما با افتخار می‌فروشیم!

عبدالعلی رحیمی مظفری گفت: راهی نداریم جز اینکه به بخش خصوصی برای پالایشگاه‌سازی اعتماد کنیم و به دور چالش‌های قانونی که سر راه سرمایه‌گذاران خصوصی قرار می‌دهیم، اجازه دهیم هر کسی که به این حوزه علاقه دارد، ورود کند.

به گزارش انرژی پرس، عبدالعلی رحیمی مظفری، عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس یازدهم با انتقاد از بی توجهی نسبت به ساخت پالایشگاه در کشور به «انرژی پرس» گفت: مهمترین چیزی که مانع از ساخت پالایشگاه بوده، این است که به معنای واقعی قوانینی که در حوزه مردمی سازی و سرمایه گذاری مردمی بوده و امسال به درستی مورد تاکید رهبری قرار گرفته است را در این حوزه اجرا نکرده ایم.

نماینده مردم سروستان، خرامه و کوار در مجلس یازدهم ادامه داد: نیاز است به بخش خصوصی به طور واقعی اعتماد کنیم و اجازه دهیم در حوزه پالایشگاه ها ورود کنند و سرمایه گذاری خصوصی انجام شود؛ چرا که ساخت پالایشگاه در داخل کشور یکی از ضروریات انکار ناپذیر است که از چند جهت باید مورد توجه قرار گیرد.

او تاکید کرد: اول اینکه در سیاست کلان کشور دائم تاکید می کنیم که خام فروشی ممنوع است. اگر خام فروشی ممنوع است، چرا فروش نفت خام باید برای ما افتخار باشد؟ در حالی که اصلا افتخار نیست.

عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس ادامه داد: نکته دیگر اینکه باید با کمک مردم و بخش خصوصی بتوانیم نفت خام را به فراورده ها تبدیل کنیم و ناترازی فراورده و انرژی را بتوانیم در کشور حل کنیم. همچنین باید در کشور اشتغال ایجاد کنیم و هم ارزش افزوده ایجاد کرده و از خام فروشی که برخلاف سیاست کلی است بپرهیزیم.

او تاکید کرد: یکی از راه های مهمی که می تواند درحوزه نفت تحریم ها را بی اثر کند، این است که پالایشگاه سازی کنیم.

رحیمی مظفری همچنین اضافه کرد: راهی نداریم جز اینکه به بخش خصوصی اعتماد کنیم و به دور از روش های دست و پا گیر و چالش هایی قانونی و بوروکراسی اداری که سرراه سرمایه گذاران خصوصی قرار می دهیم، اجازه دهیم هر کسی که به این حوزه علاقه دارد ورود کند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس تاکید کرد: اگر این چالش ها و موانع برداشته شوند، شک نکنیم بخش عمده مشکلات ساخت پالایشگاه هم در کشور حل می شوند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند
  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • جبلی: آیین نامه حق پخش در حال تدوین است/ بابت تصاویر بد برخی مسابقات فوتبال عذرخواهی می کنم+ فیلم
  • عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس : خام فروشی نفت ممنوع است؛ اما با افتخار می‌فروشیم!
  • تشریح مصوبات جلسه هیئت وزیران از زبان سخنگوی دولت
  • نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تصویب شد
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو